szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝓟𝓸𝓮𝔃𝓳𝓪 𝓽𝓸 𝓮𝓬𝓱𝓸 𝓹𝓻𝓸𝓼𝔃𝓪̨𝓬𝓮 𝓬𝓲𝓮𝓷́ 𝓭𝓸 𝓽𝓪𝓷́𝓬𝓪' - 𝓒𝓪𝓻𝓵 𝓢𝓪𝓷𝓭𝓫𝓾𝓻𝓰 ' ❤️

czwartek, 3 października 2019

zjawiskowa aura ..







.. mgła rozsnuła białą szatę nad ziemią 
wyczarowała zjawiskową aurę pomroki
gęste opary, wręcz nieprzeniknione
skrywają sekrety złudnych miraży 

przenikam w dziewicze ślady tajemnic
skondensowaną mgłą uśpionego świata
czuję empiryczne muśnięcia wilgoci
milczę, by nie zakłócić echa istnienia

kreuję marzenia i (nie)zrozumiałe słowa
nasączona cudowną feerią odczuć
 podziwiam urzekającą wjątkowość  
kreślę kształty niekończących uczuć ..





32 komentarze:

  1. Piękny wiersz. Podoba mi się lekkość i subtelność.
    Mgła jest niezwykła i tajemnicza, gęsta mgła może intrygować i przerażać.
    Ładne kolaże zdjęć robisz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..lubię mgłe jest niesamowita, magiczna i tajemnicza .. choć u niektórych ludzi wywołuje ogromny niepokój i strach..
    dziękuję za Twoje piękne słowa..

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana
    Miałam problem z wejściem na Twojego bloga.
    Piękne strofki, a mgła może być przyjemna lub kojarzona ze smutkiem.
    Pozdrawiam najserdeczniej na miły weekend w Światowym Dniu Uśmiechu 😀❤️🌻🌞☕

    OdpowiedzUsuń
  4. Morgano, dziekuję bardzo za miłe słowa.. dziękuję, że jesteś! <3 i dziękuję za Twoje piękne życzenia :) ..
    nie mogłaś zalogować, bo miałam 'schowany' blog.. zamierzałam zrobić sobie przerwę w blogowaniu, a nawet myślam o zakończeniu pisania.. czasem mamy takie 'trudne' chwile, dni ale trzeba jakoś to przeżyć i iść dalej do przodu..

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i życzę z całego serca jak najwiecej zdrówka i uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana
      Nie warto znikać z blogowego świata 🤗
      A my czytający, nie będzie Ci żal?
      I ja miałam chwilki zwątpienia, ale jestem.
      Lepiej odpocząć od bloga, ale nie warto go kasować!
      Buziaczki ❤️

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo Droga Morgano za Twoje słowa, masz rację na pewno tęskniłabym ogromnie za miłymi Osobmi, które poznałam i polubiłam bardzo <3 .. bloguję już dość długo, na Onecie byłam 6 lat (zaczęłam w 2006), pózniej na Interii kilka lat i w końcu blogspot :)
      - ściskam mocno Kochana 💕♥️ :*

      Usuń
  5. Cóż.... jeszcze we mnie telepie się życie. Z wielką radością czytam Twoje piękne słowa.
    Tak być powinno, bo świat ludzki staje się potwornym kubłem śmierdzących odpadów.
    Widzisz, ja przeżyłem od dziecka wiele tragicznych chwil, wojnę, komunizm, śmierć najdroższych, ale to co dzisiaj się dzieje przeraża.
    napisałem na blogu moje wściekłe myśli.
    zapraszam serdecznie zachwycony Twoją poezją staruszek Rysio

    OdpowiedzUsuń
  6. .. cieszę się bardzo Rysiu, że Ciebie widzę, że zaglądasz i piszesz .. oczywiście zaraz Cię odwiedzę .. dziękuję za miłe słowa.. masz duzo racji, bo świat niestety jest potwornie 'zaśmiecony' i idzie w złym kierunku :(

    - pozdrawiam Cię Rysiu najserdeczniej i najcieplej - życzę ogrom zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mgłą zawsze po poranku przynosi w prezencie słoneczny dzień
    Męczą mnie te ciemne poranku.
    Przez Ciebie zatęskniłam mocno za mgłą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. od zawsze lubię mgłę .. jest taka zjawiskowa, tajemnicza, magiczna .. wstawanie rano, gdy jeszcze jest ciemno, nie należy do przyjemnych, ale cóż trzeba to jakoś przetrwać ;)

      - pozdrawiam najserdeczniej ;)

      Usuń
    2. Mgłą wprowadza bajeczny klimat i bez alkoholu😄

      Usuń
    3. .. zgadzam się z Tobą zupełności, mgła ma w sobie coś niesamowitego, bajecznego i pełnego magii .. potrafi działać jak używka - odlotowo .. 😄😄

      Usuń
    4. AnSa będziemy naćpane😄😃

      Usuń
    5. .. a co mi tam, czasem można? .. oczywiście, że można, przecież nikomu nic złego nie robimy .. będziemy się po prostu dobrze bawiły ;p 😄😄

      Usuń
    6. Haha a u mnie jak na zawołanie ponownie mgłą mgk gęste mleko
      Cudowna

      Usuń
    7. .. to przecudnie masz! ..u mnie nie ma mgły, ale w sumie nie mogę narzekać, bo mam taki jesienny kolorowy zawrót głowy, pod nosem piękny park i w ogóle Powiśle jest fantastycznie ZIELONE! ❤️

      Usuń
  8. Uwielbiam odpoczywać, marzyć i zachwycać się Twoją twórczością. Czytając wiersz, miałam wrażenie jakbym była z rana na łące, ktora była otoczona mgłą i powoli stopniowo pojawiało się słońce, pokazując uroki tego miejsca.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. .. pisząc ten tekst, właśnie tak to sobie wyobrażałam ;) .. dziękuję bardzo, że zagladasz Klaro i za Twoje, jak zawsze, przemiłe słowa .. czytam Twoje niezwykłe wyobrażenia z wielką przyjemnoscią :)

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mgła zawsze tworzy taki tajemniczy klimat :) pięknie operujesz słowem i działasz na wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. zazwyczaj starałam się przekazać słowami swoje odczucia z wyobraźnią.. a mgła jest wyjątkowo tajemnicza, niezwykła, taka intrygująca .. to jest taką chmurą nad ziemią .. bo mgła i chmura to w zasadzie dokładnie to samo ..
      .. dziękuję za odwiedziny i Twoje śliczne słowa :)

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Tekstem tym rozbudzasz wyobraźnię. Cudownie się to czyta.

    OdpowiedzUsuń
  12. .. jesteś wyjątkowo wrażliwą Osobą Kasiu .. staram się opisać to co odczuwam .. dziękuję bardzo za Twoje piękne słowa :)

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny wiersz i te zdjęcia takie magiczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. .. miło mi Cię gościć na swoim blogu :) .. dziękuję za śliczne słowa .. bardzo lubię robić kolaże zdjęć, staram się dobierać piękne zdjęcia aby oddawały odpowiednie klimat :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. .. miło mi, że sie podoba ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eteryczność obecna w każdym wersie...

    "skondensowaną mgłą uśpionego świata"
    - kiedy ta mgła opadnie?
    - kiedy świat wyjdzie z uśpienia?


    OdpowiedzUsuń
  17. .. to niekończąca się historia, trochę baśń, a może jak zimowy sen? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię mgłę, Mgiełko... Jest jak czar rzucony na ziemię. Dodaje jej magii i niezwykłości, a Ty tak pięknie ją opisałaś:-)
    Pozdrawiam Cię słonecznie, Aniu i przytulam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  19. .. mgła jest nieziemsko pięknym zjawiskiem, wyjątkowo tajemniczym i magicznym .. dziękuję Amasjo za Twoje urocze słowa ♥

    - pozdrawiam najcieplej Anetko i ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  20. .. to bardzo miłe, dziękuję za odwiedziny :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)