szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

sobota, 2 października 2021

zamyślenia ..

 

                                                                       




 ❤️  .. piękno istnienia jest wszędzie
rozsnuwa się ze świtem
otula sennie wieczorna porą
jest na jawie i we śnie .. ❤️


.. bywają ..

. . 

.. szare mgielne dni 

chłodne noce

samotne wędrówki 

wewnątrz siebie

rozsiada się melancholia 

wtapia w moją duszę

dotyka najczulszych strun

najdelikatniejszych części mnie

- rozściela zamyślenia ..


**

.. za niewidzialną zasłoną marzeń

tam gdzie sen z jawą się splata

płyną obłoki tęczowych miraży

tajemnej magii zmysłowe odczucia

fantasmagorii rajskie obrazy ..



36 komentarzy:

  1. Nawet w tych szarych dniach i melancholii jest piękno istnienia. Czasem musimy takie wędrówki odbywać, by lepiej poznać siebie, docenić to co mamy, przygotować się na piękniejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. .. oczywiście, zgadzam się z Tobą Kochana .. gdyż wszystko jest potrzebne, żeby poznać siebie i otaczający nas świat .. życie to różnorodność, to zamyślenia, radości, czasem smutne chwile poznawania życia .. a piękno tkwi we wszystkim.. trzeba umieć, albo się nauczyć, doceniać to co się ma <3

    - ściskam najserdeczniej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy pięknej muzyce, pełnej spokoju piszesz z miłością o wędrówce w głąb siebie. Pięknie delikatnie opisujesz o marzeniach, by ich nie spłoszyć niepotrzebnym słowem. Odpoczęłam. Samych słonecznych dni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. Gratiano, niezwykły jest Twój komentarz, dziękuję najpiękniej za każde słowo .. bardzo, bardzo mi się podoba Twoja interpretacja, bo niemal odzwierciedliłaś moje myśli .. tak bardzo potrzeba mi teraz spokoju, ciszy i piękna uczuć, aby nabierać siły i poczuć relaksująca błogość ..wspaniale, że zaglądasz Kochana .. dziękuję, że jesteś! 💝

      - ściskam mocno i serdecznie 💖

      Usuń
  4. AnSo, dobór grafiki, słów i muzyczne tło to multimedialne arcydzieło, nie sposób się nie wzruszyć Twoimi skojarzeniami.
    Nie każdy tak patrzy i tak odczuwa!
    Za każdym razem wnosisz powiew świeżości w nasze dni zszarzałe i zwyczajne...

    OdpowiedzUsuń
  5. JoAsiu, wzruszyłam się Twoimi wspaniałymi słowami, jest mi tak ogromnie miło.. bardzo gorąco dziękuję za tyle ciepła i piękna 💙 ..bywają tak różne dni w naszym życiu, czasem są radosne, a czasem smutne i trudne.. kiedy jest mi źle, staram się z całych sił być ponad ból i smutki, choć nie zawsze się to udaje, ale próbuję.. wiem, że nie wolno się użalać nad sobą, trzeba to przeczekać..

    - pozdrawiam Cię Kochana najcieplej i najserdeczniej, życzę moc uroczych chwil każdego dnia 💖

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja kocham zarówno jesień słoneczną jak i szarą pełną melancholii. Jesień jest piękna tylko trzeba to piękno umieć dostrzec i Ty to potrafisz <3

    Jesteś taką czarodziejką uczuć, a słowa dobierasz w wyjątkowo magiczny sposób <3

    Uwielbiam czytać Twoje wiersze i zawsze się cieszę, gdy ilekroć wejdę na Twojego bloga widzę nowy wpis <3

    A muzyka cudowna, włączę dziś sobie wieczorem by się w pełni zrelaksować :) Już początek gwarantuje pełne wyciszenie :)

    Życzę Ci uroczego sobotniego wieczoru i pięknej niedzieli <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. uwielbiam Twoje komentarze Iwetto, są pełne ciepła i optymizmu .. jesteś niezwykle wrażliwą, wspaniałą i piękną Dziewczyną 💖
      .. jestem wielce rada, że odwiedzasz mój blog i mogłam Cię poznać ❤
      .. dziękuję za cudowne słowa, które są niezwykle miłe i dają mi ogromną radość 💛 :)

      - pozdrawiam cieplutko i życzę Ci moc pięknych chwil każdego dnia 💖

      Usuń
  7. Kochana
    Super pomysł z dodaniem muzyki, ja tam mam od początku istnienia bloga😀
    Piękne strofki, jak zawsze szczere, zatem trafiają prosto do serca💖🤗
    Za niewidzialną zasłoną marzeń...każdy ma coś ma swojego, ja także😊
    Pozdrawiam cieplutko, życzę dużo zdrówka i pogody ducha🍂🍁🧡🍀🌼😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam Cię Kochana serdecznie 💖
      .. taka muzyka daje mi ukojenie i wycisza, jest niezwykła ;)
      .. każdy z nas ma swoje cudowne marzenia i to jest cudowne! ..
      dziękuje bardzo za piękny komentarz i słowa płynące prosto z serca 💛

      - pozdrawiam najcieplej, dużo zdrówka Ci życzę i moc cudownych chwil 💖

      Usuń
  8. Wiesz z czym mi się kojarzą twoje wiersze? Z grą na harfie :) Nie mam pojęcia dlaczego, ale chyba przez tę delikatność wzniesioną na niesamowite wyżyny :) Bardzo ładny utwór!

    OdpowiedzUsuń
  9. .. cudowne masz skojarzenia Niko, dziękuję za uroczy wpis, bardzo mi się podoba, gdyż harfa to niesamowicie fantastyczny instrument ;)
    .. utwór jest idylliczny, dający niezwykłą błogość .. ta muzyka uspokaja, dając
    komfort relaksu :)

    - pozdrawiam ciepło i życzę uroczej niedzieli ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. .. masz racje JoAsiu, bardzo mi się podoba skojarzenie Niki,
    bardzo lubię grę na Harfie, bo jest taka niezwykła, piękna 💝

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny wiersz na naszą obecną porę roku. Jesień właśnie kojarzy mi się z melancholią i rozmyśleniami. Piękny wiersz! Jak zawsze pięknie dobrane słowa, którymi wręcz czarujesz czytewlnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. tak bardzo lubię czytać niezwykłe interpretacje.. miło mi bardzo Agatko i cieszę się, że moje pisanie Ci się podoba ;)
      .. dziękuję ślicznie za uroczy komentarz, za Twoje piękne słowa 💛

      - pozdrawiam Cię najmilej i najcieplej 💖

      Usuń
  12. Aż sama się zamyśliłam czytając Twe piękne frazy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję Ci Karolinko bardzo za przemiłe słowa .. to dla mnie wielka radość, że wiersz sprawił Twoje zamyślenie 💛

      - pozdrawiam cieplutko i serdecznie 💖

      Usuń
  13. Bardzo mi się podobają Twoje wiersze :) Są śliczne, pełne uczuć i takie wręcz nostalgiczne :)

    Wspaniała jesteś! :)

    Buziaki i miłego nowego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ..Justynko Kochana, ogromnie się cieszę i jest mi niezmiernie miło, że Ci się podobają moje wiersze 💖
    .. dziękuję za każde Twoje piękne słowo 💝

    - pozdrawiam Cię Kochana cieplutko i życzę moc uroczych chwil,
    ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękno zawsze wyłania się zza ciemnych dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. .. chyba coś w tym jest .. najważniejsze jest to, że się wyłania ;)

    - pozdrawiam ciepło, życzę Ci dobrego tygodnia i pięknych chwil 💖

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie! Włączyłam sobie muzykę i potem przeczytałam Twój wiersz jeszcze raz. Magia! Słowa, dźwięk, fotografie- wszystko tworzy jedną, piękną całość. Masz niesamowity dar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. cieszę się ogromnie i jest mi szalenie miło, że Ci się podobało, dziękuję pięknie, za śliczne słowa 💖
      .. zawsze staram się, aby przekazać w słowach, fotografiach i muzyce to co myślę i czuję :)

      - pozdrawiam ciepło i serdecznie, życzę moc cudownych chwil 💖

      Usuń
  18. Witam. Piękny wiersz wprowadzający człowieka w zadumę, muzyka jest jego idealnym dopełnieniem, wszystko niesamowicie ze sobą współgra. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. .. witam serdecznie w moich skromnych progach ;)
    .. dziękuję bardzo za odwiedziny i pozostawienie pięknych słów w komentarzu :)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakże to piękne Aneczko! Każdy wers wznosi mnie na skrzydłach wysoko... I ta muzyka i wokal przecudne tak nieziemsko, i najpiękniej współgrają z Twoim słowem...
    Jakże to dla mnie teraz najwłaściwsze, takie na tę właśnie chwilę... na ten moment, kiedy mój umysł tak bardzo wyciszony i ukojony... Dziękuję!
    Ściskam całym sercem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. jestem taka szczęśliwa Grażynko Kochana, że podoba Ci się to moje pisanie i każde Twoje słowo jest tak bajecznie kojące 💗
      .. dziękuję Ci po stokroć za cudowny odbiór moich odczuć, jesteś niezwykła i niesamowita .. dziękuję, że jesteś! ❤
      .. uwielbiam Cię czytać, Twoje posty i wiersze są cudownie niezwykłe przepełnione radością i pięknem istnienia 💖

      - ściskam mocno i tulę :*

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. .. dziękuję bardzo Pati, że zaglądasz i za Twoje urocze słowa 💗

      - pozdrawiam cieplutko 💝

      Usuń
  22. Idealny opis jesiennego samopoczucia. Pięknie wszystko ubierasz w słowa i ukajasz jak i dajesz nadzieję na lepszy czas.
    Mam wrażenie, że jesień jest takim czasem zadumy, zastanowieniem sie gdzie pędzimy i zwolnieniem tempa.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ..myślę, że masz rację Klaro z jesienną zadumą i przemyśleniami..
    jesień to cudowna pora roku, mówi się, iż to ulubiona pora poetów.. daje nam cudne wrażenia i odczucia, bo jesień to Czarodziejka barw i nastrojów 💗 :)
    ..za uroczy komentarz Ci dziękuję,
    jesień jest wyjątkowa i cudowna,
    barwami tęczy tak pięknie maluje
    choć też nostalgię nam serwuje..

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej, otulona jesiennym nastrojem, życzę zdrówka i moc pięknych chwil każdego dnia 💖

    OdpowiedzUsuń
  24. Samotne wędrówki wewnątrz siebie... to coś bardzo ważnego i każdy taka wędrówkę powinien odbyć od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. myślę tak samo jak Ty, wędrówki są potrzebne do poznawania siebie :)
      .. każdy z nas jest inny, mamy swoje drogi i czasami wspaniale jest odbyć samotnie wędrówki wewnątrz siebie i to jest cudowne! 💖

      - pozdrawiam serdecznie, życzę uroczej niedzieli :)

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)