szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

niedziela, 20 października 2019

soczystość chwili..






.. obudził mnie, zsunął kołdrę snu
boski zapach rosy o poranku
kruchością dotyku musnęła ciało 
soczystość eterycznej chwili

kolejny spektakl w teatrze życia
roztacza się .. napełnia przestrzeń
uwodzą i wabią chwile doczesne
spokojem błogości lewituje zieleń

i .. tylko czasem pod strzechą nocy
w zwiewnej sukni z alabastrowej mgły  
tańczą pragnienia z marzeniami
odbijając się w lustrze życia..




36 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten spokój i błogość lewitującej zieleni. Cudownie się czuję, gdy mogę mieć kontakt z otaczającą mnie przyrodą.
    A taka "soczystość chwil" potrzebna jest do relaksu i odpoczynku od codzienności. Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. nie można pędzić przed siebie nie zauważając życia .. dziekuję za miłe słowa i odwiedziny .. ;)

      - pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  2. Pięknie! Mogłabym w kółko czytać! Miłego niedzielnego popołudnia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. .. chwile spokoju i odpoczynku są potrzebne wszystkim .. dziekuję za śliczne słowa i piekne życzenia :)

    - pozdrawiam bardzo serdecznie .. życzę uroczego wieczoru i pięknych chwil na każdy dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam u Ciebie gościć, jest mi tu tak błogo🤗❤️🌺
    Subtelność, delikatność, kultura to Twoje wiersze😀
    Pozdrawiam najserdeczniej na kolejne miłe jesienne dni 🍁🌞🏵️

    OdpowiedzUsuń
  5. .. Twoje słowa Morgano są urocze i ogromnie miłe, dziękuję bardzo!♥ ..dziekuję za to, że jesteś❣

    - pozdrawiam ciepło i bardzo serdecznie, życzę Ci Kochana dużo zdrówka i wiele radosnych chwil 💕 :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Słowa idealnie opisujące moją relację z naturą, choćbyś weszła do mojego serca. :) Natura jest dla mnie właśnie taka, jej czar, czułość, jej miłość do mnie pozwala mi walczyć z bólem, z rozczarowaniem... Jej siła i piękno nie pozwalają mi upaść. Piszesz, jak już Ci to pisałam i może przynudzam... piszesz od serca do serca. Pozdrawiam kochana, niesamowicie piękna kobieto. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. Twoje słowa Agniesiu są niczym balsam, którym poruszasz moje serce i skołataną duszę .. jesteś wyjątkową, bardzo wrażliwą i wspaniałą Istotą 💕♥️ :*
      ..dziekuję bardzo za Twoje cudowne słowa! .. Ja tylko, tak po prostu, uwielbiam niezwyczajność w zwyczajności, zachwycam się pięknem w prostocie ;) .. zawsze staram się szukać piękna we wszystkim ;)

      - pozdrawiam najcieplej, ściskam mocno i przesyłam moc tęczowych kropelek radości 💕♥️ :*

      Usuń
  7. Wspaniały wiersz, idealny na jesienny poranek, gdzie w powietrzu czuć mroźne powietrze i słońce później budzi się do życia niż w lato.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziekuję bardzo Klaro za piękne słowa! .. boska i cudowna Natura potrafi ukoić, nasączyć błogością duszę ..
      .. to jest niesamowite odczucie i fantastyczne uczucie, kiedy można się wczuć i zjednoczyć z piękną Przyrodą i poczuć magie Natury <3

      - pozdrawiam najcieplej i ściskam najserdeczniej ❤️

      Usuń
  8. Bardzo ciekawie napisałaś ten wiersz. Wyobrażam sobie miasto o poranku, niekoniecznie Warszawę, może mniejsze jakieś.

    Jesień się w tym roku spisuje jak na razie. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. to jest naprawdę fascynujące, jak niezwykłe mogą być interpretacje wiersza .. wspaniałe jest to, że każdy ma swoje odczucia i swoją wyobraźnie .. dziekuję za miłe słowa :)

      - pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Wchodząc do Ciebie...zawsze nastawiam się na poetycką ucztę, i nigdy się nie zawiodłam. Otulasz sprawy proste, czasem smutne w puch piękna, w muzykę, jaką jedynie Ty umiesz stworzyć swoimi słowami. Twoje słowa są delikatne, jakby malowane. Dobrze mi tu.♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. .. Twoje słowa są niezwykłe Daglezjo, dziękuję bardzo, że jesteś! .. tylko wrażliwa i piękna Osoba potrafi 'czuć' i odczytać między wersami ❤️
    .. miałam napisać inny wiersz, o smutku, bólu i cierpieniu .. lecz jakoś nie mogłam .. wolę pisać 'ubierając' słowa w 'ciepłe szaty', ozdabiać pięknem finezyjnych odczuć, które wpływają na duszę kojąco 💕 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Poranki są piękne. Mają w sobie magię. Niemniej jestem leniuszkiem i chętnie bym spała do obiadu.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. .. niezwykłe i wspaniałe jest to, że każdy człowiek nie inny .. jedni lubią spać dłużej, a inni wstawać o świcie ..
    ja uwielbiam noc i 'nocne markowanie' i nie mam problemu ze wstawaniem wcześnie rano .. czasem fajnie jest dłużej poleżeć
    albo nawet pospać ;) .. niesamowicie cudowne są wschody i zachody słońca!

    - pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałaby mi się tak chwila spokoju i relaksu, do tego wyciszenie umysłu, w którym bezustannie krąży wiele problemów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. .. na pewno każdemu przydają się takie chwile wytchnienie .. są bardzo potrzebne zwłaszcza w naszym codziennym zabieganiu ..
    .. dziekuję bardzo za odwiedziny ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zbyt prosta jestem na takie piękne wiersze jak Ty piszesz
    lubię tu zaglądać by nasycić się tym pięknem co piszesz

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. ..Kochana Trawko ❤️, jeśli Ty zbyt prosta jesteś i ja zbyt prosta jestem też,
    dlatego obie rozumiemy się dobrze i lubimy się! ..dziekuję bardzo za to, że jesteś! dziękuję za piękne słowa! ;)

    - ściskam serdecznie 💕 :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię poranki, Mgiełko. Są dla mnie przygotowaniem przed odegraniem kolejnego aktu w teatrze zwanym życiem.
    Pozdrawiam słonecznie i mocno ściskam Cię, Aniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. .. bo poranki są cudowne Amasjo, a wstając wcześnie dzień wydaje mi się o wiele dłuższy ;)
    ..mimo, że jestem 'nocnym markiem' i uwielbiam siedzenie w nocy, to nie mam problemów z wczesnym wstawaniem :D

    - pozdrawiam najcieplej Anetko i ściskam najserdeczniej ❤️ :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie ujęłaś w słowa przyjemność poranku i bliskość z naturą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję bardzo za śliczne słowa ;) .. uwielbiam wschody słońca, ale i zachody też są przecudne ;)

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  20. A gdzie się podział mój komentarz🥰
    A z lustra spogląda na Ciebie zauroczone jesienią szczęście
    Nie ma to, jak ujrzeć błysk miłości we własnym oku❣️❣️❣️

    OdpowiedzUsuń
  21. .. może w chowanego chciał się zabawić? ;)
    .. ależ cudne jest takie spogladanie, gdy szczęście lśni blaskiem 💕 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jak ja tęsknie za takim spokojem. Zapachem rosy i delikatnością dotyku.
    Jak to robisz że potrafisz rozkochać w wierszu ☺
    Za każdym razem odbieram inaczej ten sam wiersz , wyszukuje inne znaczenia które kryje w głębi słów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. .. Twoja interpretacja, to są Twoje piękne odczucia Julio .. jesteś bardzo wrażliwą Istotą i dlatego, w tak niezwykły sposób, potrafisz odbierać słowa i przekazy - czytasz Sercem i Duszą pomiędzy wersami! <3

    - pozdrawiam Cię najcieplej i ściskam najserdeczniej 💕♥️ :**

    OdpowiedzUsuń
  24. .. dziękuję za urocze słowa! 💕

    - pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję a każde słowo! Pozdrawiam, Pola.

    OdpowiedzUsuń
  26. ..dziekuję pięknie za odwiedziny i śliczne słowa - bardzo mi miło! :)

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kontakt z naturą uwrażliwia i sprawia, że stajemy się życzliwsi dla siebie.
    Urzekła mnie ta szmaragdowa kropla łzy, więc weszłam, a tu...poezja!
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  28. .. bardzo mi miło gościć Cię w moich skromnych progach .. dziękuję za śliczne słowa :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Awesome photo you have shared here, Thanks a lot for sharing it because it make myself to love

    OdpowiedzUsuń
  30. ..thank you for visiting and kind words. Regards :)

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)