szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

sobota, 4 lipca 2020

moje 'patio'..








 .. od zawsze mam cudowne 'patio'
splecione ze snów, marzeń, pragnień
uśpione w szeptach mlecznej mgły 

zaklęte w kolorach tęczowej magii
skropione kroplami diamentowej rosy
z delikatną pieszczotą tchnień wiatru

  są tam niezwykłe, zaczarowne zaułki
 tam karmię się błogości rozkoszą
sącząc słodki nektar niewykłej ciszy

  - oddycham pomrukami spokoju ..




34 komentarze:

  1. Cudownie jest mieć takie 'patio' Mgiełko, można się skryć i być bezpiecznym i zadowolonym. Korzystaj z niego jedynie na krótko. Rozumiem, czasem jest to bardzo potrzebne, byle nie za często.
    Ilustracje piękne, cieszą oczy. Życzę słonecznych, radosnych i rozśpiewanych dni lata. Zostawiam najszczersze pozdrowienia
    ���� i uśmiech�� -daglezja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. z pewnością cudownie jest mieć takie 'patio', czy 'ogród myśli', albo 'atelier'.. słusznie uważasz, aby nie za często i nie za długo tam przebywać, gdyż wszystko powinno być z umiarem ;)
      ..dziękuję bardzo Kochana Daglezjo za niezwykłe słowa, za cudne życzenia i piękny uśmiech 💚💚

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej, życzę zdrówka moc i uroczych chwil każdego dnia - dziękuję, że jesteś ❣️

      Usuń
  2. Serduszka ktoś ukradł:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. cóż to za psotnik, który ośmielił się serduszka skraść ?

      - ściskam mocno :*

      Usuń
  3. Pięknie napisane 💕 takie patio to coś wspaniałego 🙂 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. .. takie patio pomaga odpocząć od codziennych spraw, pomaga się zrelaksować w spokoju, to jest cudownie magiczny ogród myśli ;)
    .. dziękuje za piękne słowa :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zaczarowane zaułki Twojego patio to raj dla zmysłów, nieziemski oddech dla codzienności, harmonia ducha...
    Dobrze jest mieć taką "inną rzeczywistość"..
    Wtedy życie jest wzbogacone o to, co nikomu nieznane, a bardzo cenne...
    Taki swój świat...
    Piękne każde słowo, piękne zdjęcia...
    Wprawiłaś mnie w błogość o poranku...
    Cudownej niedzieli AnSo!
    Ściskam najserdeczniej, Pola :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. cudownie Cię czytać Polu Kochana, dziękuje po stokroć za Twoje piękne słowa, które są szalenie przyjemne i sprawiają mi ogromną radość :) .. nie wyobrażam sobie swojego Istnienia bez mojego 'patio', gdyż daje mi to wytchnienie, odpoczynek i błogość ;)

      - pozdrawiam najcieplej Polu, ściskam najserdeczniej i życzę uroczego dnia :*

      Usuń
  6. Cisza i spokój, móc w nich trwać, i trwać i trwać 🌲🌸🌞
    Pięknie, jak zawsze, uczucia zamieniłas w słowa 🤗
    Pozdrawiam milutko na udany niedzielny dzień 🏵️☕🍰🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. tak Kochana Morgano, trwać w ciszy i spokoju to jest takie cudowne odprężenie i odpoczynek od codziennych trosk :)
      .. dziękuję najpiękniej za miłe słowa <3 :)

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i życzę moc zdrówka i uroczej niedzieli :)

      Usuń
  7. Dziękuję, że mnie tam zabrałaś i pokazałaś mi to piękne patio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. to dla mnie zaszczyt, że zechciałaś pójść ze mną .. dziękuję za śliczne słowa :)

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej :*

      Usuń
  8. Wspaniałe musi być takie patio. Można odpłynąć myślami w świat marzeń, zrelaksować się i mysleć tylko o przyjemnych rzeczach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. .. moje 'patio' pomaga mi przetrwać wszystkie niepowodzenia, tam się zawsze mogę ukryć przed ohydą świata ;)
    .. dziękuję pięknie Klaro za śliczne słowa :)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie napisane :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. bardzo mi miło, że wiersz się spodobał, dziękuję :)

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Czytając, nasuwają mi się letnie wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. .. bardzo przyjemnne skojarzenia .. dziękuję za miłe słowa ;)

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Każdy potrzebuje takiego patio, a latnim wieczorem marzenia są najciekawsze:)

      Usuń
    2. .. wspaniale napisałaś, gyyż każdy powinien je mieć, a letnie wieczory sprzyjają niezwykłym i cudownym marzeniom ❤️

      - pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  13. Chyba każdy marzy i potrzebuje takiego miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. .. też tak myślę, że chyba każdy potrzebuje :)
    .. Ja sobie nie wyobrażam mojego Istnienia bez takiej swojej 'oazy' spokoju, wytchnienia i ciszy <3

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. .. no cóż, mogę powiedzieć, gdyby nie było ? - smutno by się żyło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. z pewnością bym szukała, bo zawsze szukam piękna we wszystkim :)

      Usuń
  16. Jeśli pozwolisz Mgiełko, to ja sobie cichutko przysiądę gdzieś w kąciku na Twoim patio, wchłonę jego atmosferę, pooddycham spokojem, zachwycę się i pełna harmonii wrócę do siebie:-)
    Dobrze, że masz takie miejsce, Aniu. Pozdrawiam Cię najserdeczniej i mocno przytulam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. ..oczywiście Kochana Amasjo, będę zaszczycona i szczęśliwa, że chcesz posiedzieć w 'moim patio', rozgość się proszę i poczuj jak u siebie <3
    ..dziękuję za Twoje cudowne słowa :)

    - pozdrawiam Cię Anetko najcieplej i ściskam mocno ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie się czyta ;) ależ Ty masz artystyczna duszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. .. cieszy mnie bardzo, że się Tobie podoba :) .. dziękuję za Twoje śliczne słowa :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie napisane! Bardzo podoba mi się ten marzycielski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. .. witam serdecznie :) .. cieszy mnie bardzo, że Ci sie podoba .. dziękuję za miłe słowa :)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj chciałabym takie patio mieć otulone tęcza i kwiatami. Pięknie piszesz. Będąc tu odrywam się od rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  23. .. każdy chyba ma taki swój świat .. ogromnie Ci dziękuję Kasiu za tak śliczne słowa 💚 :)

    - posyłam moc dobrej energii na każdy dzień :*

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)