szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

poniedziałek, 20 września 2021

zaułki snu ..

 



.. opleciona ażurem melancholii

tchnieniem smaku nadziei

zapachem bukietu pragnień

przemoczona tęsknotą marzeń

szeptem łaknących spojrzeń

czekam w zaułkach snu ..

  *

.. wszedłeś tak cicho bezszelestnie

przez uchyloną furtkę marzeń

otuliłeś delikatnym pyłem gwiazd

połyskujących złotą poświatą

musnąłeś oddechem boskiej miłości

przeniknąłeś w najgłębsze zakamarki ..




36 komentarzy:

  1. Czekam zawsze na kolejny Twój wiersz i zawsze jestem pod wrażeniem Twoich środków wyrazu, jakbyś sama była sennym marzeniem, a może jesteś Nimfą wśród nas, śmiertelnych?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. W O W! jaki cudowny komentarz napisałaś JoAsiu Kochana, dziękuję najpiękniej za każde słowo .. rozmarzyłam się .. ach jak bardzo chciałabym być Nimfą, albo Czarodziejką, czy Wróżką ❤

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie, życzę pięknych chwil każdego dnia 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile w Tobie Aniu jest uczuć i czucia. Ubrać myśli w słowa, a snom nadać imiona nie lada zdolność. Na dodatek zamienić to w śpiew. Piękne. Zostawiam serdeczne życzenia i słońca posyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. .. dziękuję bardzo Kochana za Twoje niezwykłe i zachwycające słowa ..
    jesteś niesamowita i głęboko wrażliwa Gratiano, potrafisz wszystko tak pięknie ująć i napisać ❤

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i ślę ogrom ciepełka z pozytywną energią na każdy dzień 💚🍀

    OdpowiedzUsuń
  5. "..wszedłeś tak cicho bezszelestnie przez uchyloną furtkę marzeń..." Bro jak spełnienie najpiękniejszego snu. każdemu życzę, by się spełnił i ogrzał serce ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. .. cudowne słowa Kochana, wielkie dzięki Niko ❤ .. uwielbiam takie życzenia
    i życzę każdemu jak najlepiej .. aby każdemu spełniały się takie wspaniałe, błogie sny, aby ludzie byli szczęśliwi, zdrowi i radośni 💚

    - moc serdeczności ślę z cudowną pozytywną energią 💖

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudnie to wszystkoujęłaś! Ja też czekam z niecirpliwością na każdy kolejny Twój wiersz :) Są takie subtelne! Potrafisz ubrać w słowa dajdelikatniejsze uczucia i towarzyszące im emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. .. ach jak mi miło, ogromnie miło, czytać Twoje tak urocze słowa :)
    .. dziękuję najpiękniej za tyle ciepła i dobrych odczuć ❤️

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej, życzę moc cudownych chwil każdego dnia 💖🍀

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana
    Piękne, jak zawsze strofki, bardzo osobiste, z serca płynące💝😀
    Zachwycam się Twoją poezją i odwiedzam Twój kącik poetycki bardzo chętnie i z wielką przyjemności zasiadam z kawką, także dla Ciebie przygotowaną😊☕🌼
    Dużo zdrówka życzę na kolejne malownicze, cieplutkie jesienne już dni🍁🍂🍀🌻🌞💛😀



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..ogromnie się cieszę Kochana, bardzo chętnie pije kawusię w Twoim towarzystwie, smakuje wybornie :)
      ..dziękuje najpiękniej za ciepłe słowa i życzenia i z wielką przyjemnością odwzajemniam ❤️
      ..życzę Ci przede wszystkim zdrowia Bożenko, uśmiechu i moc pięknych chwil każdego dnia 💚🍀💖

      Usuń
  10. Kochana Aneczko! Zakochać się można w każdym Twoim słowie, i w ich subtelności, w ich melodii... ba, całej symfonii emocji przepięknie wyrażonych... I ja się zakochałam! Już dawno! W tym pieknie, które poprzez wiersze nam dajesz...
    Ściskam serdecznie Kochana! Radosnych chwil każdego dnia życzę Ci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyniu Kochana! .. dziękuje, po stokroć, za śliczne słowa, a ja uwielbiam czytać Ciebie, Twoją prozę i Twoje niezwykłe wiersze, które mnie często inspirują 💓 ..uwielbiam słowa, delektuję się nimi, one potrafią 'mówić' i to jest takie cudowne! 💙
      .. czasem, gdy jest mi ciężko, chcę poczuć lekkość, błogość, ulotność .. wyłuskuję więc słowa z ich pięknem, dobrem, by osiągnąć wewnętrzny spokój.. nieraz sama się sobie dziwię, bo jestem choleryczką i potrafię czasem zakląć jak szewc, niestety ;)

      - ściskam mocno Grażyniu Droga, życzę z całego serca moc cudnych chwil każdego dnia :*

      Usuń
  11. Jak Ty to robisz, że gdy czytam Twoje wiersze mam gęsią skórkę? :) Niesamowite jak umiesz dobierać słowa, jak nimi operujesz, tam lekko, finezyjne, subtelnie, że trafiasz do ludzkiej głębi. Oby tak dalej, wspaniała z Ciebie poetka! :)

    Życzę pięknego jesiennego dnia, uśmiechu, udanego i uroczego weekendu! ❤️

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. to niesamowite Iwetto, jak cudownie odbierasz moje pisanie ..
      ogromnie się cieszę i dziękuję bardzo za śliczny komentarz! 💛
      .. uwielbiam wyrażać słowami, to co czuję i one potrafią mnie 'uskrzydlać' .. to jest tak, że jestem nimi zafascynowana, chłonę je całą sobą, zanurzam się w nich i przelewam w przekazach, to daje mi radość 💙

      - pozdrawiam Cię serdecznie, życząc wspaniałego weekendu 💖

      Usuń
  12. Piękny wiersz, takie romantyczny, aż miło się na sercu zrobiło <3 Wszystkiego dobrego Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję najpiękniej Kochana za tyle ciepełka! 💖 .. wspaniale się Ciebie czyta i bardzo lubię zaglądać na Twoje blogi 💙

      - cudownego weekendu, fantastycznych chwil :*

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. .. thank you very much for the lovely comment ;)

      - regards!

      Usuń
  14. Pięknie, wzruszająco, delikatnie i cieplutko malujesz słowem. Życzę dużo weny twórczej, Sprawiasz nam tyle radości 🥰😘

    OdpowiedzUsuń
  15. .. dziękuję bardzo Kochana za, jak zawsze, śliczne słowa .. dziękuję, że jesteś! 💖
    .. ogromnie się cieszę, jestem szczęśliwa, gdy Ktoś mnie czyta i mogę sprawiać pisaniem radość ❤️

    - ściskam mocno Alinko, życzę ogrom zdrówka, moc pięknych chwil i uroczego weekendu 💝

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pieknie, kazdy nastepny wiersz jest piekniejszy od poprzedniego Anso :) Kazdy wers porusza czule strony uczuc Kochana. Ciesze sie ze nadal dla nas tworzysz. Duzo zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  17. .. Kasiu, dziękuję najpiękniej za pamięć, za tyle ciepłych i uroczych słów 💖
    .. ogromnie mi miło i bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje wiersze ❤️

    - ściskam mocno, pozdrawiam cieplutko, życzę Ci zdrówka i moc pięknych chwil 💖

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dawno tu nie byłam i nadrabiam zaległości :) Bardzo dziękuję za ogrom pięknych słów , których ostatnio tak bardzo mi brakuje . Cudownej niedzieli życzę . Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. niezmiernie mi miło, że zajrzałaś :) .. dziękuję pięknie za uroczy komentarz i życzenia 💖
      .. pozdrawiam cieplutko, życzę Ci zdrówka i moc cudownych chwil każdego dnia 💙

      Usuń
  19. Piszesz tak pięknie, że można się zapomnieć czytają Twoje dzieła. Tak przyjemnie się robi na sercu, dziękuję Ci <3

    Serdeczności

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  20. .. ogromnie dziękuje za cudowne słowa Justynko 💙 .. jest mi niezwykle miło
    i cieszę się bardzo, że podobają Ci się moje wiersze 💖

    - pozdrawiam cieplutko i życzę Ci moc cudowności każdego dnia 💛

    OdpowiedzUsuń
  21. I po raz kolejny się rozmarzyłam... Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. Karolinko ogromnie się cieszę, że podoba Ci się moje pisanie, dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa 💖

      - pozdrawiam ciepło i serdecznie, życzę Ci moc pięknych chwil 💝

      Usuń
  22. Dawno mnie tu nie było, przed ostatni nawał obowiazków. Miło tak w wolny wieczór, przeczytać taki piekny wiersz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. .. witam Cię Agatko, miło mi bardzo, że zajrzałaś .. dziękuję za urocze słowa <3

    - pozdrawiam cieplutko, życzę moc pięknych chwil 💛

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękny wiersz, miło mi zacząć dzień z czymś tak pięknym. Dziękuję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam Cię serdecznie :)
      .. dziękuję bardzo za uroczy komentarz, jest mi ogromnie miło :)

      - pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  25. Obłędnie napisany wiersz. Sprawiasz, że każde słowo trafia głęboko ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. jest mi niezmiernie miło i cieszę się ogromnie, że moje słowa trafiają głęboko 💝
      .. dziękuje pięknie Kingo za śliczne słowa 💖

      - pozdrawiam serdecznie, życzę uroczego weekendu 💝

      Usuń
  26. Najlepsze co może być na ten jesienny czas to Twoje wiersze. Wspaniale dobierasz slowa, wszystko cudownie współgra i od razu człowiek ma wrażenie jakby byl w innym świecie i w magicznej krainie.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. .. dziękuję ślicznie Klaro za tak piękne Twoje słowa w komentarzu :)
    .. jestem wielce rada i szczęśliwa, że czytając przenosisz się do mojego świata, mojego ogrodu myśli, dziękuję 💖

    - pozdrawiam cieplutko Kochana, życzę fantastycznego weekendu 💝

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)