szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

wtorek, 15 sierpnia 2023

przyodzieję świeżość ..

 



.. wczoraj zostało za mną

dziś przyodzieję świeżość 


osobliwie szczęśliwa

choć pełna sprzeczności


niespiesznie idę do przodu

cofając w kolejnym zamiarze


pozornie obojętna

tętnię euforią radości


pełna afirmacji życia

tkwię w melancholii


dookoła odgłosy wrzawy

ja kontempluję ciszę


może to prawda

może tylko iluzja


w istocie prostolinijne

zdaje się być enigmatyczne 


- jestem ale mnie nie ma ..


38 komentarzy:

  1. Dyskretny urok radosnych myśli, ale nie ukrytych tak szczelnie, by nie usłyszeć , nie poczuć, nie zrozumieć Twojej chęci życia... nie tego krzyczącego, ale łagodnie spokojnego, otulającego jakby ciepłą mgiełką nad łąkami po deszczu. Znasz takie otulenie 💚💛💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Dag ♥
      ..dziękuję najpiękniej za przecudowny komentarz.. rozpłynęłam się z zachwytu nad Twoimi słowami i unoszę się w błogości w mięciutkich obłoczkach zapominając o wszystkich trudnościach 💗

      - pozdrawiam najcieplej, ogrom zdrówka życzę Ci Kochana,
      ściskam najserdeczniej 😊💖🌸🍀💙

      Usuń
  2. To ja ...ta wyżej. Przeoczyłam podpisanie się. 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana życzę Ci tylko dobrych dni i cudownych chwil 😊💖☕🌸🍀💗

      Usuń
  3. Jak zwykle trafiłaś w najczulsze struny mojej duszy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko ♥
      dziękuję bardzo za urocze słowa, ogromnie się cieszę 💖

      - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej, ściskam mocno,
      życzę Ci pięknych chwil każdego dnia 💙🌸🍀

      Usuń
  4. "Przyodzieję świeżość" - jakie to piękne i odmładzające, także dla czytelnika:-) cały wiersz to dla mnie metafora własnego świata, wokół wrzawa i zgiełk, a Ty niepowtarzalna , romantyczna, składasz hołd umiłowanej ciszy!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. JoAsiu ♥
    chylę czoło przed Twoja tak piękną interpretacją, jesteś wspaniała, wyjątkowa ! 💗
    ..ach jak cudownie napisałaś, jestem zachwycona,
    dziękuję bardzo Kochana! 💖

    - pozdrawiam Cię najcieplej, ściskam najserdeczniej 💚💙💛

    OdpowiedzUsuń
  6. Very good poesy and good picture. All culture is LOVE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hello, thank you for your visit and beautiful words..
      regards

      Usuń
  7. Dopisuję się do zachwytów nad Twoją poezją.
    Przytulam Cię serdecznie AnSo.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko ♥,
      dziękuję bardzo za piękne słowa .. ogromnie się cieszę, że to moje pisanie się podoba .. ja tylko wyrażam swoje odczucia i myśli ..

      - pozdrawiam najcieplej i ściskam najserdeczniej , życzę Ci Kochana dobrych dni i uroczych chwil ♥

      Usuń
  8. Witaj, każdy może się w tym wierszu odnaleźć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię serdecznie ♥
      oczywiście masz rację i to jest właśnie wspaniałe, iż każdy czytając może się w tym wierszu odnaleźć, utożsamić na swój własny sposób ;)

      - pozdrawiam ciepło i życzę Ci miłych dni i pięknych chwil ♥

      Usuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Jak zawsze cudowna, cudowna twórczość. Jak ją intepretuję? Jakby nastał nowy dzień, w którym zostawia się wszystko za sobą, i noc, i wczoraj, i przedwczoraj i pozostaje tylko świeżość, i rosa poranka i zapach trawy. Wyobrażam sobie wschód słońca, choć nie do końca pewny, zdający się być czasem nierealny to jednak w swej istocie niosący nowe nadzieje i wiarę na lepszy dzień. Cudownie napisałaś Kochana, jak zawsze wzbudzasz we mnie falę inspiracji ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię Klaudio ♥
      ach jakże fantastycznie potrafisz oddać swoje wyobrażenia, jesteś niezwykle wrażliwa, masz cudowne postrzeganie i odczucia ♥
      ..dziękuję bardzo Kochana za zachwycający, jak zawsze
      komentarz :)
      ..uwielbiam czytać niezwykłe interpretacje, dziękuję, że jesteś ! ♥

      - pozdrawiam serdecznie i ciepło, życzę pięknych dni i moc uroczych chwil ♥

      Usuń
  10. Tez wstaję do nowego życia, przyodziewam świeżość. Pogoda się poprawiła i trochę odżywam, ale wciąż ta niepewność. Jakieś plany, nic nie jest proste, może to tylko złudzenie, ale się uśmiecham i przesyłam Ci ten uśmiech. :) Piękny wiersz Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Kochana ♥ jak trudno czasem, jak ciężko jest wstać by
      przyodziać świeżość, ale trzeba się wyślizgnąć z objęć apatii
      troskliwej pani depresji ;p
      ..dziękuję bardzo za piękny uśmiech i odwzajemniam z pozytywną
      energią ♥

      - pozdrawiam Cię najcieplej i ściskam najserdeczniej :*

      Usuń
  11. Me gusto el poema . Es muy melancólico y bello. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hola ♥ , muchas gracias por las hermosas palabras..
      te mando saludos ♥ y un beso :*

      Usuń
  12. "-jestem ale mnie nie ma .." tak bardzo to do mnie pasuje


    Pozwolisz że usiądę w kąciku cichutko ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trawko Kochana ♥
      przychodź kiedy tylko chcesz o każdej porze przychodź, zawsze dotrzymam Ci towarzystwa .. przytulę Cię tak bardzo mocno i będziemy sobie siedziały cichutko bez słów ♥

      Usuń
  13. Kochana
    I do siebie mogłabym dopasować te słowa:)
    Dziękuję za możliwość wyciszenia i skupienia, refleksji:)
    Moc serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ♥
      ogromnie się cieszę, że zaglądasz .. dziękuję bardzo za pochylenie się nad moim pisaniem i piękny komentarz 💖
      ..mam trudny czas, ale staram się przetrwać i przyodziewać świeżość jest zbawienna :)

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę Ci Kochana ogrom zdrówka, dobrych dni i uroczych chwil 💚💙💛💜

      Usuń
  14. Masz niesamowicie wrażliwą duszę i widzisz więcej niż inni :) Bardzo lubię czytać Twoją poezję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ♥
      bardzo dziękuję za piękne słowa.. ogromnie się cieszę, że podoba się to moje pisanie 💗

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę moc pięknych chwil każdego dnia ♥

      Usuń
  15. Ja dość często miewam przeczucie, że jestem ale mnie nie ma. Chociaż bywają w moim życiu dobre chwile to jednak często dopada mnie przeszłość...

    Pięknie to wszystko ze sobą połączyłaś Aniu, wyszedł czarujący i skłaniający do refleksji wiersz ❤️❤️❤️

    Uroczego wieczoru Kochana ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwettko ❤️
      tak jest w naszym życiu, że są dobre dni i te gorsze.. osaczają nas
      różne chwile i oby te pozytywne królowały :)
      ..dziękuję bardzo Kochana za pamięć i piękne słowa 💖

      - pozdrawiam najcieplej i ściskam najserdeczniej, moc cudowności
      każdego dnia 💚💛💜💙

      Usuń
  16. Cała prawda o naszym życiu, dwoistość jego natury. Dlatego ciągle nas fascynuje, mimo że rani...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Basiu ♥
      dziękuję bardzo za odwiedziny i piękny komentarz
      życie jest piękne, choć bywa trudne, życie jest cudem ! ❤️

      'Życie jest jak pudełko czekoladek – nigdy nie wiesz, co ci się trafi' ;)
      - pozdrawiam bardzo serdecznie i ciepło, życzę dobrych dni
      i moc pięknych chwil ♥

      Usuń
  17. A ja dziś dużo spokojniejsza przychodzę i nawet niepewnie się uśmiecham . Wpadnij jutro robić będę pierogi może się skusisz

    💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trawko Kochana ♥ , jestem ogromnie szczęśliwa, że już się lepiej czujesz ❤️
      ..bardzo Ci dziękuję za zaproszenie na pierogi (bardzo lubię), więc oczywiście z wielką przyjemnością wpadnę 💚

      - zdrówka moc Ci życzę i uroczych chwil Kochana 💗 🍀 💚

      Usuń
  18. Staram się skupiać na tu i teraz, staram się nie myśleć zbyt o przeszłości i nie wbiegać w przyszłość, staram się...
    No, ale wiesz, jak to jest, czasami ponoszę totalną porażkę. Nie lubię tego stanu...chcę być tu, ale jestem, jakby mnie nie było...nie lubię tego, ale taka już ludzka natura. Walczę z tym, chyba najważniejsze, że się staram. Tym bardziej że życie ewidentnie pokazuje, że tu teraz jest najcenniejsze. Kochany brat ubiera właśnie buty, idzie na spacer z kochanym Timmim, to jest dar. Życzyłam mu miłego spaceru...dar. Staram się skupiać na tu i teraz, najważniejsze, że się staram. No i co z tego, że tyle ponoszę porażek i tak najważniejsze, że usilnie się staram. :) Kocham Twą poezję, bo bije z niej totalna autentyczność, głębia, która skłania do zastanowienia, ale także daje zrozumienie: nie jesteś sam, jestem obok i rozumiem.
    Jesteś darem na tym świecie, mam szczęście, że jesteś w moim życiu. Przytulam mocno. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Agniesiu Droga ♥
    jestem taka szczęśliwa i wdzięczna za Ciebie.. jesteś cudowna i niezwykła, wrażliwa, wyjątkowa ❤️..
    .. całe życie się uczymy, raz jest lepiej, raz gorzej, potykamy się, przewracamy ale wstajemy i idziemy dalej ..
    nauczyłam się być wdzięczna, za to, że jestem i dziękuję z pokorą Najwyższemu (od mojej operacji usunięcia guza z serca 10-go września minie 3 lata !) ..od zawsze doceniam to co mam, cieszą mnie małe rzeczy, cieszy każdy drobiazg ;)
    .. pozwolę sobie zacytować mądre i piękne cytaty :

    'Jeśli jedyną modlitwą, jaką kiedykolwiek odmówisz w całym swoim życiu, jest podziękowanie, to wystarczy.' - Eckhart Tolle
    'Szczęśliwi ci, którzy nauczyli się cieszyć małymi rzeczami.' - Jeremias Gotthelf
    'Zdaje mi się, że nikt nie potrzebuje kaprysić, gdy ma wkoło siebie takie śliczne kwiatki i tyle cudnych, dzikich roślin, co tu się pną i zwieszają, i takie miłe stworzonka, co sobie budują domki i gniazdka i ćwierkają a śpiewają.' - Frances Hodgson Burnett, „Tajemniczy ogród”
    'Czasami powinniśmy wyrazić naszą wdzięczność za drobne i proste rzeczy, takie jak zapach deszczu, smak ulubionego jedzenia lub dźwięk głosu ukochanej osoby.' - Joseph B. Wirthlin
    'Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że świat nie jest baśnią.' - Jostein Gaarder „Dziewczyna z pomarańczami”
    na koniec cudowny, jakże mądry cytat, by nie oczekiwać niczego, żeby się nie rozczarować 💖
    'Gdy wyschnie ocean oczekiwań, usiądziesz przy źródle radości' - Eckhart Tolle
    - przytulam Cię Kochana całym sercem, życzę moc cudowności każdego dnia ! 💗🍀💚

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj kochana! ♥
    Jak zawsze pięknie...
    Niesamowicie, a jednak tak....domowo.
    Prawie każdy może odnaleźć się w tym tekście.
    Każdy w swojej własnej interpretacji.
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Kasiu ♥
      dziękuję za pamięć i cudowny komentarz! 💖
      .. cieszę się ogromnie, że można się odnaleźć w moim tekście ;)
      .. jesteśmy różni i każdy może mieć swoją interpretację i jest naprawdę piękne :)

      pozdrawiam najcieplej i ściskam najserdeczniej,
      cudowności moc! ♥

      Usuń
  21. Zdecydowanie jesteś - piękny wpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię serdecznie ♥
      dziękuję bardzo, ze zaglądasz i za Twoje urocze słowa :)

      - pozdrawiam ciepło i życzę wspaniałego weekendu ♥

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)