szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

sobota, 29 stycznia 2022

uwalniam swoje 'szaleństwa'..

 



..uwielbiam aberracje słów 

ich nadzwyczajne połączenia

niekiedy zaprzeczające sobie

tkwi we mnie filozofia istnienia

nieskrępowany nonkonformizm

fascynuje mnie piękno sprzeciwu 

wobec panujących norm i zasad

czasem niełatwo wyzwolić umysł 

gdy wszystko wokół krępuje 

mój wybór moje myśli i decyzje..

&

..uwalniam swoje 'szaleństwa'

paranoje zwichnięcia

idée fixe .. osobliwości..

- uwielbiam tańczyć w deszczu

pomiędzy kroplami.. 



32 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje słowne aberracje Aneczko, Twoją filozofię isnienia, piękno sprzeciwu, uwalnianie szaleństwa...
    Niesamowity wiersz napisałaś! Owacje na stojąco!
    P.S. Zupełnie na marginesie dodam, że dziś napisałyśmy o tym samym- o pewnym rodzaju sprzeciwu (tylko Ty -piękną poezją- ja prozą na 'wokół ciebie') Czyż to nie jest Braterstwo Dusz, przypadkiem?
    Serdeczności zostawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..taaak, wracam właśnie od Ciebie Grażynko i przyznaję, iż to niesamowity zbieg okoliczności! ^^ .. wyszło niesamowicie - cudowne Braterstwo Dusz 💝
      ..Twój komentarz jest tak fantastyczny i niezwykły, ze 'odbiera mi mowę', dziękuje po stokroć za każde słowo Grażynko, a owacje są nazbyt piękne ❤️

      - ściskam mocno, wspaniałego weekendu i cudowności na każdy dzień :* ❤️💜💙💛

      Usuń
  2. Czasami myślę, że siła nie tkwi w doskonałości, ale siła tkwi w naszych słabościach. W walce wewnętrznej z własnymi wadami i demonami, w naszych upadkach. Piękny manifest Aniu. Serdeczności. Słońca i wiosny w ten zimowy czas <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratiano może masz rację, nie myślałam o tym, lecz z pewnością walka wewnętrzna ma swoją potęgę i utwardza nas w przeżytych doświadczeniach.. odkąd pamiętam byłam niepokorna, nieposłuszna i robiłam zawsze po swojemu.. staram się robić tak, żeby patrząc w lustro widzieć człowieka :)
      ..dziękuję serdecznie Ci za pochylenie się nad moim pisaniem 💝

      - pozdrawiam bardzo cieplutko, moc zdrówka i dobrych dni ❤️💜💙💛

      Usuń
  3. Anso, w tym wierszu poznaję Cię jakby od nowa!
    Nie tylko delikatność i subtelność kobiecej natury, ale i odrobina szaleństwa, tajemnicy, filozofii!
    Ta strona Twojej poetyckiej natury tez mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JoAsiu, zawsze to mówię, bo ogromnie mnie fascynuje to, że każdy człowiek jest inny i posiada swoją naturę, która jest złożona, wyjątkowa i niepowtarzalna!
      ..to jest niesamowite i cudowne, że każdy ma jakieś możliwości, predyspozycje
      i potencjał, który może odkrywać.. gdyż wspaniale jest odkrywać siebie i innych i to co w nas drzemie..
      ..najpiękniej dziękuję za komentarz i tyle ciepłych słów pod moim adresem 💝

      - pozdrawiam cieplutko i serdeczniej, życzę moc dobrych chwil każdego dnia! ♥♥

      Usuń
  4. I ja uwielbiam ową aberrację słów, zwłaszcza w Twoim wykonaniu. Pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinko, bardzo Ci dziękuję za cudowne słowa! 💝
    ..ogromnie się cieszę, że podobają się Tobie moje słowa - dziękuję, że jesteś! 💝

    - pozdrawiam najcieplej, moc serdeczności ślę, życzę uroczych chwil każdego dnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i mądry ten Twój szept AnSo...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko, dziękuję najpiękniej za Twoje cudne i balsamiczne słowa ♥

      - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej, życzę Ci pięknych chwil każdego dnia ♥

      Usuń
    2. Zapraszam Cię Warszawianko do przeczytania mojego dzisiejszego tekstu...

      Usuń
    3. .. dziękuję bardzo za zaproszenie Stokrotko.. zawsze z ogromną przyjemnością zaglądam do Ciebie ♥

      - ślę moc serdeczności :)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy wpis, to prawda, czasem warto uwolnić swoje szaleństwa - i nie tylko szaleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam Cię serdecznie! ♥

      .. warto, naprawdę warto! :) .. dziękuję bardzo za odwiedziny i za piękny komentarz!

      - pozdrawiam ciepło, życzę dobrych dni i uroczych chwil ♥

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Kolejna cudowna twórczość mojej ulubionej poetki, przy której mogę usiąść z kubkiem gorącej kawy i odpłynąć w mój ulubiony świat literatury i interpretacji. Czasem świat wokół naprawdę bardzo nas krępuje. Krępuje ruchy, krępuje usta i wypowiadane z nich słowa. Jest niepewność, jest wątpliwość. Uwalniam swoje szaleństwa - jak to pięknie brzmi. Tak ciepło, optymistycznie, radośnie. Warto się ponieść i uwolnić swoją szaloną stronę, tę pełną wiary i energii. Zachwycający wpis skarbie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. naprawdę warto, dać się ponieść i poczuć cudowną błogość danej chwili.. poczuć piękno naszego istnienia ♥
      .. jesteś niesamowita, wrażliwa i cudowna! 💗 .. dziękuję Ci najpiękniej Klaudio za prześliczny komentarz pełny ciepła, który sprawił mi ogromną radość 💝

      - pozdrawiam najcieplej i ściskam najserdeczniej Kochana, moc cudownych chwil każdego dnia ♥

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się ten utwór. W przeszłości mam wrażenie, że taniec w deszczu czy tego typu działania były postrzegane zupełnie inaczej niż teraz. Dziś jest masa różnych zakazów, nakazów zachowania, nie ma już miejsca na dużą porcję szaleństw. Dlatego czasem należy choć odrobinę sprzeciwiać się zastałym normom.

    Dzięki. Mam nadzieję, że u Ciebie też zdrowotnie jest przynajmniej OK. Bo to najważniejsze.

    Najlepsze są zmiany na plus, choć te na minus to nauka dla nas pewnego rodzaju.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. .. oby zmiany były na plus! .. wiadomo, że dobrze jest robić to co się lubi :)
    .. dziękuję Ci bardzo za ciekawy i przyjemny komentarz .. miło mi i cieszę się,
    że wiersz się Tobie podoba :)
    .. ze zdrowiem u mnie już dużo lepiej .. musiałam zaakceptować zmiany po operacji serca,
    wszystko jest zupełnie inaczej niż było wcześniej..

    - pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wiersz!👌😊 To zdanie, to tylko wstęp, ponieważ 'filozofia istnienia', o której wspominasz w utworze, to rodzaj głębszego przesłania oraz szczerego odkrycia samej siebie. Bardzo to do nie przemówiło i z wielkim szacunkiem odnoszę się do twojej twórczości. Pozdrawiam! 🖐️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. niezwykle przyjemnie jest czytać Twój ciekawy komentarz, zrozumienie mojego głębszego przekazu .. dziękuję bardzo za pozytywną ocenę i szacunek, to naprawdę miłe :)

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Aniu wrażliwa na piękno i świat Duszyczko ❤️ Kocham Twoje wiersze, słowa, to jak nimi operujesz, układasz, sensualnie, pięknie z klasą ❤️

    Pozdrawiam najserdeczniej i ściskam mocniutko ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwettko 💗, jak zawsze jesteś jak 'Kojący Balsam', dziękuję za cudowne słowa ❤️
      ..jesteś taką Cudowną Istotką, dziękuję Ci Kochana za każde Twoje słowo, dziękuję, że JESTEŚ! 💝

      - ściskam mocno, moc cudowności :*

      Usuń
  13. Przecudne słowa i wrażliwość ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam Cię Kingo ♥
      .. bardzo dziękuję za Twoje urocze słowa! :)

      - pozdrawiam cieplutko i serdecznie ♥

      Usuń
  14. Poetycko i pięknie napisane, aż miło zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam serdecznie Meggie ♥
      .. miło mi bardzo, że zajrzałaś .. dziękuję za urocze słowa :)

      - pozdrawiam ciepło, dobrych dni i pięknych chwil! ♥

      Usuń
  15. To wymaga prawdziwej odwagi, uwolnienie prawdziwej siebie swoich szaleństw <3. To chyba będzie mój ulubiony wiersz :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. jesteś fantastyczna, dziękuję Kochana za 'budujące' słowa, bo tak naprawdę czuję się niemal zdruzgotana psychicznie .. to jest jakby zawieszenie nad przepaścią, stanie na samej krawędzi, ale ostatkiem sił cofam się do tyłu ;) .. tym razem to jest konieczne ;p

      - ściskam i moc cudowności :*

      Usuń
  16. Kochana
    Inne klimaty, niż dotychczas😉
    Staram się poznawać, odkrywać Cię na nowo, zwłaszcza tę troszkę "szaleńczą"😉
    Serdeczności przesyłam moc dla Ciebie💛🌻😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Kochana ♥
    ..każdy ma swoje 'szaleństwa', ma swoje historie, czyli życie z plusami i minusami ;)
    ..dziękuję Ci najpiękniej Bożenko za śliczne słowa, które jak zawsze sprawiają mi ogromną radość ♥

    - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej, moc zdrówka życzę 💝

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestes po prostu genialna Aniu. Twoje wyczucie i delikatnosc nie maja granic. Tylko Ty tak potrafisz czarowac liryka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu Kochana, zbyt łaskawe są Twoje słowa, ale ogromnie dziękuję za tyle ciepełka i pozytywów ! 💗 .. ogromnie się cieszę, że zaglądasz, dziękuję za każde Twoje słowo! ♥

    - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej, ogrom zdrówka dla Ciebie i Twoich Bliskich! ♥♥

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)