szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

piątek, 14 kwietnia 2023

celebruję chwile ..

 




..amorficzna iluzja nocy

porusza się bezszelestnie

zjawiskowa tajemnicza

przyciąga i .. niepokoi


eteryczny mglisty księżyc

mąci zmysły srebrnym pyłem

hipnotyzuje magiczną pełnią 

mrucząc swoją mantrę 


celebruję każdą chwilę

chimeryczności piękna

przeplataną emocjami

pragnień marzeń tęsknot


lustro iluzji odbija istnienie?

układam mistyczną mozaikę

myśli i emocji w obrazy

tworząc swoje kuriozum..



26 komentarzy:

  1. W takt tego wiersza chce się tańczyć przy basku księżyca i podziwiać obrazy stworzone przez twoją wyobraźnię, a przelane na klawiaturę:-)
    Tu papier czerpany i pióro pasowałyby najlepiej!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JoAsiu ♥, przeczytałam z ogromna przyjemnością Twoją niezwykłą interpretację, dziękuję Ci najpiękniej !
      ..a noce, zwłaszcza te księżycowe, mogą być tajemnicze, pełne magii i różnych niesamowitych zjawisk :)

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę cudownych snów i uroczego weekendu ♥♥♥

      Usuń
  2. Tak celebrować chwile to tylko Ty potrafisz...
    Moje uznanie...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Stokrotko, dziękuję bardzo za śliczne słowa .. nie lubię narzekać, choć różnie bywa w życiu i ze zdrowiem ..
    uwielbiam rozkoszować się pięknem, nasączać się nim, to sprawia mi przeogromną radość i jestem szczęśliwa.. celebrując chwile cieszę się że żyję :)

    - pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło, uroczego weekendu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiersz jak zwykle przepiękny, pełen magii i emocji. Lubię patrzeć na księżyc w pełni. Mam wrażenie, że widok ten potęguje aktualnie odczuwane przeze mnie emocje i po prostu zachwyca. Czasem jednak też spać nie daje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Sanko ♥ uwielbiam noce, a zwłaszcza te księżycowe z gwieździstym niebem ;) .. zgadzam się z Tobą, bo miewam problemy ze snem podczas pełni księżyca ..
      ..podobno pełnia wiąże się z nadmiernym pobudzeniem, niepokojem, więc i problemami ze snem, ale wciąż pozostaje to niewyjaśnione.. a może za związek pomiędzy bezsennością a pełnią księżyca naprawdę jest odpowiedzialna magia? ♥ ;)

      - ściskam mocno :*

      Usuń
  5. Muszę nauczyć się celebrować każdą chwilkę, dla własnego spokoju ducha😊
    Piękne strofki, jak zawsze ku refleksji
    Kochana!
    Wiesz, że lubię u Ciebie się rozgościć, czuję spokój i błogość🍀☕🤗
    Serdeczności zostawiam moc💚😃🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ♥
      dziękuję bardzo za piękne słowa .. celebruję każdą chwilę, gdyż staram się ją doceniać
      i radować się tym, co mam .. dzięki temu mogę zachować spokój ducha :)
      .. ogromnie się cieszę Kochana, że znajdujesz u mnie spokój ♥

      - pozdrawiam Cię Bożenko najserdeczniej i najcieplej, życzę Ci ogrom zdrówka i pięknych chwil 💛🍀💙

      Usuń
  6. Tylko najwrażliwsi [jak Ty] potrafią dostrzec magię chwili. Tylko najzdolniejsi [ jak Ty] potrafią opisać tę magię. Tylko najbardziej uduchowieni [jak Ty Anso] potrafią poruszyć dogłębnie emocje czytelnika...
    Przepiękny wiersz! Pozostaję pod wrażeniem i ściskam najserdeczniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niezwykle wzruszona i dziękuję z całego serca za każde Twoje cudowne słowo .. moja radość jest ogromna, bo moje pisanie może dawać miłe ukojenie ! 💚🍀
      .. dziękuję, że jesteś ! 💙

      - pozdrawiam Cię Kochana najserdeczniej i najcieplej, moc cudowności ślę ♥
      ściskam mocno :*

      Usuń
  7. Wiersz, który ma rytm - takie lubię najbardziej. Nawet jeżeli są to białe wiersze. Ten zdecydowanie działa na moją wyobraźnię. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolinko ♥ , dziękuję bardzo za uroczy komentarz .. cieszę się, że zaglądasz .. jest mi ogromnie miło, że wiersz działa na Twoją wyobraźnię.. ♥

    - pozdrawiam Cię najcieplej i najserdeczniej, moc cudowności ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Słowa - kwiaty, tulą, uśmiechają się i dodają energii. Pięknie i cieplutko u Ciebie Mgiełko. Dziękuję 😘😘😘🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daguniu cudownie to napisałaś, natura daje nam niepowtarzalne piękno i daje siłę ♥
      ..dziękuję Ci za urocze słowa, cieszę się, że zaglądasz ♥

      - pozdrawiam najcieplej, zdrówka Ci życzę i moc cudowności ! ♥♥

      Usuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Jak zwykle pięknie, cudownie... natchniewają twoje słowa, pulsują w duszy, gdy je czytam zawsze mam wrażenie, że jestem w zupełnie innym świecie. To wspaniałe, rzadko poezja tak na mnie wpływa. Bardzo pozytywnie. wiersz cudowny, mam przed oczami pełnię księżyca i niezwykle cichą, spokojną noc...
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. witam Cię Klaudio ♥
    .. dziękuję bardzo za śliczne słowa .. jestem ogromnie szczęśliwa, że tak fantastycznie odbierasz Kochana moje przesłania .. pisząc wiersze zawsze staram się dokładnie 'oddać swój nastrój i emocje' i jeśli to 'działa' i porusza Twoją duszyczkę to cudownie ! ♥
    .. już dość dawno Ktoś mi napisał, że mam 'słyszalne pióro' .. bardzo spodobało mi się to niezwykłe i piękne określenie :)
    ..uwielbiam noce a szczególnie te księżycowe i gwiezdne, bo wówczas rozsnuwa się magia i panuje taki cudownie błogi spokój ;)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę moc uroczych chwil ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały wiersz, pięknie baśniowy i taki do przytulenia. Mam wrażenie, że księżyc jest mapą ludzką, że obija nasze życie...tak poczułam z Twojego wiersza. Ja tam odbieram po swojemu wiersze i szczerze pisze, jak je czuję. Wiesz, lubię patrzeć na niebo w nocy. Idąc między drzewami, warto spojrzeć w górę, czasami są gwiazdy, a przy pełni bywają pięknie oświetlone przez księżyc chmury...to magia, którą właśnie też poczułam w Twoim wierszu. Mają coś w sobie Twoje wiersze, jaką magię, coś zupełnie innego...coś, co powoduje, że człowiek czuję się  lepiej, choćbyś nie wiem, o czym pisała. Jesteś czarodziejką, jesteś i nawet jak tego o sobie nie wiesz, to mówię Ci, że jesteś nią. :*****

    OdpowiedzUsuń
  13. Agniesiu ♥, cudownie odbierasz moje wiersze, napisałaś tak prosto z serca, tak przepięknie .. jesteś niesamowita, wrażliwa i wyjątkowa ! 💚 .. obie uwielbiamy księżyc gdy świeci nocą i piękne gwieździste niebo .. czujemy czarowną magię nocy spacerując pośród drzew, które wyglądają nieziemsko, tak tajemniczo w blasku księżyca - zniewalająco hipnotyzują ..
    .. dziękuję Ci bardzo za uroczy komentarz i piękne słowa, które mnie uszczęśliwiają .. ogromnie się cieszę, że moje wiesze dają taką magię błogości ♥

    - ściskam Cię najserdeczniej wspaniała niezwykła i cudowna Dziewczyno 💚💙

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały wiersz, jak przyjemnie się znaleźć w Twojej zaczarowanej i magicznej krainie. Zachwycam się każdym wersem, powoli chlone każde słowo. I właśnie uświadomiłam sobie, że tęskniłam za Twoja poezja. Niesamowite to jest, że kazdy Twój wiersz można interpretować w zupełnie inny sposób. I każdy odnajdzie coś dla siebie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..witam Cię Klarko ♥
      ogromnie się cieszę, że zaglądasz, dziękuje bardzo za niezwykły komentarz, za tyle ciepłych i pięknych słów.. ogromną radością dla mnie jest, że dobrze się TU czujesz.. jesteś wrażliwa i wspaniała ! ♥
      .. zgadzam się z Tobą, wiersz każdy może interpretować inaczej, bo przecież każdy z nas jest inny i to jest cudowne ! :)

      - pozdrawiam Cię Kochana najserdeczniej i najcieplej, moc zdrówka dla Ciebie
      i Twojej cudownej rodzinki ♥♥♥

      Usuń
  15. Podoba mi się Twoja wrażliwość Aniu ❤️ Pięknie piszesz, aż serduszko się raduje. Cudowna z Ciebie czarodziejka słów, umiesz je łączyć tak, że wychodzi istna magia ❤️

    Życzę Ci samych uroczych chwil ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwettko ❤️
      Twoje słowa są jak plasterki miodu .. dziękuję najpiękniej Kochana Istotko za wzruszające ciepełko i dobre serduszko.. dziękuję, że jesteś ! ❤️

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę moc cudownych chwil 🍀💖💙❤️💛
      ściskam mocno :*

      Usuń
  16. Anusiu z twoimi wierszami noc staje się jeszcze piękniejsza. Milusio się czytało. Pozdrawiam Cię najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko Droga ♥ rozpieszczasz mnie pięknymi komentarzami .. dziękuję Ci bardzo za tyle cieplutkich słów ..
      dziękuję, że zaglądasz ♥

      - pozdrawiam cieplutko i serdecznie, moc cudowności dla Ciebie i Twojej uroczej Rodzinki ♥
      ściskam mocno :*

      Usuń
  17. Nauczyć się żyć chwilą, to jedna z najtrudniejszych lekcji. Gdy wokoło pełno iluzji, marzeń przyszłości. Czekania w nieskończoność na wygraną w Totolotka. Pokonać odwieczne czekanie na bycie tu i teraz, to nie lada wyczyn. Aniu wiersz mocno przemawiający do wyobraźni, do walki o szczęście. Bo szczęściem są chwile. Moc serdeczności i pięknych chwil <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratiano Kochana ♥, cieszę się przeogromnie, że mogę Cię czytać ! ..najpiękniej Ci dziękuję, że zajrzałaś ..
      sprawiłaś mi ogromną radość swoim niezwykłym komentarzem ❤️
      .. czasem jest bardzo trudno, skupić się na 'tu i teraz', ale to celebrowanie chwil ratuje mnie przed tkwieniem w ohydzie tego świata.. ja chcę mieć w sobie spokój i dobro dlatego napełniam się pięknem :)

      - pozdrawiam Cię najcieplej, uroczych chwil ♥
      ściskam Cię najserdeczniej :*

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)