szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

sobota, 7 marca 2020

skrzydlate szepty..






..łapię w garść dłoni oddechy ciszy
ocierają się skrzydlatym szeptem

wsłuchuję w szmer bezdechu
jest jak misterna pajęcza siateczka

nie poruszam strun by nie zerwać
cudnie tkanych jedwabnych niteczek

zaklęta w lustrze ulotnym odbiciem
odkrywam niewiarygodne tajemnice

w nieskończonej ciszy można usłyszeć
bez słów można zobaczyć więcej 

zanurzając się w magicznym bezkresie
krok po kroku odkrywam siebie..




68 komentarzy:

  1. Sama najprawdziwsza prawda podana najdelikatniej i najcudowniej... Mogłabym czytać ten wiersz milion razy... I nie jest możliwe nasycenie się nim... Nigdy! Każde słowo jest skończonym dziełem. I przekaz także... Ściskam najserdeczniej, Pola :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję bardzo Kochana za Twój tak piękny odbiór mojego pisania .. cudowne słowa, które niczym balsam rozpływają się w sercu ..
      ..ogromnie się cieszę, że jesteś Polu ❣️ .. jesteś niezwykła, wrażliwa i wspaniała ♥♥

      - pozdrawiam najserdeczniej i ściskam mocno :**

      Usuń
  2. Przepięknie - urzekłaś mnie tym wierszem, cudowana gra słów, wszystko spójne i wyjątkowe i za razem życiowo prawdziwe. Nic tylko chłonac te cudowna ciszę i napawać się nią każdy w swoim świecie 😘.

    Masz wspaniały dar i to jest piękne. Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. potrafisz pięknie pisać swoje wiersze Tabito, tym bardziej jest mi bardzo miło, że tak ślicznie postrzegasz mój przekaz ..
      .. dziękuję bardzo za Twoje urocze słowa ❣️ 😊 .. uwielbiam słowa, łączenie ich razem, aby mogły 'oddychać i były odczuwalne' ..

      - pozdrawiam serdecznie i ciepło 😊 :*

      Usuń
    2. I to właśnie widać u ciebie - tę lekkość słowa :).
      Ja jestem swierzynka, czasami coś mi tam wyjdzie, piszę co czuję i tylko wtedy gdy na prawdę - to przyjdzie. Nic na siłę ;).
      Miłego dnia 😘

      Usuń
    3. .. mam tak samo jak Ty, nic na siłę! .. piszę wówczas, gdy mam ochotę na wyrażenie swoich myśli, odczuć, tego co mi w duszy gra :)

      - życzę Ci uroczej soboty i niedzieli :)

      Usuń
    4. Dziękuję za kolejne odwiedziny i wspaniały komentarz. Pozdrawiam serdecznie. Miłego dnia 😘

      Usuń
    5. .. dziękuję za miłe słowa .. odwiedzam Cię z przyjemnością i cieszę się, bo pięknie piszesz 💙 :)

      - pozdrawiam równie serdecznie, życzę przyjemnego dnia :)

      Usuń
  3. Witam ;) u mnie dziś na blogu też powstał wiersz ;) ale chciałabym Ci życzyć wszystkiego dobrego dużo milosci szczęścia i rozwijania się w tej swetrze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. .. dziękuję za piękne życzenia i odwzajemniam z ogromną przyjemnością :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem prawdziwym magikiem słów, ale czarodziejska różdżka w postaci myszki skradła moje serce :D Jak to możliwe? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. .. witam serdecznie Anelise na moim blogu :) .. dziękuję za odwiedziny i miłe słowa .. kiedyś bardzo spodobał mi się efekt kursora - magiczny pyłek, dlatego umieśćiłam go u siebie ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś prawdziwym magikiem, nie mam pojęcia jak udało Ci się to zrobić :D Znasz jeszcze inne efekty specjalne? :D

      Usuń
    2. .. to naprawdę nie jest nic nadzwyczajnego ;) .. podaję link poniżej i możesz sobie wybrać różne efekty na bloga :)

      http://profilki.pl - TU są dodatki na blogi
      http://profilki.pl/dodatki/efekt-kursora

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo :D Nie omieszkam skorzystać :) Będziesz zła jeśli z Ciebie zgapię? :)

      Usuń
    4. .. będzie mi miło ;) .. korzystaj sobie jeśli Ci się podoba :)

      Usuń
  7. Trzeba znaleźć siebie, by dobrze żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ..oczywiście, wówczas żyje się znacznie przyjemniej ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny wiersz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ..witam, dziękuję za odwiedziny i piękne słowa :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie dziś tu u Ciebie tak spokojnie....


    a mi był potrzebny ten czas w Łodzi czas dla siebie bez biegu i tysiąca myśli


    przesyłam uśmiech w ten wietrzny dzień

    OdpowiedzUsuń
  12. .. dziękuję za śliczne słowa Trawko :) .. staram się aby 'pejzaże' moich odczuć i myśli były przepełnione pięknem chwil, spokojem
    i subtelnymi dotykami zmysłów ..

    .. fantastycznie Kochana, że odpoczęłaś, nabrałaś sił .. cieszę się ogromnie ❣️

    - pozdrawiam najcieplej i ściskam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana
    U Ciebie, jak zawsze się powtarzam, bo jest pięknie, subtelnie, lirycznie,nastrojowo, miło:)
    Dziękuję za Twoją obecność nieustanną na moim blogu, za życzliwość i ogrom ciepłych słów:)
    Zdrówka życzę, pogody ducha i radości z każdego dnia:)
    Pozdrawiam najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. .. ogromnie się cieszę Morgano, że znajdujesz czas i zaglądasz do mnie :) .. dziękuję pięknie za Twoje, jak zawsze, śliczne słowa :)

    - pozdrawiam najcieplej, życzę Ci Kochana moc zdrówka i aby każdy dzień przynosił jak najwięcej cudownych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  15. .. dziękuję za odwiedziny i za przemiłe słowa :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zagladać częściej :)

      Usuń
    2. .. zapraszam, będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
    3. Moje drzwi również stoją dla Ciebie otworem :)

      Usuń
    4. .. dziękuje za urocze słowa :) .. nie omieszkam zaglądać i czytać, tym bardziej, że drzwi stoją otworem :)

      Usuń
    5. p.s
      .. szalenie lubię gościć w moich skromnych progach miłe, wrażliwe Osoby ..

      - życzę przyjemnego dnia ;)

      Usuń
    6. To bardzo miłe... dziękuję.. ja tak samo :) Kiedyś sama pisałam do szuflady ale kiedy to było :)

      Dziękuję i wzajemnie. Nie dajmy się wirusom :)

      Usuń
    7. .. a może spróbuj wrzucić na blogu jakieś swoje wiersze?
      ..popieram oczywiście, nie możemy dać się wirusom !!!

      Usuń
    8. Hm... wiesz próbowałam ale nie idzie mi to... nie mam do tego weny, ręki... Twoje słowa poruszają są cudowne... nie potrafię tak....

      Usuń
    9. .. czasem bywają takie dni, kiedy nie potrafię napisać nic .. nie mam natchnienia i dobrego nastroju ..

      - pozdrawiam ciepło :)


      Usuń
    10. Cieszy mnie to... pięknie piszesz... Od dawna? ;)

      Usuń
    11. .. zaczęłam prowadzić bloga w 2005 roku na Onecie .. a rymowanki, jak ja to nazywam, jeszcze wcześniej ;)

      Usuń
    12. MOże jeszcze w szkole? :)

      Usuń
    13. .. przyjemna zabawa z rymowaniem :)

      Usuń
    14. Ae to wychodzi z Twojego serca ;)

      Usuń
    15. I dlatego jest takie piękne ;)

      Usuń
    16. .. dziękuję bardzo za miłe słowa, staram się pisać to co czuję :)

      Usuń
  16. Znów się rozmarzyłam - czytając :)

    OdpowiedzUsuń
  17. .. miło mi bardzo, że Cię widzę ;) ..dziękuję za miłe słowa :)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny wiersz, bardzo relaksujący i piękny. I znów dzięki Tobie jestem w innej krainie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. cieszę się bardzo Klaro, że możesz czytając 'przenieść w inną Krainę' .. dziekuję za, jak zawsze śliczne, słowa :)

      - pozdrawiam najcieplej, życzę dużo zdrówka i pięknych chwil każdego dnia :)

      Usuń
  19. Jak łagodnie, cichutko zaklinasz delikatność Mgiełko, zaklinasz w wiersz, w cud poezji.💓 Życzę, aby wiosna była piękna i inspirująca, dla Ciebie💓🌺🌻
    Cieplutko pozdrawiam💛

    OdpowiedzUsuń
  20. ..Kochana Daglezjo, dziękuję za Twoje cudowne słowa, za przepiękne życzenia, które pragnę by się ziściły ❣️❤️❣️
    ..czasem przychodzą trudniejsze dni i chwile, ale trzeba starać się dostrzegać piękno i dobro, które wypełni duszę aby było lepiej 💝🌼

    - pozdrawiam najcieplej i ściskam najserdeczniej - dziękuję, że jesteś 💙 :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak cisza, przebywanie że że s, odpoczynek od ludzi
    Tego było mi potrzeba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. to jest mi niezbędne .. takie wędrówkiw głąb siebie .. to konieczność, abym mogła odpocząć od codzienności i mogła wyciszyć się choćby na krótko .. taki cudowny 'reset w ciszy' ;)

      Usuń
  22. Takie delikatne, ciche i kojące słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. zbyt dużo doświadaczamy pośpiechu .. a Ja bardzo potrzebuję spokoju i ciszy, aby się zrelaskować i odpocząć ;)

      ..dziękuję za śliczne słowa :)

      - pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Odpoczywaj, relaksuj się ❤️

      Usuń
    3. .. dziękuję bardzo i Tobie życzę spokoju i jak najwięcej pięknych chwil ❣️💝🌼

      Usuń
    4. Dziękuję kochana, na obecną chwilę właśnie tego potrzebuje :)

      Usuń
    5. .. proszę bardzo, teraz konieczie dbaj o siebie i wypoczywaj ;)

      Usuń
  23. oj tak, cisza mówi więcej niż słowa.
    miło tu zajrzeć, jak zwykle magicznie, czarujesz słowami :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. .. cudownie Cię widzieć ;) .. dziękuję za piękne słowa :)

    - pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. .. dziękuję i odwzajemniam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja krok po kroku odkrywam siebie. Przepięknie opisałaś słowami pełnymi magii i prawdy ten proces, Mgiełko. Nie ustawajmy w nim.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Aniu i życzę Ci na ten trudny czas zdrówka, spokoju i pogody ducha:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. masz rację Amasjo, idźmy zawsze przed siebie, zawsze w stronę słońca ❣️ 🌺 .. dziękuję bardzo za piękne słowa i życzenia 💝

      - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej Anetko, i Tobie życzę duuużo zdrówka, spokoju i miłych chwil ❣️ :**

      Usuń
  27. Czasem cisza mówi najwięcej, warto się w nią wsłuchiwać :) Piękny wiersz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ..dziękuję bardzo za śliczne słowa.. to prawda, cisza potrafi mówić, a nawet krzyczeć ;)

    -pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czasem cisza jest nam potrzebna bardziej niż myślimy. Ślicznie Anso. Uwielbiam Twoją poezję. Dużo zdrowia. Uściski z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  30. .. Kochana Kasiu, dziękuję bardzo za Twoje piękne słowa <3 :)
    .. niekiedy tak bardzo potrzebuję ciszy, wówczas odpoczywam i regeneruję siły ..

    - ogrom zdrowia, ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisz i nigdy nie przestawaj. Dziękuję za tak wspaniałe wiersze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. Kochana Kasiu, dziekuję za Twoje, jak zawsze, wspaniałe słowa :)
      ..dziekuję za to, że jesteś <3 !

      - ściskam mocno :)

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)