szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

sobota, 18 kwietnia 2020

magiczny ogród..







..przemykam sekretną bramą
 nasiąkam pięknem Istnienia 
 chłonąc je każdym zmysłem  

w moim magicznym ogrodzie, 
rzeźby niebiańskich kształtów   
smaki myśli.. marzeń.. snów 

szeptem blasku gwiazd 
z poświacie księżyca
tkam cudowne odczucia 

niekończące się doznania 
smaki eliksiru błogości 
wonny aromat boskich róż

to mój zaczarowany świat 
uczta nieziemskiej rozkoszy
zamknięta kojącą muzyką 

tam nie czujesz bólu, 
nie ma smutku ni zła.. 
- chodź ze mną..  



42 komentarze:

  1. Idę, biegnę, frunę na skrzydłach! Anso, czytam po stokroć! I każde słowo Twojego wiersza jest skończonym dziełem idealnym...
    Wprowadziłaś mnie Twoim nieziemskim, zaczarowanym wyrazem w świat marzeń, świat zmysłów, świat rozkoszy! Dziękuję Ci za każde słowo...
    O poranku takie cuda? toż to cały dzień będzie cudowny...
    Dałaś mi " ucztę nieziemskiej rozkoszy"
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..Polu jesteś niesamowita ❣️❤️.. zaniemówiłam po prostu .. to Ja, po stokroć, dziękuję Tobie za niebiańskie doznania,
      za Twoją cudowną wrażliwość, za Twoją poezję słów - uwielbiam Cię czytać ❣️❣️❣️

      - ściskam Cię najserdeczniej :*

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia dopełniają dzieła :* Mmmmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję Polu najpiękniej za Twoje cudne sensoryczne doznania, fantastyczne emocje, dostrzeganie piękna ❣️❤️❣️
      - dziękuję, że jesteś ❣️ :*

      Usuń
  3. Kochana
    Taki "magiczny ogród", zwłaszcza teraz w czasie izolacji bardzo potrzebny każdemu:)
    Cudne strofki, niczym "miód na serce"- dziękuję bardzo:)
    Pozdrawiam słonecznie bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. Droga Mograno, czas jest trudny i trzeba go przetrwać.. niezależnie od wszystkiego, zawsze staram się pomimo przeróżnych zawirowań życiowych szukać pozytywnych myśli ;)
      ..dziekuję bardzo Kochana za prześliczne słowa, które dają radość i uśmiech ❤️

      - życzę Ci dużo zdrówka i pozdrawiam najcieplej :)

      Usuń
    2. Przyszłam dziś, aby zostawić moc serdecznych pozdrowień🤗
      Maj póki co u nas chłodny,
      deszczowy, mocno zielony 💚🌲
      Deszczyk ⛈️ bardzo potrzebny, niech zatem pada, oby bo ciepłej 🌤️

      Usuń
    3. ..cieszę sie ogromnie, że zaglądasz Morgano, dziekuję pięknie za urocze słowa ❤️ .. u mnie wczoraj było deszczowo, cały dzień padało ale deszcz jest bardzo potrzebny, więc niech pada :)

      - pozdrawiam najcieplej i życzę moc zdrówka :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. .. cieszy mnie bardzo, że się podobają moje kolaże zdjęć ;) .. Kochana, dziękuję, że jesteś ❣️ :)

      Usuń
  5. a Ty czytasz mi w myślach jak byś o moim raju pisała o tym co tam czuje doświadczam a ja prosta jestem i nazwać nie umiem
    ja nie umiem tak pięknie pisać ale tu przyjdę i poczytam i to mi wystarcza dziękuje z całego serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..Trawko, ogromnie się cieszę, że zaglądasz i czujesz się TU dobrze .. dziękuję bardzo za Twoje śliczne słowa ❣️ :)

      - pozdrawiam Cię najcieplej i ściskam najserdeczniej :*

      Usuń
  6. Zagłębiam się bez reszty...w Twój obraz rozkoszy życia. Foty mamią, czarują, maleńkie, 'wielkie' cudeńka. Dziękuję Mgiełko💖. Tu znajduję pokarm dla zmysłów, odpoczynek od burz życia. Serdeczności dla Ciebie zostawiam💖

    OdpowiedzUsuń
  7. .. Kochana Daglezjo bardzo dziękuję za cudowne słowa .. to dla mnie wielka radość, że mogę Ciebie gościć ❤ :)

    .. posród zawirowań życia czasem dopada nas smutek, ale staram się we wszystkim szukać piękna :)

    - pozdrawiam gorąco, ściskam mocno, życzę dużo zdrówka i jak najwięcej uroczych chwil ❣️ 💚

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. .. dziękuję za miłe słowa :)

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. .. dziękuję i Tobie życzę miłego 💚

      Usuń
  9. Chyba każdy chciałby wejść do takiego ogrodu.. ja weszłam. Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. .. chyba większość by chciała ;) .. fantastycznie, że zawitałaś do ogrodu, bardzo się cieszę :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tak
      Teraz potrzebujemy wytchnienia, piękna i relaksu
      Dziękuję:)

      Usuń
  11. .. staram się jak najczęściej relaksować, aby mieć pozytywne nastawienie do wszystkiego ;)

    - pozdrawiam serdecznie, życzę dużo zdrówka i codziennie miłych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie... nie ma co narzekać i widzeć śwoat w szarych barwach... świat jest piękny i jest za co dziekować ;)

      Usuń
    2. .. dokładnie jest tak jak napisałaś, świat jest piękny niezależnie od wszystkiego .. powinniśmy być wdzięczni i szczęśliwi,
      że żyjemy! .. Ja nie zwykłam narzekać, bo doskonale wiem, iż narzekanie nie daje nic dobrego ;)

      - pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    3. Prawda? :)

      Jak dzisiejsze samopoczucie? :)

      Usuń
    4. .. staram się zawsze mieć dobre ale bywa czasem różnie ;)

      Usuń
    5. .. życie jest piękne, codzienność bywa różna :)

      Usuń
  12. Cudownie musi być w takim magicznym ogrodzie, piszesz niesamowicie, uwielbiam czytać Twoje myśli, od razu człowiek znajduje się w innej krainie, odpoczywa i zachwyca sie wszystkim wokół. Pięknie można wyciszyć się w takim ogrodzie.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. .. dziekuję bardzo za Twoje piękne słowa Klaro .. staram się jak najczęsciej wyciszać, nasączać spokojem i pozytywnie myśleć ..
    życie mamy jedno, jest krótkie, więc trzeba szukać piękna we wszystkim, cieszyć się z małych rzeczy i doceniać to co się ma :)

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością przemknę przez sekretną bramę i pójdę z Tobą, Mgiełko w Twój zaczarowany świat. Bo tam jest pięknie i... tchnie spokojem:-)
    Dziękuję Ci Aniu za ten śliczny wiersz, pozdrawiam słonecznie i mocno przytulam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję najpiekniej Amasjo za urocze słowa ^^ ogromnie się cieszę, że zechciałaś zawitać w moim świecie przemkając przez sekretną bramęv <3 .. tam zawsze panuje spokój i miły nastrój .. możemy się radować idyllą błogostanu podziwiając piękno odczuć ;)

      - pozdrawiam Cię Anetko najcieplej i ściskam najserdeczniej :**

      Usuń
  15. Prowadź mnie :) Bardzo chętnie tam pójdę :) Wyobrażam sobie takie magiczne miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  16. .. oczywiście z radością Cię zaprowadzę i pokażę ten magiczny i jakże cudowny świat <3 .. fantastycznie jest cieszyć się pięknem, relaksować błogością, niech nic nie mąci spokoju niezwykłego spaceru w magicznym ogrodzie ;)

    - pozdrawiam cieplutko i serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Chiała bym mieć chociaż kawałek takiego ogrodu gdzie mogła bym sie schować choć na chwilę. U mnie to tylko białe cztery ściany umysłu.
    Jak zawsze pięknie napisałaś. Zaczynałam sie kilka razy za każdym razem znajdując coś innego. Za każdym razem coraz bardziej sie wczytujac. Dziękuje za życzenia dla Tomka przekaże .
    Pozdrawiam serdecznie :*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję bardzo Julio za Twój niezwykły komentarz <3.. każdy z nas jest inny, jedyny w swoim rodzaju, postrzega w swój osobliwy sposób i jest to piękne! ..jesteś wspaniała i wrażliwa!

      - pozdrawiam Cię najcieplej i najserdeczniej :* :)

      Usuń
  18. A mnie nic nie obudziło, za to rano się ucieszyłem z deszczu. :) Ostatnio (z tydzień temu już) chyba krążyła w nocy burza, z raz zagrzmiało i tyle. A teraz wody w fontannach trochę jest, ptaki będą miały co pić i gdzie się kapać. Nie mówiąc o roślinach jaki dla nich to plus.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. bardzo potrzebny zwłaszcza teraz jest deszcz, ponieważ jest okropnie sucho .. a deszcz uwielbiam, taki letni i ciepły :)

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. dzięki działce jeszcze nie zwariowałam i nie rozsypałam się w pył
    choć czasem tak trudno być twardym i uśmiechniętym


    pozwolisz popłacze sobie dziś tak tu pocichutku żeby nikt nie widział

    OdpowiedzUsuń
  20. .. cudownie Trawko, że możesz sobie odpoczywać na swojej wspaniałej działeczce <3 ^^

    ..jeśli masz ochotę rozsiądź się wygodnie, a jak masz potrzebę, to popłacz sobie w cichości.. jeśli nie masz nic przeciwko,
    to usiądę w pobliżu i w mileczeniu pobędę z Toba :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś wyjatkowa dziękuję za serce jakie mi okazaujesz

      Usuń
  21. .. Trawko Kochana, dziękuję za tak piękne Twoje słowa .. każdy z nas jest Cudem i jest wyjątkowy na swój sposób :)
    .. nie ma ideałów, więc mamy swoje i zalety i mamy też wady ;)

    - ściskam najserdeczniej :*

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)