szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

wtorek, 1 sierpnia 2023

zakurzone tajemnice..

 


..w pąkach białych róż

zakiełkowały pragnienia

zanurzam się w uczuciach

sączę oddechy smaku


w puchowych obłokach marzeń 

przędę mgielne obrazy

okryte kurzem tajemnic

słyszę ciche pomruki nocy


cudowna woń wpełza pod skórę

dociera w każdy zakamarek

aksamitny podmuch bezkresu

unosi zmysły w nieznaną dal


czy słyszysz mój szept?

poczuj miękkość ciepłego dotyku

błogi magiczny i ulotny

niezwykły zapach misterium.. 




30 komentarzy:

  1. I pomyśleć, że niepozorne białe różane pąki wyzwoliły takie pokłady poetyckiej weny:-) A do tego jakże świetnie dopasowana grafika, jak zawsze:-)
    Jesteś czarodziejką, AnSo!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JoAsiu ♥
      tak czasem zdarza się, jedno słowo, piękny kwiatek, uroczy listek czy trawy źdźbło przykuje uwagę i układa w wiersz ;)
      ..dziękuję bardzo za cudowne słowa .. ach jak bardzo chciałabym być czarodziejką i mieć magiczną różdżkę :)

      - pozdrawiam Cię Kochana najserdeczniej i najcieplej, życzę
      ogrom cudowności każdego dnia ♥

      Usuń
  2. Czasem można po prostu odpłynąć przy Twoich wierszach <3. Od razu wyobraziłam sobie te pąki białych róż, otuliłam się zapachem i odpłynęłam w marzenia :).
    Pozdrawiam cieplutko Kochana i wszystkiego dobrego życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ♥ swoimi słowami sprawiłaś mi wielką radość ..
      dziękuję bardzo .. ogromnie się cieszę Twoją fantastyczną interpretacją, cudownymi odczuciami ! ♥

      - pozdrawiam najcieplej i Tobie życzę moc cudowności, ściskam mocno :*

      Usuń
  3. Atmosfera pełna zmysłowości i refleksji ...
    Pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Miła ♥
      .. dziękuję bardzo za Twój uroczy komentarz ;)

      - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej, moc cudowności ♥

      Usuń
  4. Tajemnice jednak bardzo przyciągają człowieka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo ♥
      zgadzam się z Twoimi słowami.. tajemnice przyciągają ludzi swoją magią i niezwykłą energią ;)

      - pozdrawiam ciepło, życzę Ci dobrych dni i uroczych chwil ♥

      Usuń
  5. Jak słodko, przyjemnie i radośnie otulić się Twoją poezją, zwłaszcza kiedy leje, wieje, a ja na lekach(znów borelka ). To już czwarta w ciągu kilku lat. Czemu te krwiopijne potwory mnie tak lubią - nie wiem. Inni chodzą do lasu i nic, a mnie zaraz wyczują i to te zakażone. Życzę Ci Mgiełko słonecznych i zielonych dni sierpnia, dużo radości i weny twórczej, ponieważ bardzo Cię lubimy czytać.🌳🍀🌲😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Alinko ♥
      bardzo mi przykro, że tak Cię kąsają te paskudne kleszcze.. zmartwiłam się, że już czwarty raz jesteś zarażona i bierzesz leki :(
      ..dziękuję bardzo Kochana za cudowne słowa i życzenia 💖

      - życzę Ci ogrom zdrówka, moc pięknych chwil i przytulam najmocniej 💛💗💙

      Usuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Rozpływam się... słowa tak czułe i tak miękkie, trafiają wprost do mego serduszka :) Cudowna poezja, wspaniałe emocje, tętniące słowa. Jesteś wirtuozem pióra, czarodziejką słów, wspaniałą artystką. Przy twoich wpisach zawsze nabieram inspiracji i motywacji do własnych działań!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię Klaudio ♥
      a ja rozpłynęłam się czytając Twoje piękne słowa.. Kochana nie wyobrażasz sobie jak bardzo się cieszę, że moje pisanie trafia do Ciebie.. rozpiera mnie wielka radość .. jesteś niezwykła, wyjątkowa i wrażliwa - dziękuję, że jesteś ! ♥

      - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej, cudowności moc każdego dnia, ściskam mocno ♥

      Usuń
  7. Bello y dulce poema. Te mando un beso. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hola ♥,
      muchas gracias por la visita y hermosas palabras ! ♥

      - saludos y que tengas buenos dia.. besos :)

      Usuń
  8. Z wielkim wzruszeniem przeczytałam te strofy...
    Gratuluję AnSo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko ♥
      jestem ogromnie szczęśliwa, dziękuję bardzo za przemiłe słowa ♥

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej ♥

      Usuń
  9. Twoje wiersze Aneczko, smakują jak tort z różanym kremem. Delikatni i przenikający wszystkie zmysły.
    Kolejny przepiękny wiersz- romantyczny, głęboko duchowy, wzruszający. Piękne metafory [ 'oddechy smaku' mnie powaliły :) ], chwytające za duszę. Oczarowana, jak zawsze, pięknem Twojej poezji czytam i czytam- dziś przy kawusi :)
    Ściskam mocno, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko Droga ♥
      jestem wielce uradowana, cała w skowronkach.. dzięki Twojej cudownej interpretacji czuję się fantastycznie..dziękuję bardzo, że jesteś Kochana ! ♥
      Ty wiesz Grażynko, zawsze staram się wyłuskiwać zewsząd piękno, wciąż szukam takiej lekkości, opatulenia miękkością .. poszukuję nasionek miłości i dobroci, by poczuć się lepiej i zapomnieć o problemach..

      - ściskam mocno :*
      ogrom cudowności 💛💗💙

      Usuń
  10. Zawsze zapominam pogratulować też wyboru grafik- są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..dziękuję pięknie Kochana 😊💖☕🌸🍀

      Usuń
  11. Mam nadzieje, że te róże są od ukochanego. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego na nowy nadchodzący tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..uwielbiam róże, kiedyś często o nich pisałam .. ukochany zawsze daje mi róże ;)
      ..dziękuję za uroczy komentarz MaB ♥ :)

      - pozdrawiam serdecznie i ciepło,
      moc cudowności dla Ciebie ! ♥

      Usuń
  12. Och, i znowu zanurzyłam się w pięknie utworzonych przez Ciebie wersów. Piękne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko ♥
      miło Cię znów widzieć i czytać .. dziękuję bardzo Kochana za Twój śliczny komentarz ♥

      - pozdrawiam serdecznie i ciepło, życzę moc pięknych chwil
      i dobrych dni, ściskam mocno ♥

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Pati ♥
      dziękuję bardzo że zajrzałaś :)

      - pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło, życzę uroczych chwil ♥

      Usuń
  14. Beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello ♥ , thank you for your visit and kind word :)
      Regards !

      Usuń
  15. Kocham białe róże, najbardziej z wszystkich, Twój poemat jest cieniem ich piękna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ♥ ,
      uwielbiam róże, a szczególnie kocham cudne białe .. ogromnie dziękuje za prześliczne słowa..

      - pozdrawiam ciepło i serdecznie, moc cudowności 💖☕🌸🍀

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)