szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

poniedziałek, 9 września 2024

rosa poezji..

 


.. w błogości porannej ciszy

niczym w onirycznej krainie

 

idę powoli w jedwabnej mgle

na rzęsach skrzą się krople  


woalem miękkości zasnuta 

poczułam delikatny powiew ciszy


chłód osiadł lekko na trawy

wsiąka w nienasyconą ziemię 


na drzewach szeleszczą liście

pośród gałązek szumi wiatr


słychać cichy trzepot skrzydeł 

rosa poezji wplotła się we włosy..



21 komentarzy:

  1. Niechaj rosa poezji towarzyszy nam całą jesień, wszak nie tylko Ziemi deszcz potrzebny, my także spragnieni poetyckich uniesień.
    Spaceruj AnSo w ciszy i pośród rosy, a strofy pójdą za Toba wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JoAsiu 💚
      cudownie napisałaś, dziękuję Kochana za Twoje przepiękne słowa.. rozmarzyłam się zachwycona.. 🤩

      - pozdrawiam najcieplej i ściskam najserdeczniej, pięknych dni
      🤗😘🍀

      Usuń
  2. Pięknie napisane, jak zawsze kochana🤗
    Zaintrygowała mnie ta "oniryczna kraina" 🤔
    Oby zbliżająca się jesień była dla nas tylko dobrym czasem💖😀🍁🍂
    Serdeczności moc zostawiam🌞🍀💚😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Kochana💚
      niech to będzie dobry czas dla nas, niech jesień otula pięknymi kolorami, dobrem, uśmiechem i miłości kropelkami.. dziękuję bardzo za ciepłe słowa 🥰
      - pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ciepło, życzę zdrówka i pięknych chwil 😊💓🍀🌞🍃

      Usuń
  3. Jak zwykle An-So pięknie i wzruszająco napisane...
    Stokrotka serdecznie dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię Stokrotko 💚
      najpiękniej dziękuję za urocze słowa, ogromnie się cieszę i jest mi miło, że pamiętasz o mnie😊🥰

      - ogrom serdeczności ślę, dobrych dni i pięknych chwil🤗🍀😊

      Usuń
  4. Nie raz to pisałam, ale w Twojej poezji jest taka delikatność.
    Bardzo mi się to podoba. Wspaniale się czyta.
    Uwielbiam tą poranną błogość w naturze.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Adrastejo 💚
      ogromnie mi miło, że zajrzałaś, dziękuję bardzo za śliczne słowa🥰
      natura jest cudownie bosska, zawsze podziwiam piękno i napawam duszę..
      - moc cudowności ślę, życzę uroczych chwil 😊🤗🍀😘

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. witam Cię serdecznie 💚

      dziękuję bardzo za urocze słowa😊

      - pozdrawiam serdecznie i ciepło, życzę dobrych dni 🌞🍀🥰

      Usuń
  6. Cudowny lepiej bym tego nie ujęła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię Julio💚

      dziękuję bardzo za ciepłe słowa 🥰

      - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej, moc cudowności 🤗😘🍀🍃

      Usuń
  7. Ale cudnie!!! Choć u mnie za oknem szaro i buro, a wiatr szarpie zielonymi wciąż gałęziami, Twoje słowa przynoszą ukojenie i taką już jesienną, ale jeszcze pozytywną refleksję. Lubię tu do Ciebie zaglądać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię Iwonko💚
      dziękuję najpiękniej za Twoje prześliczne słowa, które są takim plastrem miodu na moją duszę .. jesteś słonecznym promykiem rozświetlającym dżdżystą szarość.. ogromnie się cieszę, że lubisz zaglądać do mnie .. dziękuję, że jesteś! 💖
      jestem szczęśliwa kiedy mogę, słowem pisanym, dać Komuś otuchę
      i chwilę ukojenia 🥰

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najpiękniej, zdrówka moc
      i cudowności życzę 🤗😘🍀

      Usuń
  8. Ślicznie i tak niezwykle delikatnie. Takie wersy aż chce się czytać :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam serdecznie💚
      bardzo mi miło i cieszę się, dziękuję za urocze słowa.. od zawsze podkreślam, że szukam piękna we wszystkim, nawet w brzydocie.. staram się wyłuskiwać dobro i otulać delikatnością, bo uwielbiam otaczać się pozytywnymi odczuciami.. życie jest zbyt krótkie, więc celebruję każdą chwilę ..

      - pozdrawiam Cię bardzo ciepło, dobrych dni i pięknych chwil 😊🍀😘

      Usuń
  9. Jesień tego jedwabiu mgieł dostarczy nam z naddatkiem jak sądzę... Piękny wiersz, jak zwykle! Tyle tutaj delikatności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię Karo💚

      uwielbiam mgłę, jest taka niezwykła i tajemnicza.. 😊
      dziękuję bardzo za piękne słowa i życzę Ci Kochana ogrom cudowności każdego dnia 🥰

      - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej🤗😘🍀🌞

      Usuń
  10. Byłam dziś w lesie jesień tam widać bardziej

    Dziękuję Ci że Jesteś 💙

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jak cudnie u Ciebie, rosa, mgła, poszum listków, czuję wszytkimi zmysłami 'postać ' idącą rankiem leśnymi dróżkami. Cudnie jest tu odpocząć Mgiełko. Przytulam, dobrej nocy:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie da się nie kochać twej subtelnej poezji Anuś. Coś pięknego, delikatnego, słowa zapadają głęboko w pamięć. Dziękuję że zawsze masz mnie na uwadze. To takie miłe. Cudne.

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)