szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

piątek, 7 lipca 2023

paskudny czas..

 



..trafiłam na paskudny czas

dni przeklętych inercją

egzystuję w betonowych ścianach..

&

..blizny umysłu

rany duszy

strzępy myśli..


..ułuda wyobraźni

bielmo na oczach

wykrzywione usta..


..skaleczone iluzje

surrealny dźwięk

chimeryczny dotyk..


..papierowe imaginacje

potykam się 

o chwile niepotrzebne..


ale

 ..wszystko przemija bo 

nic nie trwa wiecznie


po burzy zawsze wychodzi słońce, 

po złych dniach nadchodzą dobre..


26 komentarzy:

  1. Jakbym czytała o swoich własnych przemyśleniach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko ♥, dziękuję bardzo, za Twoje szczere słowa.. każdy z nas ma tak przeróżne nastroje i odczucia.. raz jest gorzej ale później dobrze ♥

      - pozdrawiam Cię najcieplej i ściskam najserdeczniej ♥

      Usuń
  2. Piękny wiersz! Ja kiedy mam gorszy dzień przypominam sobie wiersz Szymborskiej "Czemu ty się zła godzino z niepotrzebnym mieszasz lękiem. Jesteś a więc musisz minąć, miniesz a więc to jest piękne" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ♥
      dziękuję bardzo za piękny komentarz .. uwielbiam twórczość Wisławy Szymborskiej .. ten wiersz jest cudowny !

      - pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło, moc cudowności ♥

      Usuń
  3. Oby ten paskudny czas minął jaknajsxybciej
    Pięknie napisałaś i bardzo sugestywnie
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko ♥, dziękuję bardzo za dobre i miłe słowa..
      taki 'paskudny czas' przychodzi niespodziewanie,
      ale mam nadzieję, że szybko minie, oby tak się stało..

      - pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ciepło,
      życzę dobrych dni i pięknych chwil ♥

      Usuń
  4. Kochana!
    Trochę zmartwiłam się tym wpisem Twoim dziś🤔
    Ale...na końcu powiało optymizmem🤗
    Życzę tylko tych dobrych chwil, z uśmiechem i radością, pogodą ducha w zdrowiu🧡😄🍀🌸🌞🦋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ♥
      dziękuję Ci najpiękniej za troskę, za cudowne, ciepłe i dobre słowa !
      depresja ma to do siebie, że przychodzi nieproszona kiedy chce, rozsiada się wygodnie i trudno się jej pozbyć, ale na szczęście odchodzi.. staram się zawsze mieć pozytywne myśli :)

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej,
      życzę ogrom zdrówka i moc cudowności ! 💝💛💙

      Usuń
  5. Zmartwiona jestem, bo nie chcę, byś cierpiała, a Ty już tyle wycierpiałaś, a ile przecież nie wiemy. Choć ten koniec daje mi nadzieję i to silną. Piszesz tak, że Twoje uczucia stają się jakby moimi, ale ja chcę Ci towarzyszyć i nie tylko, kiedy dobrze, a i kiedy ciężko, bo Ty na to zasługujesz, boś pięknym jest człowiekiem. Nie wiem, co się dzieje, ale tam do serca Twego się wepchałam i dodaje Ci siły i przytulam, głaszczę, wspieram!!!!!!! Jesteś ważna, jesteś piękna i wierzę, że będzie lepiej!!!! Pamiętaj, jestem w sercu, razem z Tobą. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu Droga ♥,
      rozpłakałam się ze wzruszenia.. dziękuję Ci z całego serca za przecudowne słowa - niesiesz ciepełko, jak Promyk Słońca, czuję Twoja obecność pełną miłości, troski i dobroci, którą wzmocniłaś moje skołatane serce - dziękuję, że JESTEŚ !!!!!! 💗
      .. jestem ogromnie szczęśliwa, że są takie wspaniałe, wyjątkowe i cudowne Istoty jak Ty ! 💝💙💛

      - pozdrawiam najcieplej Kochana, ściskam mocno, życzę ogrom cudownych chwil każdego dnia, dużo zdrówka Tobie i Twojej wspaniałej Rodzince ! 💖🌹🍀✨💛💜

      Usuń
  6. Muszę przyznać, gdy zaczęłam czytać pomyślałam sobie "o nie... mam nadzieję, że wszystko u niej w porządku..." na szczęście pięknie zamknęłaś to pozytywnym akcentem ♥
    Nawet mniej pozytywne emocje potrafisz przedstawić w przepiękny sposób, gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ♥
      każdy ma swoją 'drogę'.. drogi bywają różne.. staram się zawsze być pozytywnie nastawiona cokolwiek by się działo .. bywają dni ciężkie i trudne, ale nie mogę się poddawać depresji.. wszystko się zmieniło w 2020 roku, od operacji serca (usunięcia guza - śluzaka) ale dziękuję Najwyższemu, bo żyję ! ♥
      ..zazwyczaj pisze wiersze z przekazem pozytywnym.. jeśli treść jest smutna to zakończenie powinno dawać nadzieję..
      ..dziękuję bardzo za piękny komentarz ! ♥

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę moc cudowności
      każdego dnia ♥

      Usuń
  7. AnSo, bardzo przejmujące strofy, ale zakończenie optymistyczne!
    Oby podobne nastroje duszy omijały Cię z daleka!
    Podobno poetom sprzyja cierpienie, ale i w chwilach szczęścia piszesz pięknie...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JoAsiu ♥,
      tak staram się, aby wiersz zakończyć pozytywnym akcentem :)
      nie chcę aby te gorsze dni, ten paskudny czas trwał zbyt długo .
      dziękuję najpiękniej za śliczne słowa w komentarzu ♥

      - pozdrawiam Cię Kochana bardzo serdecznie i ciepło,
      życzę ogrom pięknych dni ! ♥

      Usuń
  8. I taka puenta mi w życiu towarzyszy każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..wspaniale, uważam, że tak trzeba, bo życie mamy jedno i cudownie jest szukać dobrych i pozytywnych rozwiązań..
      dziękuję bardzo za odwiedziny ;)

      - pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło,
      dobrych dni i pięknych chwil ! ♥

      Usuń
  9. To prawda, prędzej czy później po burzy wychodzi słońce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. tak właśnie jest Kingo ♥
      .. nawet po tym 'paskudnym czasie' będzie ten dobry ;)
      .. dziękuję, że zaglądasz :)

      - pozdrawiam ciepło i serdecznie, życzę uroczych chwil ♥

      Usuń
  10. Przytulam Cię mocno Kochana i razem z Tobą czekam na lepsze dni. Mnie też ostatnio wszystko przygnębia, trudno się pozbierać. Kocham letni czas, niestety znajoma depresja postanowiła mi go częściowo odebrać. Mam nadzieję, że będzie lepiej i u mnie i u Ciebie. Musi być lepiej! Przytulam raz jeszcze.
    Twoje twórczość jest piękna w każdym wydaniu. Nieważne czy opisujesz radość, czy smutek robisz to pięknie. Widocznie każda emocja jest nam potrzebna do rozwoju. Jesteś silna i cudowna Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ❤️ z całego serca dziękuję za cudowne słowa, wzruszyłam się ogromnie .. wiem, że mnie rozumiesz, bo masz podobnie 💗
      Ja również kocham lato tak jak Ty, ale jedynie nie znoszę upałów..
      a pani depresja przychodzi nieproszona, kiedy chce rozsiada się i rozgaszcza.. zaprzyjaźniłam się z nią, bo lepiej nie mieć w niej wroga ;)
      ..mam nadzieję, że szybko odpuści nam i pojedzie gdzieś daleko, jak najdalej, tam gdzie pieprz, albo raki zimują, aż na skraj świata :)
      Twoje słowa mnie ogromnie wzmocniły, dziękuję, że jesteś! ❤️

      - przytulam mocno :* 💛💙💚

      Usuń
  11. Bello y triste poema. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hola! Muchas gracias por tu visita y bonitas palabras ♥

      - saludo cordialmente :)

      Usuń
  12. Bello y profundo poema. Te mando un beso. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hola, muchas gracias por las hermosas palabras.
      El más cálido saludo ♥

      Usuń
  13. Miewam podobnie Kochana Aniu. Gdy Ci zle pomyśl że myślę o Tobie ciepło. Musimy żyć nadzieją, że w końcu nadejdzie lepszy czas. Piękny wiersz ❤️❤️❤️

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko ♥, ogromnie jestem Ci wdzięczna i dziękuję z całego serca za tak cudowne słowa.. jesteś wyjątkową i wspaniała Istotą,
      bardzo mnie uszczęśliwiłaś, wzmocniłaś, dałaś mi siłę, będę pamiętała 💗
      ..masz rację, trzeba mieć zawsze nadzieję.. ja nigdy jej nie tracę..
      przytulam mocno ❤️💖🌸🍀

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)