szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

środa, 19 czerwca 2019

moja aberracja ..











..każdego dnia odkrywam
poświaty cudów istnienia
przenikam tajemnice odczuć
wkładając 'płaszcz piękna'

osobliwość odczuć spleciona
w niepomierny warkocz słów
przetykany kroplami uczuć
tajemnicą nietkniętych marzeń

smakuję kuriozum dotyku
zagłębiona 'w moim śnie'
tkam jawę codzienności
w odbiciach zwierciadeł

spróbuj dostrzec mój cień
zanurzony w oddechach
nasączony uczuciem szczęścia
zarażający swoim uśmiechem

- aberracja alter ego?





20 komentarzy:

  1. Za każdym razem, kiedy czytam Twoje wiersze, zastanawiam się, co dokładnie chcesz przekazać, co myślisz. hehe Ja widzę kobietę przepełnioną emocjami. Widzę kobietę pełną wrażliwości. Każdy Twój wiersz, dosłownie każdy bezpośrednio trafia w moje serce. Dla mnie to dziwne, bo też bardzo rzadkie, co do wierszy. hehe Ja wiem, że piszesz prosto z serca, inaczej nie mogłabym tego poczuć, a czuję. Każda linijka Twej poezji o tym świadczy. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. .. dziękuję bardzo Agnieszko za piękne słowa .. staram się przelewać swoje myśli i odczucia ..
    czuję ogromną radość, że odbierasz tak ciepło moje pisanie .. jesteś niezykle wyjatkową i wrażliwą Osóbką .. cieszę się ogromnie, że zaglądasz do mnie, a ja mogę czytać Twoje wspaniałe posty <3

    - pozdrawiam najcieplej :**

    OdpowiedzUsuń
  3. kuriozum dotyku? ludzie są coraz dalej od siebie. ciekawe, kiedy dotyk będzie przestępstwem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. 'kuriozum dotyku' jest subiektywne, dot. moich snów, marzeń, itp :)
      .. zależy jaki to 'dotyk'?

      Usuń
  4. Pozytywnie nastrajasz
    Świat nie umrze póki wierzymy w ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. staram się być pozytywnie nastrajać i dzielić się tym stanem - rozdając uśmiech ..
      .. a tak naprawdę wszystko dzieje się w naszych głowach i czasem wystarczy tylko chcieć ..

      Usuń
    2. O to chodzi
      Cieszmy się z burzy
      Z deszczu ze słońca
      Nawet z choroby bo dopiero wtedy widzimy to czego dotychczas nie spostrzegaliśmy

      Usuń
    3. .. tak trzeba, tak po prostu, doceniać to co się ma i.. cieszyć się ze wszystkiego, budząc rano każdgo dnia, cieszyć się każdą chwilą ..

      Usuń
    4. Dokładnie, nic nie jest wieczne.
      Nawet kawa z czasem traci smak

      Usuń
    5. ..tak właśnie jest, wszystko się zmienia.. ulubiona kawa nie zawsze smakuje..

      Usuń
    6. Trzeba wtedy zmienić przyzwyczajenia
      Nastawić się na modern
      I inaczej zaparzyć
      Rutyna to cicha śmierć

      Usuń
    7. .. fantastyczne słowa : 'Rutyna to cicha śmierć!' - tak właśnie uważam ..
      zazwyczaj działam spontanicznie ..

      Usuń
  5. Sny bywają inspirujące :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. oczywiście, sny potrafią być inspirujące .. a tak wgl, to każdy z nas ma swoje indywidualne postrzeganie świata, sposób myślenia, który nie musi być przyjętą normą,
      czy zasadą ;)

      - pozdrawiam srdecznie :)

      Usuń
  6. Pięknie tu u Ciebie jak zawsze wiec posiedze sobie tu troszkę

    OdpowiedzUsuń
  7. .. ogromnie się cieszę, że jesteś ^^ .. rozgość się proszę, usiądź sobie wygodnie i.. bądź ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi ta Twoja aberracja, Mgiełko... W tym 'płaszczu piękna' i z 'warkoczami z słów':-)
    Pozdrawiam gorąco, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. .. dziękuje pięknie Amasjo za Twoje urocze słowa ;) .. powinniśmy ozdabiać nasze życie w swoje dobre odczucia :)

    - pozdrawiam Cię tęczowym powiewem Anetko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czytać Twoje wiersze, wspaniale przelewasz emocje i ubierasz je w słowa. Zawsze czytając mam obrazy w głowie i czytajac Twoją twórczośc miałam wrażenie jakbym leżała na kocu w niesamowitej aurze przyrody, wpatrywała się w błękitne niebo i po prostu napawała się szczęściem.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. .. cudowne wyobrażenia Klaro.. dziekuję bardzo za Twoje prześliczne słowa .. pisząc mam na myśli właśnie takie odczuwanie bardzo przyjemnych doznań, które wypełniają moją duszę, moje serce i są we mnie w każdym zmyśle .. często wyobrażenie to powstaje gdy się relaksuję .. oczywiście może to być odpoczynek na kocu, pośród przyrody, albo hamak pośród drzew ;)

    - pozdrawiam bardzo serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)