szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

niedziela, 21 czerwca 2020

oddech szczęścia..








..otulił mnie jedwabny szal poranka
poczułam muśnięcie skrzydeł motyla
na ustach soczystą wilgoć upojenia
pieszczotę ciepłego wiatru we włosach
krople błogiego dotyku spłynęły po ciele
zmysły przepojone pięknem chwili
pulsują z oddechem szczęścia ..

* * *

..namaluj obrazy magią uczuć
czarodziejskim pędzlem nocy
zbudź ze snu motyle pragnień
uwolnią się z pajęczyn czasu
zapachem róż nasączą zmysły
w szepcie drżącego oddechu
nie pozwól zwiędnąć marzeniom
i.. po prostu bądź..



30 komentarzy:

  1. A u mnie ostatnie poranki szare, pochmurne, nieco smutne.
    Trapi mnie monotonia i niewyjaśnione sprawy. Znasz je z bloga, pisałam o tym.
    Poezja Twoja piękna, subtelna, delikatna, szczera:)
    Zdjęcia kolorowe, miłe dla oka:)


    OdpowiedzUsuń
  2. .. Kochana Morgano, u mnie też pochmurnie, różne problemy, ze zdrowiem nieciekawie, czasem ból mnie tyranizuje i wyłącza z życia :( .. rozumiem Cię doskonale i bardzo współczuję .. dziękuję pięknie za Twoje przemiłe słowa 💚 :)
    .. a zdjęcia wyszukane w necie i zazwyczaj robię tematyczne kolaże zdjęć ..

    - pozdrawiam Cię najcieplej, ściskam serdecznie, życzę ogrom zdrówka i cudownych chwil każdego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu poranek bardzo ciężki, pochmurnie

    OdpowiedzUsuń
  4. .. umnie też od rana duchota, pochmurno, a później padał deszcz .. ale od czego jest wyobraźnia ? .. pomaga przenieść się w błogość odczuć albo fantastyczne piękne wspomnienia ..

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Otulił mnie Twój poranek, Twoje ciepło i poranki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. .. ogromnie się cieszę, o to chodziło, aby ciepło i piękno otuliło duszę w ten pochmurny i duszny poranek ❤

    - dobrej i spokojnej nocy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszzcz też jest piękny i deszczowy poranek również potrafi być

      Dobranoc <3

      Usuń
    2. ..uwielbiam deszcz, taki ciepły letni i często piszę o tym ;) .. deszcz mnie zachwyca, uspokja, oczyszcza <3

      - dobranoc, a jutro miłego poranka i uroczego dnia ❤

      Usuń
    3. Kiedy stuka o szyby... puk, puk, stuk.. i szumi.. jak kołysanka <3

      Dziękuję i wzajemnie <3

      Usuń
    4. .. cudnie to określiłaś, jest piękną kołysanką do snu 💚

      Usuń
  7. Jest poniedziałek. Deszczowy poranek. Ja jeszcze pełna euforii po pięknej rodzinnej uroczystości. Otwieram komputer. Ansa napisała nowe wiersze...
    Czytam jak zawsze z pełną uwagą...
    I znów wpadam w zachwyt...
    Pierwszy, w sam raz do emocji z mojego ostatniego weekendu. "Poczułam muśnięcie skrzydeł motyla"... Tak, AnSo- poczułam...
    Cudowna Twoja poezja... Zawsze tak samo uduchowiona, poruszająca, dogłębna i szczera...
    I drugi przepiękny! "Nie pozwól zwiędnąć marzeniom"... toż to słowa przepełnione magią...
    Dziekuję za każde z nich :***
    Przytulam najserdeczniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. cudowny komentarz Polu, dziękuję po stokroć ❣️ .. czytając Ciebie, aż chce się żyć, dziękuje, że jesteś ❣️❤️❣️
      .. trochę ostatnio nie czuje się najlepiej, mam jednak nadzieję, że będzie dobrze ;)

      - pozdrawiam najpiekniej i przytulam mocno :**

      Usuń
  8. Zdjęcia również przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. staram się dobierać zdjęcia tematycznie i zawsze szukam tych naj.. dziękuje bardzo :)

      Usuń
  9. Nic tak nie pobudza zmysłów jak natura o poranku :). "i po prostu bądź" takie proste słowa a tak wiele mówią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. właśnie najpiękniejsza jest prostota, takie niby zwykłe rzaczy a bywają tak niezwykłe <3

      - pozdrawiam najserdeczniej ;*

      Usuń
  10. Twój wiersz sprawił, że mój poranek szary i smętny wypiękniał i wypełnił się kolorami, Mgiełko. Stał się prawdziwym czerwcowym, letnim porankiem, pełnym ciepła i słonecznego blasku. Dziękuję Ci za to:-)
    I chociaż nie potrafię malować to możesz być pewna, że Cię nie opuszczę;-)
    Przytulam Cię, Aniu najserdeczniej i posyłam moc dobrej energii na każdy dzień:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. prześliczne Twoje słowa Amasjo, sprawiły mi ogromną radość, dziękuje bardzo ❣️ .. niekiedy kilka słów, takich prosto z serca, potrafi zdziałać cuda .. cieszę się ogromnie, że jesteś ❣️ ❤️

      - przytulam mocno i serdecznie Anetko i życzę Ci cudownych chwil każdego dnia :*

      Usuń
  11. Niesamowity wiersz, takie poranki to ja rozumiem i mogłabym mieć takie piekne i magiczne jak opisujesz :) Poczułam zapach róży, pochodziłam po mokrej trawie i niesamowicie zrelaksowałam sie czytając Twoją wspaniałą poezje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. wspaniale się czyta Twoje piękne komantarze Klaro, są takie niezwykłe, dziękuję Ci za każde słowo :)

      - pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. Piękne krajobrazy się rysują podczas czytania ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      - pozdrawiam serdecznie ❤️

      Usuń
  13. pięknie u Ciebie oj pięknie Kochana dziękuje ze mogę tu być

    OdpowiedzUsuń
  14. .. cieszę się ogromnie, że przychodzisz Trawko Kochana i jest Ci TU dobrze - dziękuje, że jesteś ❣️❤️❣️

    - ściskam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham twoja poezje Anso. Piękne słowa i klimat. Brak słów. Czarujesz słowami. Ściskam Was

    OdpowiedzUsuń
  16. .. Kochana Kasiu, dziękuję za Twoja jak zawsze cudne słowa ♥ .. cieszę się bardzo, że Ci się podoba :)

    - pozdrawiam najpiękniej, ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż zatęskniłam za takimi uczuciami i odczuciami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. każdy człowiek pragnie być szczęśliwy, kochać i być kochanym <3

      - pozdrawiam ciepło i serdecznie :)

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)