szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

wtorek, 1 czerwca 2021

iść w stronę słońa ..



.. czasem zastyga w nicości 
nieskończoność myśli
 
balansuje na linie ciszy 
gęsty lepki mrok

chwytam skrawki chwil
idących schodami cieni

wznoszę się do nieba
po srebrnej smudze światła

do iskrzących gwiazd
po niezwykłe marzenia..

- wciąż chcę iść,
' ciągle iść w stronę słońca' ..


** **

.. na poprawę humoru wstawiłam swój stary wiersz,
(zaliczam go do wierszy z 'innej epoki')

DO POLI:

'Kura Domowa', to taki 'wspomnień czar',
 w komentarzu u Ciebie Polu, napomknęłam, że może wstawie ten wiersz:)


" Kura Domowa "
(19 maja 2005) 

Umiar musi zachować,
wszystko umie dozować.
Smacznie gotuje,
wszystko pojmuje.
Robi śniadanko,
cudowną jest kochanką.
Czy gorsza obojętność
czy zbytnia namietność?
Gdy pierze i prasuje
to sobie podśpiewuje
Nie zagłaszcze kotka,
bo to nie idiotka.
Lubi z siebie żartować
z humorem tańcować
Dobrze wie o tym,
że milczenie jest złotem.
Pogdacze sobie, pochodzi
i na grzędę wchodzi ..

Do wszystkiego talent ma,
lecz nikt Kury nie docenia..

❤ ❤

44 komentarze:

  1. Czasem mamy różne nastroje, raz jest dobrze a innym razem źle. Pięknie napisałaś o tych sytacjach.
    Najważniejsze jest aby "iść w stronę słońca".
    "Kura Domowa" wymiata, dawno się tak nie ubawiłam, jest rewelacyjna, podoba mi się wiersz już z lamusa :)
    Dzięki wielkie Anusiu ❤ Prytulam i buziaki ślę :****

    OdpowiedzUsuń
  2. .. miło Cię widzieć Gosiu, cieszę się bardzo, że zaglądasz Kochana, dziękuje za przemiłe słowa ❣️ 💕
    .. a moja 'Kura Domowa', to już lamus, wszystko to przeszłość, teraz są inne czasy :)
    .. ściskam najcieplej, moc cudownej energii przesyłam i zdrówka moc życzę 💙💛 :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanim odnajdę wiersz "Kura domowa" u siebie, podziękuję serdecznie i odpowiem :)
    Hahaha... zabawna treść, i bardzo trafna. Prawdziwa Kura domowa właśnie taką jest, jak w Twoim wierszu :) Rozbawiłaś mnie nie na żarty Aneczko :)
    A teraz odnośnie wiersza pt. "Iść w stronę słońca". No, Kochana! Szacunek! Jest zachwycający! Cudownie zapisałaś wersami stan ducha, myśli, energię Osoby, która poszukuje drogi do szczęścia, piękna i etc... "Wznoszę się do nieba po srebrnej smudze światła"- toż to najpiękniejsza afirmacja! Jestem pod ogromnym wrażeniem melodii i przesłania Twojego wiersza... Brawo! I niech wena Cię nie opuszcza nigdy! :)
    Pięknych myśli i chwil! :***
    Dziękuję raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko Kochana, linki do Twoich blogów podałam dlatego, że warte są czytania, że chodzi o TĄ niezwykłą POLĘ z tych cudnych blogów <3 .. o 'Kurze Domowej' jedynie wspomniałam u Ciebie w ostatnim poście w 'tańczącymmotylu, że postaram się wstawic ten wiersz.. przepraszam jeśli napisałam niezrozumiale i coś namieszałam, wybacz proszę! ❤
      ..dziekuję najpiekniej za Twoje prześliczne słowa, za tyle cudowności, wzruszyłam się ogromnie :*

      - ściskam cieplutko i życzę przeuroczego weekendu :****

      Usuń
    2. Pamiętam, pamiętam o komentarzu i wspomnieniu "Kury domowej" :)
      Dziekuję za udostepnienie linków, bardzo mi miło. Opinia Twoja Aneczko, jest dla mnie bardzo ważna :)
      Pozdrawiam najserdeczniej i udanego długiego weekendu życzę :)

      Usuń
    3. ..dziękuję najpiękniej Kochana Grażynko za życzenia, weekend spędzę fantastycznie,ponieważ wybrałam się na łono przyrody, na Suwalszczyznę a tam jest prześlicznie, więc odpocznę 🌼🌺😊

      - Grażynko życzę Ci cudownego weekendu❣️
      ..ściskam mocno❣️😘😘

      Usuń
  4. Pierwszy to perełka prawdziwa, drugi faktycznie na poprawę nastroju, dziękuję za obydwa :-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JoAsiu Droga, wzruszyły mnie Twoje słowa, dziękuję najpiękniej za tak niezwykłą esencję słów ❤

      - pozdrawiam najcieplej i życzę wspaniałego weekendu ❣️ :)

      Usuń
  5. Kochana
    Piękne strofki i takież dopasowane do nich zdjęcia💖😀🌼
    Pozdrawiam ze słoneczkiem w roli głównej na cały udany długi weekend🌞💛🍀☕🍓🤗

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Bożenko, dziękuję za Twoje, jak zawsze, piękne słowa i urocze pozdrowienia ❣️ 💖

    - pozdrawiam cielutko i serdecznie, życząc Ci ogrom zdrówka i cudownego weekendu ❣️ ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jedną z najważniejszych rzeczy jest właśnie nie tracenie nigdy z oczu marzeń, bez względu na to, jak trudna czasem wydaje się droga ku nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. pięknie to ujęłaś, dziękuję za niezwykły komentarz❣️
      - pozdrawiam serdecznie i ciepło, życzę Ci
      uroczego weekendu ❤️

      Usuń
  8. Genialny wiersz o kurze domowej i jakże trafny, a pierwszy smutny, choć o nadziei. Tak jakoś żal mi się zrobiło, bo za oknem u mnie teraz piękna pogoda i jakoś mi się zamarzyło, by wszystkim znikły te smutne troski, wizje i zobaczyli słońce, błękit nieba i poczuli ciepło, bezpieczeństwo a mroki duszy rozproszyły się na stałe. Dobrego czasu dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratiano, dziękuję baardzo za Twoje prześliczne słowa .. zapewniam Cię Kochana, iż nastrój mam wyborny, ponieważ jestem na pięknych terenach Suwalszczyzny, pojechałam odpocząć na ten długi weekend 💖
      ..jesteś Osóbką o pięknym Serduszku, wspaniałą i cudownie wrażliwą ❤️ :*
      ..mam tak samo jak Ty, gdyż zawszę pragnieniem moim jest, by wszyscy byli radośni i szczęśliwi ❣️

      - ściskam najserdeczniej i życzę Ci z całego serca ogrom cudownych chwil każdego dnia ❣️❤️

      Usuń
  9. Oj tak cięgle iść w stronę słońca i chwytać marzenia <3 Nawet kura domowa powinna to robić ;) przy okazji doceniając samą siebie :)
    Piękne wiersze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. kura domowa z pewnością miała swoje marzenia, ale wówczas kiedy żyła były troszkę inne czasy..
      musiałaby nauczyć się asertywności i pokochać siebie :D
      .. dziękuję za fantastyczny komentarz ❤️

      - ściskam mocno :*

      Usuń
    2. Ervisho Droga, dziękuję za pamięć i urocze słowa ❣️ 💙💛

      - ściskam :*

      Usuń
  10. Pięknie napisany wiersz :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. bardzo mi miło Doris, dziękuję bardzo za śliczne słowa ❣️

      - pozdrawiam ciepło ❤️

      Usuń
  11. No proszę...ile radości daje taki mały'wspomnień czar' Cieszę się Mgiełko, że Twoja droga do słoneczka prowadzi, aby świeciło Ci zawsze i grzało cieplutko 💓💓💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję Kochana Alinko, że jesteś ❣️❤️ .. dziękuję za piękne słowa, za zawsze cudowne życzenia, za piękno jakim się dzielisz ❣️💖😀🌼

      - ściskam mocno, ślę moc ciepełka i życzę ogrom zdrówka ❤️🌞💛🍀

      Usuń
  12. Ten pierwszy wiersz jest rewelacyjny i trafia w samo sedno. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję bardzo Karolinko za miły komentarz i piękne słowa :)

      - pozdrawiam ciepło i serdecznie 🌞💛🍀

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. .. Ervisho, to bardzo miłe, dziękuję, już znacznie lepiej ❤

      - cieplutko pozdrawiam ❤

      Usuń
  14. Pierwszy wiersz jest przepiękny! Drugo też bardzo mi się podoba ;) Świetne rymy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ..Agatko, najserdeczniej Ci dziękuję za tak śliczne słowa <3

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. .. thank you very much for kind words ❣️ 💙

    greetings :) ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszesz wiersze, które powinni czytać ludzie w milionach. Powinni Cię publikować. Czyta się łatwo, a jednocześnie zaskakujesz. Dodałaś mi jeszcze większej dawki radości, bo to wiersze bardzo radosne. Jeden budzi wiarę, że tak, będzie dobrze i nie przestawajmy marzyć. Drugi rozbawia, uczy, ma ważne przesłanie, ja tam kurę doceniam. :) Masz talent wielki, trafiasz w serducha, pisz kochana, bo dla niektórych Twe wiersze są balsamem dla duszy, ważną lekcją życia, czy najzwyklejszą radością, która bywa wielkim ratunkiem. Pozdrawiam Cię najserdeczniej. :*******

    OdpowiedzUsuń
  18. .. Agniesiu, pisze tylko to co czuję, starając się to wyrazić w odpowiednimi sposób, żeby było zrozumiałe, odczuwalne.. .. dziękuję Ci bardzo Kochana Istotko za tyle niezwykłych i pięknych słów ❣️ 💕 .. wzruszyłaś mnie bardzo i wzmocniłaś, bo po operacji usunięcia guza z serca, mam protezy zastawek i stymulator, więc wszystko już jest inaczej niż było.. pogodziłam sie i 'przestawiłam się', ale jeszcze nie przywykłam do zmian, które muszę zaakceptować w całości.. uczę sie jakby wszystkiego od-nowa ;) .. ogromnie się cieszę, że moje pisanie Ci się podoba💓💓

    - ściskam Cię mocno i serdecznie, życzę ogrom zdrówka i moc cudownych chwil na kazdy dzień :****

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne ^^ chyba muszę przeglądać twoje starsze posty skoro kurka jest z 2005 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. .. Pati, 'kura domowa' jest z 2005, a wówczas pisałam na 'Onecie', potem zamknęli blogi na Onet i kilka lat pisałam na Interii, która również zamknęli :(
    .. miałam skopiowane wiersze i przeglądając je akurat trafiłam na 'kurkę', jest to 'rymowanka' na wesoło, więc zacytowałam ją TU ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka to jest piękna fraza: "czasem zastyga w nicości nieskończoność myśli". Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. .. witam serdecznie, dziękuję za urocze słowa ;)

    - pozdrawiam cieplutko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak tylko przeczytałam tytuł wpisu od razu skojarzył mi się z piosenką Iść w stronę słońca zespołu dwa pkus jeden :)

    U Ciebie jak zawsze piękne wiersze :)

    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  24. .. to bardzo miłe, że Ci się podoba to moje pisanie, dziękuję bardzo za śliczne słowa <3
    .. bardzo lubiłam zespół 'dwa plus jeden' .. niekiedy przytaczam cytat z ich piosenki :)

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)