szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

niedziela, 28 października 2018

letarg..




.. wbudza we mnie niepokój
gwałtowny wiatr, jakby gniewny
porywający resztki liści z drzew
wibrujący w szalonym tańcu

nastaje pora melancholii ?
zatapiam się w 'zimowym śnie'
pusta droga bez śladów
wypełniona ciszą nocy

pomalutku idę przed siebie
poprzez opary gęstej mgły
chcę znaleźć trop? złudznie
zatrzymałam się pomiędzy

laterna magica, układa cienie
z gałęzi drzew, bez liści
na ścianach, suficie, lóżku
zapadam leniwie w letarg ..




16 komentarzy:

  1. Witaj ponownie jak zawsze z uśmiechem na twarzy. Cóż napisać? Serce drży, ma inny rytm, trochę niepokoju gdy brak słońca, to znamiona jesiennej chandry. Lecz przed nami ponowna wiosna i tą myślą musimy się karmić. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. .. wspaniale Cię widzieć, bardzo się cieszę, że wróciłeś ;)
    .. to prawda, przecież znów nastanie wiosna, a i zima ma swoje majestatyczne piękno :)

    - dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam Cię najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem szukanie właściwiej drogi może zająć nam chwilę. Ważne jest to, by w końcu do niej dotrzeć i się jej trzymać.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. .. myśle, że każdy z nas tej drogi szuka, czasem świadomie, a czasem nie ;) .. ważne jest żyć w zgodzie z samym sobą i bardzo istotne jest pozytywne nastawienie, uśmiech nic nie kosztuje,
    a przecież czym się 'karmimy', to właśnie w nas zostaje..

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, najważniejsze jest, by nie oszukiwać, zwłaszcza siebie, nie udawać kogoś innego. Bo ktoś szybko może nas zdemaskować. Co jakiś czas może nastać taki czas, że o uśmiech trudniej, jednak wtedy jeśli się pojawia, można uznać, że jest o wiele istotniejszy niż taki codzienny uśmiech.

    Na razie jeszcze się zastanawiam. Do tej pory spróbowałem pisania, prostego komponowania muzyki, rysowania i malowania. Nigdy nie próbowałem sił w rzeźbie. Ale to już chyba temat dla ekspertów.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. .. myślę, że zawsze warto próbować wszystkiego .. a nawet sprobować sił w rzeźbieniu, może uda sie odkryć w sobie coś nowego? ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj. Nawet nie wiesz jaka to radość, kiedy się dowiadujesz że ktoś ciebie jeszcze pamięta. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. .. myślę, że zazwyczaj działa to w obie strony .. bo mi jest szalenie miło, że Ty pamiętasz, zaglądasz do mnie i zostawiasz swoje komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie lubię wiatru chociaż fascynuje mnie jego niszcząca siła, Mgiełko. A jesień przeważnie wprawia w nostalgiczne nastroje- taka uroda tej pory roku.
    Pięknie o tym napisałaś Aniu:)
    Dziękuję kochana za odwiedziny i pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. .. mam tak samo Amasjo, fascynuje mnie naturą pod każdym względem .. dziękuję za piękne słowa ;)

    - pozdrawiam Cię Anetko najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyszłam do Ciebie od Amasji... i zachwyciłam się.
    Wszystkiego najpiękniejszego AnSo...
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. .. Stokrotko bardzo miło mi gościć Cię w moich skromnych progach .. dziękuję za Twoje przyjemne słowa :)

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "pomalutku idę przed siebie
    poprzez opary gęstej mgły"

    niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  14. .. dziękuję bardzo za odwiedziny i Twoje piękne słowa :)

    - pozdrawiam bardzo serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo miło mi się czyta, mam straszne tyły, ale mam nadzieję, że już będę regularnie w blogowym świecie. Ten wiersz totalnie trafia do mojego serca. Ja to też szukam i szukam swojej drogi. Dobrze, że to szukanie jest ciekawe. hehe Mnie się marzy znaleźć swoje miejsce na ziemi, jakoś jeszcze nie znalazłam, ale wiara, że się uda nie słabnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. .. dziękuję pięknie za Twoje niezwykłe słowa .. każdy chciałby mieć to swoje miejsce na Ziemi ..
    .. jesteś wspaniałą Osóbką i na pewno Ci się uda! czego oczywiście Tobie życzę z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)