szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

niedziela, 17 stycznia 2021

w śnieżnym puchu ..

.. cichym szelestem pada śnieg
otula miękkim puchem świat
zachwycając śnieżną bielą
mienią się cudne gwiazdki
o unikatowych kształtach

boskie arcydzieła Natury
opuszkami zimowego czasu
odurzają zmysły pięknem
twarz muskają zimne dotyki
nawilżając skórę rzeźkim chłodem

pod butami skrzypią pragnienia
oddechem wilgotnych marzeń
w szeptach odciśnietych emocji,
nieziemska galeria obrazów 
- Imperium szklanej Krainy ..







36 komentarzy:

  1. O rany... jakie to piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. .. cudownie Cię widzieć i czytać, dziękuję bardzo za Twoje urocze słowa <3

    - ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze odnajduje się w Twoich słowach, w Twojej wrażliwości... piszesz sercem, patrzysz oczami duszy <3

      Usuń
  3. .. dziękuję pieknie, tym bardziej jest mi przyjemnie i ogromnie się cieszę, bo jesteś cudowną wrażliwą Duszyczką
    i dobrze się TU czujesz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzysz oczami duszy, piszesz sercem duszy... widzisz i czujesz więcej <3

      Usuń
    2. .. przepieknie to napisałaś Ervisho Kochana, dziękuję bardzo 💗💙💗 .. dostrzegam dobro i piękno we wszystkim 💞❤
      ..staram się wnikać i widzieć piękno duszy, zawsze piszę co czuję, czasami widzę duzo wiecej niż bym chciała ❤ ;)

      Usuń
    3. Cieszę się, że sprawiłam Ci przyjemność.. to najszczersza prawda... pamiętaj. Nie każdy posiada ten talent <3

      Usuń
    4. .. dziękuję za Twoje piękne słowa Ervisho, dziekuję, że jesteś ❣️ 💗

      Usuń
  4. Przepiękny wiersz! Przeurocza i subtelna pochwała piękna natury... I emocji w nim tyle... Cudownych, wypływających z wrażliwego serca i duszy...
    Czytam po stokroć... Jak zwykle!
    Cudniejszego deseru do porannej kawki nie mogłam sobie wymarzyć... Dziękuję AnSo :*
    Życzę Ci zdrowego i wspaniałego nowego tygodnia...
    Ściskam, Pola

    OdpowiedzUsuń
  5. .. dziękuję Kochana Polu, po stokroć, za przecudne słowa .. ogromnie się cieszę, że mogłam umilić Ci poranną kawusię :)
    .. piszę swoje odczucia i szalenie lubię kiedy mogę je wyrazić w odpowiednio dobiernych słowach ;)

    - zdrówko mi sie przyda bardzo Poleńko Droga, dlatego dziękuję za Twoje życzenia, niech się spełnią <3
    i Tobie życzę dobrego, pełnego uroczych chwil tygodnia .. ściskam Cię najserdeczniej :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wiersz idealnie oddaje piękno tej pogody. Spaceruję słysząc też skrzypiący śnieg pod butami, specjalnie wybieram niewydeptane ścieżki, cieszę się jak dziecko <3 Szkoda, że trochę słabo się klei, bo ulepiłabym bałwanka :).

    OdpowiedzUsuń
  7. .. uwielbiam tak jak Ty lepić bałwanki i bawić sie śniegiem ;p
    ..pogoda cudowna tylko troszkę słoneczka mi brakuje, takich pięknych lśnień w słońcu ;)
    ..dziękuję za przemiłe słowa <3

    - ściskam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam a potem zamykam oczy i widzę oczami wyobraźni

    OdpowiedzUsuń
  9. .. wspaniały komentarz, dziękuję <3 .. jesteś niezwykła, cudownie wrażliwa, pięknie to napisałaś ;)

    - pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. .. miło mi bardzo, dziękuję :)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie, że w tym roku mogliśmy doświadczyć zimy nie tylko w poezji.

    OdpowiedzUsuń
  12. .. uwielbiam zimę, właśnie taką śnieżną i mroźną, gdyż jest jedyna w swoim rodzaju :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię zimę, bo to pora roku moich urodzin⛄❄🤗
    Pozdrawiam cieplutko, zdrówka życząc nieustannie kochana🌼💖😀

    OdpowiedzUsuń
  14. ..bardzo Lubię Zimę, uważam, że każda pora roku ma swój niepowtarzalny urok<3 .. Kochana dziękuję za przemiłe słowa 💗

    - pozdrawiam najserdeczniej, życzę zdrówka i uroczych chwil na każdy dzień ❤ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisane, przyroda jest cudowna ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. .. dziękuję za urocze słowa .. pory roku są przecudowne, każda jest jedyna w swoim rodzaju ;)

    - pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego weekendu 💖

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że lata temu byłem tu niegdyś, choć nie wiem czy dokładnie tu ale coś w tym jest...
    Pozdrawiam :)
    Riposta. Zagubiłem się w czytaniu postów... :*

    OdpowiedzUsuń
  18. .. miło mi bardzo Cię widzieć ;) .. dziekuję za przyjemne słowa :) .. bywałam u Ciebie na blogu kilka lat temu (ze starego bloga
    ~ my image ~) .. z przyjemnością zajrzę do Ciebie z rewizytą :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    -

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie twój stary blog mi wpadł w oczy ostatnia... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. .. mnie czasem też zdarzało się odnaleźć blogi, które dawniej odwiedzałam, lecz większość jest 'zawieszona',
    albo po prostu zostały skasowane ..

    - pozdrawiam ciepło, miłego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle jestem... Ten sam :)

      Usuń
    2. .. to chyba dobrze? ;) .. Ja chyba też jestem ta sama, ale wciąż odkrywam siebie ;)

      Usuń
    3. I tak trzymać!!!
      Dobrego pisania i zdjęć.
      Może jeszcze kiedyś się spotkamy na tym blogowaniu...

      Usuń
    4. .. myślę, że tak :)

      - pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  21. Czary mary... magia słów i krajobrazu... Coś niesamowitego. Pięknie Anso, rozmarzyłam się. Miło było znów wpaść do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. .. wspaniale, że zajrzałaś Kasiu, cieszę się bardzo, że Cię widzę i dziękuję za cudowne słowa <3

    - ściskam najserdeczniej :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam zimę, w sumie nie mogę się doczekać opadów śniegu :)
    Dzieje się w tedy niesamowita magia :)
    Te wirujące na wietrze śnieżynki, aaaaahhhh! <3

    Twój wiersz w pełni oddaje magię i piękno zimy ! :)

    buziaki, uroczej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  24. ..Kochana Iwetto, też uwielbiam Zimę, uwielbiam cudny bielusieńki śnieg i jak jest trochę mroźno ;)
    ..dziękuję Ci bardzo za śliczny komentarz, za każde słowo <3

    - ściskam Cię najserdeczniej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czekam na śnieg, już marzy mi się ta biel dookoła :)

      Cudownego sobotniego wieczoru życzę :*

      Usuń
    2. .. dziękuję, że jesteś Iwettko ❤

      - moc cudowności życzę Ci Kochana :*

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)