szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

czwartek, 20 stycznia 2022

moje kuriozum ..

 



.. zjawiskowa tajemnicza

nieuchwytna amorficzna

nieziemska - iluzja nocy

przyciąga i.. niepokoi


mglisty niewyraźny księżyc

mąci zmysły srebrnym pyłem

hipnotyzuje sekretną pełnią

mrucząc swoją mantrę ..


.. celebruję każdą chwilę

chimeryczności piękna

przeplataną emocjami

pragnień marzeń tęsknot ..


.. lustro iluzji odbija istność?

układam mistyczną mozaikę

myśli i emocji w obrazy

tworzę moje kuriozum ..



40 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Moje kuriozum również się tworzy, podczas układania mozaiki myśli i emocji... Jako że mozaika wykonana jest z drobnostek, za każdym razem wygląda inaczej gdy układa się ją na nowo - i to jest piękne i to jest zachwycające... tajemnicze i pociągające. Piękny wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam Cię Kochana 💖
      .. cieszę się ogromnie, że zajrzałaś i zostawiłaś śliczny komentarz i dziękuję za ciepłe słowa :)
      .. fantastyczne jest układanie kolorowych układanek, a szczególnie piękne są mozaiki, za każdym razem inne! ;)

      - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej, cudownych chwil na każdy dzień 💝

      Usuń
  2. Tylko głęboko uduchowieni, są świadomi swojego kuriozum... Układają emocje w mozaikę w swojej istności... w dzień i nocą... mistycyzują chwile, zdarzenia i miejsca...
    Ty Aneczko do takich należysz...
    Piękny wiersz...
    Serdeczności zostawiam :)
    Zachwycona, Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko Droga ❤
      .. zrobiłaś mi fantastyczną niespodziankę z samego rana, wspaniały początek dnia, zaraz idę do pracy .. dziękuję Ci najpiękniej za cudowne słowa 💝
      .. jesteś Grażynko cudowną i wrażliwą Osobą, potrafisz tak pięknie wszystko odczuwać i napisać, dziękuję, ze jesteś! ❤

      - ściskam najcieplej, moc cudowności na każdy dzień! ❤💜💙💛

      Usuń
    2. Pięknego weekendu Kochana Aneczko! Jak to miło zajrzeć znów do Ciebie i "odkryć" przy sobotniej kawusi miłe słowa specjalnie dla mnie. Dziękuję! :****
      Buziaków moc przesyłam :******

      Usuń
    3. Grażynko, ja dziękuję najpiękniej za ciepełko, za urocze słowa, które sprawiają, że uśmiech gości na buzi ❤

      - ściskam mocno, życzę Ci wspaniałego weekendu :****

      Usuń
  3. Obraz nocy w Twoich wierszach powoduje, że nawet najwięksi sceptycy i przeciwnicy nocnego bytowania zachwycają się klimatem, jaki wyczarowujesz.
    Przywołując Twoje strofy i emocje nie będę już narzekać na bezsenne czuwanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. JoAsiu Przemiła, jesteś jak balsam, kojący moją duszę .. dziękuję Ci najpiękniej za prześliczne słowa! ❤
    .. staram się tylko wyrażać swoje odczucia żeby były zrozumiałe i odczuwalne, a przy tym uwielbiam zabawę słowami :)
    .. już jako dziecko miałam problemy ze snem, a od jakiegoś czasu udaje mi się przespać nawet 4 godziny, nie budząc się, ale to bywa bardzo rzadko :)
    .. będąc młoda nie potrzebowałam dużo snu, od zawsze jestem 'sówką', takim 'nocnym markiem' .. najlepiej mi się myśli i 'pracuje' nocą ^^ (i nie mam problemów z wstawaniem wcześnie) ;)
    .. ostatnio (tzn. od operacji, usunięcia guza z serca), bywam często zmęczoną i śpiącą, zdarza mi się 'uciąć drzemkę' po przyjściu z pracy ;)

    - pozdrawiam cieplutko i życzę pięknych chwil każdego dnia! 💝

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana
    Aż się zadumałam nad tym kuriozum🤔
    Osobisty przekaz bardzo szczery, moc uczuć, które zawsze płyną z Twoich wierszy jest godna podziwu- chylę czoła🧡😃🌹
    Lubię u Ciebie przebywać, czuję się tutaj dobrze, jestem zaopiekowania- dziękuję z serca za te możliwość💝🌼😊
    Cieplutko pozdrawiam w zimowy, mroźny czas⛄❄☕🍰😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..witam Cię Kochana 💝
      .. cieszę się ogromnie, że lubisz do mnie zaglądać i czujesz się u mnie dobrze :)
      .. dziękuję Ci najpiękniej za Twoją obecność, za urocze słowa, które są niezwykle miłe.. dziękuję, że jesteś Bożenko! <3

      - pozdrawiam gorąco, życzę Ci ogrom zdrówka i moc uroczych chwil każdego dnia 💝

      Usuń
    2. I ja dziękuję, że Jesteś Kochana💝🌷😀

      Usuń
  6. Twój księżyc jest zamglony, mój świeci jasno w oczy i okna :D Chyba dziś wolę ten mój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. każdy jest inny, lubi co innego i.. to jest naprawdę cholernie ciekawe i fajne 💝 .. cudowne jest to, że różnimy się, nie ma monotonii!
      .. wszystko zależy od sytuacji, czy też nastroju w danym momencie, Ty dziś wolisz księżyc świecący Ci w oczy, a mi akurat przeszkadza ta jasność, zdecydowanie wolę zamglony ;)

      - pozdrawiam najserdeczniej, życzę uroczego weekendu!💖

      Usuń
  7. Bywa ten świat nieba chimeryczny i kuriozalny w naszych snach i marzeniach. Mozaiką układamy pragnienia i marzenia i nadzieje. Piękny Aniu wiersz i przekaz. Cudowności, słońca i pogody w dzień jak i nocą, by gwiazdy nam się nie pochowały. Samych dobroci🍀✨💖

    OdpowiedzUsuń
  8. .. nie wyobrażam sobie życia, bez uczuć, bez marzeń, bez głębi wyobrażeń, bez muzyki, nie mając nadziei 💝
    .. od zawsze poszukuję piękna i dostrzegam je wszędzie, bo tego pragnę ..
    .. dziękuję najpiękniej Gratiano za wspaniałe słowa!❤

    - pozdrawiam cieplutko, życzę Ci Kochana z całego serca ogrom zdrówka
    i uroczych chwil każdego dnia 😊 💖🍀⛄❄💝

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ten wiersz, zresztą jak zawsze! Fajnie, że wspominasz o księżycu. Mam podobne odczucia, jego światło jest na swój sposób hipnotyzujące i czasem jest to aż lekko przerażające, muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  10. ..witam Cię serdecznie, miło mi bardzo, że Ci się wiersz podoba :)
    ..dziękuję bardzo za uroczy komentarz! 💝

    - pozdrawiam ciepło, życzę dobrych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie tworzysz AnSo....
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stokrotko, jest mi ogromnie miło, dziękuję najpiękniej za urocze słowa 💝

    - pozdrawiam ciepło, życzę zdrówka i moc pięknych chwil każdego dnia ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż sama poczułam ten niepokój w pierwszej zwrotce wiersza. A zjawisko mglistego, niewyraźnego księżyca bardzo często gości na moim niebie. Kolejny cudowny wiersz. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, jesteś wrażliwą i wspaniałą Dziewczyną, w piękny sposób odczuwasz moje wiersze! 💝
      .. dziękuje bardzo Kochana za śliczny komentarz 💖

      - pozdrawiam najcieplej, moc cudowności! 😊💖🍀

      Usuń
  14. Pięknie napisane!

    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam serdecznie! ♥
      .. miło mi bardzo, że podoba Ci się wiersz ;)
      .. dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa, oczywiście zajrzę do Ciebie z rewizytą :)

      - pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  15. Kolejny wiersz, który rozsiewa magiczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. .. witam Cię serdecznie wieczorową porą 😊
    ..dziękuję pięknie za urocze słowa! ♥

    - pozdrawiam ciepło, życzę dobrych dni 💖

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie sobie pomyślałam, że w Twojej poezji nawet najbardziej ponura, zimowa noc nabiera innego wymiaru :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. bardzo się cieszę i dziękuję za śliczne słowa! .. zawsze staram się szukać pozytywów i wyłuskiwać piękno w każdej sytuacji 💝

      - pozdrawiam cieplutko, dobrego tygodnia życzę i pięknych chwil każdego dnia ♥♥

      Usuń
  18. Cześć Aniu ❤️

    Dobry Duszku, Ty nawet najciemniejszy, zimowy dzień czy noc potrafisz przemienić w krainę rodem z baśni i opisać tak, że człowiekowi na ciele pojawiają się dreszcze. Jesteś przecudowna ❤️

    Cudnego poniedziałku dla Ciebie, dużo zdrówka i radości na calutki tydzień ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. .. witam Cię Iwettko ♥
    .. rozpłynęłam się ze wzruszenia, bardzo Ci dziękuję za prześliczne słowa!
    .. jesteś Kochana taką Cudowną Istotką, dziękuje, że jesteś ❤️

    - ściskam Cię najserdeczniej :*
    - moc cudowności, wspaniałego tygodnia ❤️🍀⛄❄💝

    OdpowiedzUsuń
  20. kolory nocą są tylko fantasmagorią. ale tworzyć kurioza - to tylko po nocach. szkoda, że obecnie trudno znaleźć prawdziwą noc, która pożera wszystkie kolory. zawsze gdzieś coś się świeci.

    OdpowiedzUsuń
  21. .. noc jest magiczna, tajemnicza i niezwykła.. uwielbiam noce, najbardziej te gwiezdne z poświatą księżyca ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj ! Poezja jest jak oddech od codzienności - dlatego tu jestem :) Dziękuję za ten oddech. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam serdecznie ♥

      .. miło mi Ciebie gościć w moich skromnych progach :)
      .. dziękuję pięknie za odwiedziny i prześliczne słowa :)

      - pozdrawiam ciepło, moc serdeczności :)

      Usuń
  23. Wspaniała jest Twoja twórczość, ciągle mnie zachwyca i nie mogę wyjść z podziwu dla Ciebie jak pięknie dobierasz słowa.
    Noc opisana przez Ciebie ma swoją tajemnice, jest magiczna i kryje w sobie coś niesamowitego.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. uwielbiam Twoje urocze komentarze Klaro! ❤️ .. dziękuję za piękne słowa, które sprawiają mi ogromną radość :) .. zawsze staram się wyrażać swoje myśli i odczucia dokładnie tak jak czuję ;)

      - pozdrawiam cieplutko, moc ciepełka i serdeczności ślę 💝

      Usuń
  24. Ostatnio każda pełnia przynosi mi dużo różnych dziwnych zdarzeń. Księżyc na nas oddziaływa.
    Piękny wiersz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. znakomicie to rozumiem, bo na mnie pełnia oddziałuje od zawsze :)
      .. dziękuję bardzo za śliczne słowa ♥

      - ściskam mocno :*

      Usuń
  25. Zjawiskowo hipnotycznie i kuriozalnie..jednym słowem CUDNIE Mgiełko ⛄❄💖
    Przytulam 💖

    OdpowiedzUsuń
  26. Alinko, jak zawsze, jesteś niezwykła, dziękuję bardzo za przeuroczy komentarz 💝

    - pozdrawiam Cię gorąco, ściskam najserdeczniej i moc cudowności ślę ❤️💜💙💛

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)