szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

piątek, 1 stycznia 2021

nowe odczucia ..

 






❤. . z całego serca życzę Wam Kochani 

w Nowym Roku 2021

- niech każdy dzień  

obfituje w szlachetne zdrowie, 

miłość, uśmiech, szczęścia chwile 

i radości te małe i duże .. ❤



* * *


.. niekiedy wsłuchuję się w swoje myśli, 

w bezkres otchłani bez początku i końca,


otula mnie misternie tkany oddech ciszy, 

utonęłam w głębi szmaragdowego spokoju


chcę poczuć moc pozytywnych wibracji

drzemiące w niewidzialnej toni lazuru


oddechy wiatru wplatając we włosy 

czuć dziki zew natury i tańczyć z zorzą


chcę zatrzymać tajemne i magiczne piękno

pląsać w szeptach muszli horyzontu ..



 



36 komentarzy:

  1. Cudowne życzenia Aneczko moja Kochana, dziękuję Ci najpiekniej i życzę Tobie przede wszystkim dużo, dużo Zdrowia, Szczęścia, Pomyślności i wiele Radości i Uśmiechu oraz samych pogodnych chwil w Nowym 2021 roku. 💕 ❤
    Przecudny wiersz moja Ukochana Poetko, czarujesz słowem, upajasz i zachwycasz, dziękuję ślicznie. 💖
    U Ciebie zawsze odpoczywam, oddycham błogościa spokoju, napełniam się pięknem do syta. ❤

    - ściskam mocno, zdrowiej Kochana Anulko i bądź silna, radosna i szczęśliwa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. wielkie dzieki za wspaniałe życzenia i Twoje tak urocze słowa .. cieszę się ogromnie, że pamiętasz o mnie i zaglądasz❣️ 💞❤
      .. oczywiście z największą przyjemnoscia odwzajemniam piękno i życzę Tobie i Bliskim, aby w Nowym Roku 2021 przede wszystkim dopisywało Zdrowie, aby Radość i Uśmiech królowały, a szczęścia chwile, jak konfetti sypały się nam na głowy 💚💛💜 💖💕💓

      - przytulam najcieplej, bądź zawsze Szczęśliwa w Zdrowiu i Radości :** 💗💙

      Usuń
  2. Dzień dobry bardzo w Nowym 2021 Roku!
    Oby nam się darzyło i żyło w zdrowiu, radości i beztrosce😃💖
    Tobie i Bliskich z serca ode mnie💝🌼
    Pięknie, jak zawsze napisałaś, aż się zadumałam pozytywnie😍🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..witam Cię Kochana w Nowym Roku 2021, niech się żyje Nam i wszystkim w Zdrowiu, z miłością i radością, niech każdy dzień będzie pełny szczęśliwych chwil 💚
      .. dziekuje pięknie za pamieć i śliczne życzenia, które zawsze odwzajemniam z ogromna przyjemnoscią 😍 ★☆

      - ściskam najserdeczniej i najcieplej 💜

      Usuń
  3. Ja chcę także! I tego samego!
    Dziękuję, że mnie wysłuchałaś AnSo :***
    A może wcale nie musiałaś?
    Piękny wiersz, przepiękne życzenia noworoczne!
    Twój wiersz to najpiekniejsze życzenia świata! To kwintesencją szczęśliwego życia!
    Misternie wydziergana koronka ze słów. Zachwycająca!
    Dlatego ja Tobie pragnę życzyć, aby tak jak marzysz w tym wierszu, wyglądała każda Twoja chwila 2021 roku.
    Przytulam cieplutko, Pola :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu Kochana, Ty zawsze potrafisz sprawić, że ogromnie się wzruszam, wilgotnieja mi oczęta, napływają łzy radości niczym diamentowe perełki szczęścia, a dusza moja tańczy sobie, tak lekko i zwiewnie zapominając o bólu i cierpieniach,
      dziękuje Ci po stokroć ❤
      .. bardzo często inspirujesz mnie do wyrażania swoich myśli i za to po strokroć Ci dziękuję .. Twój blog z wierszami to istna 'Perełka', którą uwielbiam czytać i wciąż powracam tam i wciaż czytam zachwycona 💖🌼
      .. zapytałaś, czy mój komentarz u Ciebie wstawiłam jako post? i to właśnie Twoje słowa sprawiły, iż pomyślałam, że mogę to uczynić, za co jestem Ci wdzięczna :)
      .. bardzo dziekuję Polu za cudowne życzenia - dziekuje, że jesteś ❣️ :* 💚

      Usuń
    2. Nie o komentarzu pomyślałam, tylko o wierszu Twoim... I jest!
      O wiersz mi chodziło!
      Buziolki serdeczne na niedzielę! :****

      Usuń
    3. .. tak wiem Polu Droga, chodziło o mój wiersz .. ogromnie jestem wdzięczna i ogromnie dziękuję za podsunięcie pomysłu na post :)

      - uroczej niedzieli :****

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoja formę pisania piękne . Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuje pięknie za Twoje słowa, które są zawsze bardzo miłe ❣️ 💚

      - z całego serca życzę Ci w Nowym Roku 2021 :
      dużo zdrówka, ogrom szczęścia i miłości, wiele, wiele radości i uśmiechu 💞

      Usuń
    2. .. bardzo mi miło i ogromnie się cieszę 💜

      Usuń
  5. Wspaniałe zyczenia.. prawdziwe od sserca. Dla Ciebie również tego samego i pięknych dni i zdrowia bo tego brakowało i niech nie zabranknie. Miłości, spokoju, radości.. niech każdy dzień przyniesie to co najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. .. prześliczne słowa Ervisho, dziękuje Ci najpiekniej za tak cudne życzenia ❣️ 💖

    - pozdrawiam Cię najcieplej i najserdeczniej 💙💗💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby w tym roku zdrowie dopisało, bo tego brakowało. Prawda? Martwiłam się o ciebie :*

      Usuń
    2. .. prawda ;) .. mam nadzieję, że będzie lepiej Kochana i wierzę w to całym sercem ❣️ 💓
      .. czego i Tobie Ervisho gorąco życzę i wszystkim Bliskim, aby było lepiej 💞

      - ściskam najserdeczniej :*

      Usuń
  7. Uwielbiam mój szmaragdowy spokój, oraz te bezkresne otchłanie... zatopiona w myślach, ukryta w zakamarkach mej duszy...ostatnie kilka dni mi tak zeszło...ale już jestem 😉

    Pięknie to wszystko napisałaś droga AnSo...jak zawsze zresztą 😘.
    Zdrówka kochana... Ściskam mocno ❤️🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. cudownie Cię czytać Kochana Tabitko, Twoje słowa są piękne, bo płynące z głębi serca ❣️ 💓
      .. wspaniale, że jesteś, pamiętasz o mnie i za to bardzo Ci dziękuję 💗💙

      .. dziękuję za śliczne życzenia i z ogromną przyjemnością odwzajemniam życząc kolejny raz Tobie i Twoim Bliskim
      w Nowym Roku 2021 wszystkiego co Najlepsze i Najpiękniejsze ❣️ 💚

      - ściskam Cię mocno i serdecznie :*

      Usuń
  8. I tak można zaczynać Nowy Rok czytając Twoją niesamowitą poezję i przenosząc się do innej krainy. Twoja twórczość działa bardzo na wyobraźnie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku, samych cudowności, dużo zdrowia i wszystkiego co najcudowniejsze dla Ciebie i Twoich bliskich <3

    OdpowiedzUsuń
  9. .. Twoje słowa Klaro są, jak zawsze, niezwykłe i piękne, sprawiają mi ogromną radość, bo jesteś wrażliwą Istotką, fantastycznie odbierasz moje pisanie, masz niezwykłą i cudowną wyobraźnię 💚
    .. dziękuję bardzo, że zaglądasz do mnie i zostawiasz śliczne komentarze ❣️ 💗

    - jeszcze raz przesyłam Ci moc Najpiękniejszych życzeń Noworocznych dla Ciebie i Twoich Bliskich 💛💜 :*

    OdpowiedzUsuń
  10. życzenia pełne prawdy i magii. Niech trafią do każdego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. .. dziękuję za piękne słowa i życzę niech Nam się spełnią życzenia 💚

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na ten rok zdrowie poproszę nic więcej

    wiesz Puchatek z Prosiaczkiem są tacy zwyczajni tacy prości ale bardzo piękni

    OdpowiedzUsuń
  13. .. piękne są Twoje życzenia, mam tak samo jak Ty .. zawsze Trawko Kochana życzę zdrowia, przede wszystkim zdrowia, bo szlachetne zdrowie jest najwiekszym Skarbem jaki możn posiadać, bez zdrówka w życiu ani rusz ❣️ 💓
    .. tak wiem o Kubusiu Puchatku i Prosiaczku, że są CUDOWNI w swojej zwyczajności i napisałam u Ciebie, że
    "..bardzp lubię rozmowy Puchatka i Prosiaczka są takie zwyczajne, takie proste a ile zawierają cudownych prawd - są piękne ❣️ 💗💙

    .. więc ZDRÓWKA Ci życzę Trawko i oby Nam to zdróweczko dopisywało całutki rok, każdego dnia, ściskam mocno ❣️ 💞

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny wiersz! Bardzo podoba mi się jak dopierasz słowa w swoich wierszach <3 Dziękuję za śliczne życzenia i Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. bardzo dziękuję za Twoje cudowne słowa i piękne życzenia ❤️
      .. odwazajemniam życzenia z ogromną przyjemnością
      - niech każdy nasz dzień Nowego Roku 2021, obfituje w zdrowie i moc radości ❣️ 💓

      Usuń
  15. Dla Ciebie również wszystkiego najpiękniejszego oraz wszelkiego dobra w tym nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam serdecznie i dziękuję bardzo za życzenia :)

      - pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  16. Kochana w Nowym Roku życzę Ci samych pozytywnych wibracji, jak najczęstszego kontaktu z naturą, który obdarzy Cię siłą i pozytywnymi myślami. No i oczywiście zdrowia, żebyś mogła w pełni korzystać ze wszystkiego co świat daje. Przytulam mocno i podziwiam kolejny piękny wiersz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..piękne dzięki Kochana za cudowne życzenia i słowa, jak zawsze śliczne (wzruszyłam się bardzo) <3

      - ściskam mocno, śle cieplutkie pozdrowienia :*

      Usuń
  17. Piękne słowa:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..dziękuję za odwiedziny i dziękuję pieknie za życzenia i oczywiście zawsze odwzajemniam z ogromną przyjemnością :)

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej :)

      Usuń
  18. Super napisane :) Obyś spełniła wszystkie swoje marzenia ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. ..wielkie Dzięki Kingo za Twoje śliczne życzenia i Tobie życzę zawsze uroczych chwil każdego dnia 💗 :)

    - pozdrawiam najcieplej, pięknego tygodnia ❣️ 💚

    OdpowiedzUsuń
  20. oj Kochana ja juz sie do tego bólu zęba przyzwyczaiłam toć walka z nim od października trwa

    a zima taka biała jest boska i te dzieci na górkach takie urocze czerwone nosy poliki i uśmiech od ucha do ucha

    OdpowiedzUsuń
  21. .. zgadzam się z Tobą Trawko w 100%, cudna jest Zima śniezna i trochę mroźna ;)

    - ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)