szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

poniedziałek, 25 stycznia 2021

senne pejzaże ..

 



.. atramentowe niebo

cisza emanuje spokojem

księżyc rozsypał srebrny pył

efemeryczność lewituje


 przytulam marzenia

nasączam zmysły

wplatam światło gwiazd 

w senne pejzaże


szłyszę szepty magii

czuję zapach i smak

 tworzę misterne kształty

seraficznych witraży  


opuszkami palców

muskam pragnienia

drżące zmysły pulsują

błogością uczuć ..



40 komentarzy:

  1. Cudowny wiersz, każde słowo cedzę, powtarzam, wchłaniam. Czuję tę nocną magię. Potrafisz sprawić, że przenoszę się w "Twoją Krainę".
    Wchodzę prrzez tajemną furtkę do Twjego "Ogrodu Myśli". Niezwykły i Wyjątkowy jest Twój Zaczarowany Świat wyobraźni.💚💛💜
    Zdjęcia piękne dopełniają wszystkiego. Dziękuję,że Jesteś Aneczko❣️ 💞❤💖💕💓
    Zdrówka Ci życzę,radości i dobrych dni. Tulę mocno,przesyłam buziaki:**** 💗💙

    OdpowiedzUsuń
  2. .. dziekuję najpiekniej Kochana Meg za tak cudowne słowa .. jesteś Wyjątkową, niezwykle wrażliwą Istotką .. 💕❤
    .. bardzo mnie cieszy i jest mi ogromnie przyjemnie, że tak odbierasz moje pisanie 💗💙

    - ściskam i pozdrawiam gorąco ;**** 💕

    p.s.
    .. pomaleńku dochodzę do siebie, długa to droga do zdrowia, jeszcze bardzo słaba jestem po operacji serca,
    na szczęście czuję się już znacznie lepiej 💚💛

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny uwielbiam Twoje wiersze! Uwielbiam to jak dobierasz słowa, aż mam ciarki bo zawsze wydaje mi się to takie prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. .. ależ mi miło, cieszę się bardzo .. Twoje wpisy są tak radosne i przyjemne, dziekuję ❤
    .. może dlatego teksty wydają się takie prawdziwe, bo piszę co czuję i próbuję zawsze opisać doklądnie dobierając odpowiednie słowa ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała twórczość, można się rozmarzyć i odpłynąć w Twoją magiczną kraine. Przepięknie to wszystko opisałaś, tą błogość, radość z najmniejszych rzeczy i czystą radość.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. .. dziekuję bardzo Klaro za Twoje, jak zawsze piękne słowa.. ogromnie cieszy mnie i raduje, tak niezwykła interpretacja 💖
    ..uwielbiam Twój blog, jesteś zawsze pozytywnie nastawiona, to jest piękne .. jesteś niezwykłą, radosną i szczęśliwą Istotką
    - to jest cudowne :)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej 💛 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! jaki piękny wiersz!
    W marzeniach sennych obie "grzebiemy" AnSo!
    Ty cudownie!
    Twoje słowa spatają się w piękny, sensualny warkocz emocji najpiękniejszych... Nasycasz duszę mą magią, którą chłonę i chłonę...
    A teraz już nie muszę wyobrażać sobie Ciebie realnej, bo mam ogromną przyjemność "widywać" Cię :) Dziękuję za ten gest niezwykły...
    Ściskam najserdeczniej!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  8. ..jak można Polu Kochana nie zagłębiać się i nie buszować w sennych marzeniach, księżycowej nocy i gwiezdynm niebie? - uwielbiam <3
    .. ogromnie się cieszę, że mamy tak samo 💚💛 .. zawsze bardzo skwapliwie dbam o swoją prywatność, ale w tym wypadku, zrobiłam maleńki wyjątek z 'widywaniem', gdyż jesteś wyjątkową, cudowną, uroczą i fantastyczną Kobietą.. tak sobie myślę, że przyjemniej jest kiedy sie widzi Osobę z którą się 'rozmawia' ;)

    - cudownego dnia, ściskam nacieplej :*


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielkie wyróżnienie dla mnie :) I radość ogromna...Dziekuję! Ściskam najserdeczniej... :***

      Usuń
  9. .. Polu Kochana i vice versa, dziekuję Ci najpiekniej <3 dla mnie to również ogrom radości i szczęścia :)

    - ściskam mocno :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie napisany wiersz :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. .. miło mi bardzo, dziękuję :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje wiersze są zawsze pełne magii, wyszukanych słów i ważnych przekazów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dzięki wielkie za miłe słowa, bardzo mnie to cieszy, że tak uważasz <3 .. zawsze staram się przekazać, to co czuję i dobierać słowa, które to najtrafniej mogą odzwierciedlić ;)

      - ślę ciepełko i zycze duużo zdrówka :*

      Usuń
  13. Wiersz naprawdę jest idealnie napisany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. .. witam serdecznie, dziekuję bardzo za piękne śłowa :)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wiem kiedy do Ciebie przyjść , głowa mnie boli i jestem nijaka a u Ciebie zawsze tak mi dobrze

    OdpowiedzUsuń
  16. .. Trawko Kochana, tak bardzo się cieszę, że znajdujesz TU u mnie ukojenie i jest Ci dobrze ❤
    .. przychodź kiedy masz ochotę, kiedy potrzebujesz i zostań tak długo jak chcesz :)

    - przytulam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Te senne pejzaże bywają najbardziej magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. .. uważam tak samo .. magia nocy jest cudowna :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana
    Piękne strofki, zdjęcia, jak zawsze u Ciebie💝😃
    Zawsze odwiedzam Twojego bloga z przyjemnością, bo jest mi tutaj bardzo dobrze😀🌸💖☕🧁
    Pozdrawiam cieplutko na mroźny czas🌼😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana
      Podoba mi się na Twoim blogu ten globus, który wyświetla, skąd jest osoba odwiedzająca Twojego bloga.
      Napisz proszę, jak go zainstalować?😃

      Usuń
    2. .. Kochana moja, jest na stronce wybór globusów podaję link :
      https://www.revolvermaps.com/?target=setupmini
      .. potem trzeba wejść na blog w Blogger: Układ, dodaj gadżet, HTML/JavaScript, trzeba skopiować ze stronki globus
      - może uda Ci się wkleić :)

      Usuń
    3. .. dzięki bardzo Kochana za Twoje, jak zawsze miłe słowa .. ogromnie się cieszę, że czujesz się TU dobrze ❤

      - pozdrawiam najcieplej, życzę ogrom zdrówka i uroczych chwil 💜

      Usuń
    4. Dziękuję, kiedyś zainstaluję🤗🌷

      Usuń
    5. .. cała przyjemnosć po mojej stronie, że mogłam pomóc 💜

      Usuń
  20. Ty zawsze dobierasz fajowe zdjęcia do swoich wierszy. Uważam, że nosisz w sobie magię, coś, co niewielu w sobie nosi. Przelewasz to poprzez swoją poezję i zawsze, jak Cię czytam, to choćbym wchodziła w Twoją duszę. Do tego czuję, jakbym to ja otwierała swoją, napełniała ją magią, zrozumieniem, większym zrozumieniem. Uwielbiam Twoją twórczość, dziękuję Ci za nią. :**********

    OdpowiedzUsuń
  21. .. Agniesiu, ogromnie Ci dziękuję za śliczny komentarz i Twoje piękne słowa ❤ .. jestem szczęśliwa, że tak cudownie czujesz moje
    pisanie 💖 .. a Ja uwielbiam Ciebie czytać Kochana, jesteś cudowną Istotką i cieszę się, że Cię poznałam 💙

    - ściskam Cię Agnieszko i ślę moc ciepełka :******

    OdpowiedzUsuń
  22. .. uwielbiam magię nocy .. a szczególnie księżycowe noce z cudowną plejadą gwiazd 💛💜

    - uroczego dnia 💙

    OdpowiedzUsuń
  23. .. tak, Ervisho, opisuję i ukazuję swoje pejzaże <3

    - pozdrawiam ciepło ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. .. dziękuję Kochana za tak miłe słowa, ale każdy ma wady i zalety ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. .. cieszę się bardzo 💜

    OdpowiedzUsuń
  26. .. witam serdecznie i dziękuję bardzo :)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te wiersze to piękno które wypływa z twojej głębi. Masz cudowne wyczucie. Podziwiam osoby które piszą wiersze.

    OdpowiedzUsuń
  28. .. jak zawsze zbyt łaskawe słowa, dziękuję bardzo Kochana za tyle ciepłych słów <3

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)