szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

wtorek, 29 czerwca 2021

wirtuozeria ..

 



..wsunęłam pod rzęsy duszy

niebiański oddech ciszy

otulił mnie aksamitem

błogi nieziemski bezmiar..

  * 

..wiatr koił cudną muzyką

czarował tańcem swym

pieścił zmysłowym szeptem

zrodził marzeń cudne sny..

 * 

..rozkoszny rajski czar

owoce pięknem nęcące

w ogrodzie soczystych barw

na pokuszenie wabiące..

..wirtuozeria subtelności

urok fenomenu charyzmy

uwodzi i urzeka

zawoalowana erotyka..





54 komentarze:

  1. Zobaczyłam oczyma wyobraźni te woale i muśnięcia, tańce wiatru i westchnienia:-)
    Czarodziejką nastroju jesteś niezrównana, prawdziwą wirtuozką emocji!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. .. JoAsiu Kochana, ogromnie mi miło i cieszę się bardzo, że Ci się spodobało ❤
    .. zawsze jak coś piszę, to sprawdzam (nawet kilka razy), czy dobrze wyrażam swoje wizje i odczucia ;)
    ..dziękuję najpiekniej za cudowne słowa ❤

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę moc uroczych chwil ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. tu by jeszcze pasowało dodać gdzieś słowo kaszmir i alabaster :D kurcze tak jakoś to by się komponowało z całością wiersza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. pomyśle o tym i być może wymyśle coś z kaszmirem i alabastrem specjalnie dla Ciebie, ale muszę mieć natchnienie ;)
      .. czasem robię notatki, zapisuję słowa lub zdania, a potem 'składam
      w całość' swoją wizję z moimi odczuciami ;)
      .. najpiekniejsze jest to, że każda Osoba interpretuje wiersze po swojemu, ma różne ciekawe skojarzenia.. dziękuję bardzo za Twoje sugestywne myśli ♡ :)

      - pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
    2. ooo to czekam:D ja też tak pisałam wiersze :) pamiętam że szukałam na siłę rymów i czasami wychodziły śmieszne połącznie:D

      Usuń
    3. .. no troszkę się trzeba czasem nagimnastykować przy rymowankach, aby były sensowne ;)
      .. lubię zabawę ze słowami, czasem jeszcze coś tam pisze do rymu :D

      - życzę przyjemnego wieczoru ♡

      p.s.
      .. nie przepadam z upałami, odkąd mam usunięty nowotwór serca ..
      a teraz (w cieniu) jest u mnie 33 st. C

      Usuń
    4. ojej ja też nie cierpię upałów... jeszcze chora jestem i na l4 siedzę do ndz i leżę i się pocę;/ o kurcze to dopiero miałaś przeprawę... ale wszystko już teraz ok?:)

      Usuń
    5. .. zdrówka Ci życzę Kochana, zdrowiej szybciutko ! ❤
      .. teraz jest już w miarę ok. trochę czasu minęło, operację miałam w dn. 3 IX 2020, mam wstawione protezy zastawek, a 10-IX wszczepili mi stymulator serca..ale wiesz wszystko juz jest inne, nic nie będzie juz takie same..
      ..pomału staram się robić różne rzeczy, ale dużo mi nie wolno, bardzo trzeba uważać..
      ..najważniejsze, że wciaż szukam piękna we wszystkim, cieszę się z tego co mam i jestem szczęśliwa, bo żyję! ;)

      Usuń
  4. Odwiedziłam Twój czarowny ogród ze snu. Na moment zapomniałam o tym, że jestem tu i teraz. Wieczorem w rozgranym, szykującym się po ciężkim dniu do snu mieście. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratiano Droga, dziękuję bardzo za Twój niezwykły komentarz ❤ .. podobnie jak Ty jestem w mieście, wielkim i hałaśliwym .. tkwię sobie w betonowym bloku na 8 piętrze ;)
      .. uwielbiam marzenia i ciągle 'uciekam' w swój świat do mojego ogrodu ..
      .. w realnym świecie wciąż, nieustannie szukam piękna we wszystkim, bo tak łatwiej i przyjemniej się żyje ;)

      - pozdrawiam Cię najcieplej i najserdeczniej, życzę moc uroczych chwil każdego dnia ♡

      Usuń
  5. Przepiękna poezja. Ja czułam się jakbym biegała na boso po łące i ciepły wiatr otulał mnie delikatnie i błogo. Uwielbiam czytać i zatapiać się w Twojej twórczości.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. .. Klaro Kochana, dziękuję bardzo za przecudny komentarz, za Twoje śliczne słowa ❤
    .. ogromnie się cieszę, tak pięknie interpretujesz moje wiersze ❤


    - pozdrawiam najcieplej i życzę uroczych dni każdego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ..dziękuję bardzo Kingo za urocze słowa :)

    - pozdrawiam ciepło, przjemnych chwil ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne opisy-bardzo pobudzają wyobraźnię. Wszystko wydaje się wręcz namacalne gołą ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. .. bardzo się cieszę i jest mi bardzo miło, że się podoba :)
    .. dziękuję pieknie za śliczne słowa ♡

    - pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie marzą o czarodziejkach, aby ich czasem trudny żywot zmienić dotknięciem różdżki. Ty, Aniu, sama sobie Czarodziejką i Śpiącą Królewną. A jeszcze z Twego hojnego czarodziejskiego stołu możemy się okruszynami pocieszyć. Bądź , Kochana Aniu, zdrowa i śnij jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Tereniu, czarowanie jest takie cudowne i niezwykłe, oczywiście w dobrych intencjach ;)
    ..tak, bardzo chciałabym być Czarodziejką, mieć czarodziejską różdżkę i móc czarować ♡ ;)
    ..dziękuję bardzo za przepiękne słowa i życzenia, odwzajemniam z ogromną przyjemnością najpiekniejsze życznia zdrówka szlachetnego ❤❤

    - ściskam mocno Tereniu Droga i uroczego weekendu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i subtelnie. Niech taki będzie cały weekend, lipiec i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. witam, dziekuję bardzo za urocze słowa :) ..niech będzie jak najwiecej cudownych chwil i dni ♡

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie tak się dzisiaj czułam otulona wiatrem w trakcie spaceru <3 Cudowny wiersz, magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. taaak, wiatr potrafi pieścić swoim dotykiem, otula każdy zakamarek.. muska każdy zmysł ;)
      .. dziękuję bardzo za śliczne słowa ❤

      - ściskam :*

      Usuń
  15. Niezwykle zmysłowy i eteryczny klimat utworu. Czuć w nim całą gamę przeżyć i pewnych uniesień. Odniosłem nawet wrażenie, że próbowałaś przenieść swoje odczucia i emocje tak wyraziście, abyśmy niejako sami je poczuli i dotknęli. To naprawdę ciekawe doświadczenie 🙂
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. .. miło mi Artbook'u czytać Twój niezwykły komentarz, dziękuję bardzo..
    cieszę się, że tak odebrasz mój wiersz, bo zazwyczaj staram się dosłownie
    i namacalnie pisać o swoich wszelakich odczuciach :)

    - pozdrawiam serdecznie, życzę przyjemnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ..witam Cię Stokrotko, dziękuję za miłe słowa :)

    - pozdrawiam serdecznie, uroczego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ah, ta lekkość ta finezja - idzie się zakochać tak romantycznie, lecz subtelnie! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. witam serdecznie, dziękuję za śliczne słowa :)

    - pozdrawiam ciepło, miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, Twój wiersz to prawdziwa wirtuozeria! Jak najdelikatniejsze, subtelne nuty, Twoje słowa wybrzmiewają melodią, wzruszeniem, tajemnicą, lekkoscia... pobudzają duszę do marzeń...
    Buziam najserdeczniej...
    P.S. Musiałam zajrzeć przy kawusi, bo tu deserek najsmaczniejszy czeka zawsze :****

    OdpowiedzUsuń
  21. ..Grażynko Kochana, sprawiłaś mi przeogromną radość, że mimo swojej przerwy w blogowaniu zajrZałaś do mnie i zostawiłaś tak cudowne słowa .. dziękuję Ci po storoć ❤
    .. tęsknię za Twoim pisaniem .. choć dodkonale wiem, masz dużo swoich spraw
    i obowiązków, a przerwa jest konieczna ;)

    - ściskam najserdeczniej, życzę dobrych i pięknych chwil ;****

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, delikatny, pełen subtelności wiersz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. miło Cię znów widzieć, dziękuję za urocze słowa ❤

      - pozdrawiam cieplutko, uroczego tygodnia ♡

      Usuń
  23. ajrzałam, bo przecież ani słowa nie "rzekłam" odnośnie fotografii, którymi upiekszasz Twoje słowa. Są równie delikatne... Jak mgiełka... I bardzo dobrze dobrałas je do wymowy wiersza...
    " Zawoalowana erotyka" pojawiająca sę w treści pięknie koresponuje z obrazem...
    Pięknego dnia Aneczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..jest piękny Grażynko, dziękuję za, jak zawsze, cudne słowa, które są balsamem kojacym i urocze życzenia.. oczywiście odwazjemniam z ogromną przyjemnoscią <3

      Usuń
  24. Witam serdecznie ♡
    Wspaniały wiersz. Jak go czytam, to czuję przyjemne łaskotanie w serduszku :) Naprawdę można odczuć wszystkie zawarte w nim emocje na własnej skórze i to jest piękne! Nie ma nic piękniejszego w poezji, jak czuć ją na własnym ciele. Subtelność, delikatność zarazem pożądanie... ja jestem zachwycona! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam Cię najserdeczniej Ayuno, ogromnie mi miło i cieszę się, że tak cudownie odbierasz moje pisanie ❤ dziękuję najpiękniej za śliczny komentarz ..jesteś niezwykłą, wspaniałą i wrażliwą Istotką ❤

      - pozdrawiam najcieplej, życzę cudownych chwil każdego dnia ❤

      Usuń
    2. Kochana, tak cudną poezję odbierać można najpiękniej za pomocą zmysłów i fizycznych odczuć. Nie zawsze jest to możliwe. Piszesz w tak inspirujący sposób, że zakochać się można w tych słowach i poczuć je na własnej skórze!
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
    3. .. ogromnie się wzruszyłam, jeszcze raz dziekuję najpiekniej za Twoje niezwykłe słowa :)
      .. bardzo się cieszę Droga Ayuno, że mogłam Cię poznać, Osobę tak Uroczą w tym blogowym świecie ❤

      - ściskam najserdeczniej, pięknego weekendu ❤

      Usuń
  25. W Twoich wierszach jest zawsze takie ukojenie i spokój - uwielbiam tu wracać, choć pewnie piszę to po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. .. miło mi bardzo, że zagladasz ;) .. dziekuję za urocze słowa ♡

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie, życze moc pięknych chwil każdego dnia ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny wiersz. Czytając wers "zrodził marzeń cudne sny", przeszedł mi aż dreszczyk bo uwielbiam marzyć i śnić :) Pięknie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. bardzo dziękuję Agatko za prześliczne słowa w komentarzu :)
      .. jest mi niezwykle miło i ogromnie się cieszę, że wiersz Ci się spodobał ❤ :)

      - pozdrawiam cieplutko, życzę uroczego weekendu ❤

      Usuń
  28. Piękny wiersz 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. .. witam serdecznie, dziękuję za przemiłe słowa :)

    - pozdrawam ciepło ❤ :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolorowy zawrót głowy, wspaniale napiane...pięknie, czule i delikatnie.
    Pozdrawiam, życzę wszystkiego co najpiękniejsze, najlepsze i potrzebne Tobie Mgiełko 💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję najpiekniej Dag Kochana za Twoje śliczne słowa ♡♡♡
      .. dziękuję, że jesteś i zaglądasz 💖 :)

      - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej, ogrom zdrówka życzę
      i cudownych chwil każdego dnia ❤💖💖❤

      Usuń
  31. Kochana
    Ależ mam u Ciebie zaległości w komentarzach, aż mi wstyd-wybacz🤗
    Poezja piękna, miła sercu, ciału🧡😊
    Pozdrowionek ogrom cieplutkich zasyłam, zdróweczka życzę nieustannie 💝🍀💛🌞🌸

    OdpowiedzUsuń
  32. Bożenko Kochana, nie było Cię dłuugo, a ja akurat sobie coś tam pisałam, więc trochę sie tego nazbierało :)
    .. ogromnie Ci dziękuje, że zaglądasz, czytasz i zostawiasz swoje piękne komentarze 💖❤

    - moc serdeczności ślę i ogrom zdróweczka życzę 💝💝💛💛

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobry wieczór :)

    Jak zawsze jestem oczarowana Twoim wierszami. Jan je czytam czuję te emocje które Tobą targały gdy je pisałaś. Niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. to naprawdę niezwykłe i niesamowite, ogromnie mi miło i cieszę się, że tak fantastycznie interpretujesz mój wiersz .. dziękuję bardzo za Twój osobliwy komentarz 💛
      .. jesteś wyjątkową, wrażliwą i prawdopodobnie empatyczną Istotą 💖❤

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej ❤

      Usuń
  34. Śliczny, bardzo eteryczny i subtelny wiersz dodałaś na swojego bloga w dniu moich urodzin <3

    Cudowny jak zawsze Aniu :*

    Ściskam mocniutko

    OdpowiedzUsuń
  35. Iwettko, dopiero dzisiaj zobaczyłam Twój śliczny komentarz <3
    zawsze, każdego dnia życzę Ci cudownych chwil, zdrówka, miłości i ogrom radości ❤

    - ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)