szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

niedziela, 26 maja 2024

bądź ..

 


.. namaluj 

magią uczuć obrazy

czarodziejskim pędzlem nocy

zbudź ze snu motyle pragnień

uwolnij je z pajęczyn czasu


namaluj 

zapach rosy o poranku

resztki snu na rzęsach

finezję kruchości chwil

nieskończoność marzeń


namaluj 

pomruki uczuć

mistyczne nieokiełznane

szepty eterycznej nagości

niezgłębionych doznań


nie pozwól 

zwiędnąć pragnieniom

zawsze miej marzenia

i .. po prostu bądź ..


26 komentarzy:

  1. To nie takie proste być właśnie taką :-))
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Stokrotko🧡
      bardzo mi miło, że zajrzałaś, dziękuję najpiękniej za komentarz :)
      ..każdy człowiek ma swoje piękne marzenia .. każdy z nas jest inny i to jest cudowne.. a w marzeniach możemy namalować wszystko..

      - pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ciepło, życzę pięknych dni
      i uroczych chwil 🍀🌞🌹💚💛

      Usuń
  2. AnSo, to już nie tylko wiersz, jak zwykle u Ciebie piękny.
    To manifest pięknego życia, z filozoficznym podtekstem i mądrym przesłaniem!
    Gdyby każdy umiał tak malować, o ile piękniejszy byłby świat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JoAsiu Kochana💗

      dziękuję najpiękniej za tyle ciepełka i piękna w Twoich słowach 🥰
      zawsze pragnęłam dobra dla wszystkich, ale z wiekiem zrozumiałam, że nie da się tego osiągnąć.. ale chociaż staram się nasączać pozytywami, tworzyć dobro i hołubić je roztaczając uśmiech..
      uwielbiam celebrować każdą chwilę, cieszę się z tego co mam dziękując z pokorą za każdy nowy dzień 💖

      - pozdrawiam Cię JoAsiu najserdeczniej i najcieplej, życzę ogrom zdrówka i cudownych chwil 💖🤗🍀🌞💚😘

      Usuń
  3. Trzeba mieć marzenia, bo inaczej nie ma czego spełniać, a takie lenistwo umysłowe nie wychodzi na dobre😂🤣, Serdeczności 🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. witam Kochana🧡
    .. życie bez marzeń byłoby dla mnie zbyt ubogie i bezbarwne..
    fantastycznie jest gdy ma się wyobraźnię i marzy.. 🤩🥰

    pozdrawiam najcieplej , ściskam najserdeczniej 🤗, moc cudowności 😘
    🍀🌞💚

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nie pozwól zwiędnąć pragnieniom" - jakie to piękne słowa...
    Takie obrazowe i pobudzające wyobraźnię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. witam 💗
    ogromnie się cieszę, że zajrzałaś Kochana i dziękuję bardzo za urocze
    słowa 😊 .. nasze uczucia są jak cudne kwiaty i trzeba o nie dbać 🌹🌼🌷

    - pozdrawiam serdecznie i ciepło, życzę dobrych dni i pięknych chwil
    💚🌞🍀🤗


    OdpowiedzUsuń
  7. Ach kochana, jaki piękny wiersz, jak mi miło na sercu. No bo ja zaczęłam malować obraz i posłuchaj...On jest ciemny i będzie na nim duża pajęczyna i kwiaty...może motyla też dodam. Ten wiersz tak pasuje do mojego obrazu, do uczuć. Twe słowa dodają mi wiary, by się nie poddawać w marzeniach, by malować swe marzenia, by cieszyć się samą drogą do marzeń, nie poddawać się, nie pozwolić na to i kreować, kreować, kreować. Być sobą, doceniać siebie, bo drugiej mnie nie ma, a też nikt takiego samego obrazu, jak mój nie stworzy... Dziękuję za wiersz, który bardzo wpadł mi w serce. <3 Bądź zdrowa, bądź szczęśliwa, bo piękna to już jesteś!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniesiu Kochana 💗
      Twój komentarz jest niesamowity i niezwykły, jak zawsze piszesz szczerze prosto z serca.. nie masz pojęcia ile radości mi sprawiłaś.. ogromnie się cieszę, że trafiłam w Twoje uczucia w moim wierszu.. wylałaś mi miód na serce swoimi słowami 🥰
      wiesz? czasem mam różne myśli, wyobrażenia, odczucia o których piszę w wierszach a to przesłanie, tak się akurat złożyło, było właśnie o Tobie i dla Ciebie? .. dziękuję, że JESTEŚ! .. cudowna i wyjątkowa Istotko 😊💗

      - ogrom zdrówka Kochana i cudowności każdego dnia, tulę mocno 🤗💖😘🍀🌞

      Usuń
  8. Ciekawy utwór. Eteryczny, oniryczny, rozmarzony. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię serdecznie 🧡

      dziękuję bardzo za urocze słowa, bardzo mi miło, że zaglądasz..

      - pozdrawiam bardzo ciepło, życzę Ci dobrych dni
      i pięknych chwil 💚🥰🍀🌞🌹💛

      Usuń
  9. Czytając ten wiersz znów przeniosłam się jakby w inną czasoprzestrzeń. Dotyka od tego, co wewnątrz nas i na co dzień jest raczej schowane. Są to, również bardzo motywujące słowa, napędzają do działania a wielu ludziom jest to potrzebne. Twórz dalej i nigdy z tego nie rezygnuj, bo dzisiaj społeczeństwo tego potrzebuje. Potrzebuje tego wewnętrznego dotyku, który uderza w naszą duszę, serce oraz zmysły. Idziemy niestety jako ludzie w złym kierunku, zanikają uczucia i empatia. Gdy, jednak wielu z nas czyta Twoje słowa zaczynamy przypominać sobie, co jest w życiu naprawdę ważne. Pięknie jest móc tutaj być. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię serdecznie🧡

      pięknie napisałaś swoje odczucia i postrzeganie na życie.. dziękuję bardzo za niezwykły komentarz 🥰
      ogromnie się cieszę, że moje pisanie pobudza wyobraźnię i motywuje..
      żyjemy w czasach szybkich zmian dosłownie wszystkiego i czasami jest trudno nadążyć.. Kochana, cudownie piszesz, często Cię czytam,
      ale nie zostawiam śladów, dlatego że wczuwając się w treść Twoich postów muszę mieć 'czysty umysł' aby napisać, a niestety ostatnio rzadko mam komfort spokoju..

      - pozdrawiam najcieplej, życzę dobrych dni i pięknych chwil
      😘💚🌹🦋🍀🌞

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. witam Julio🧡

      dziękuję, za piękne słowa!😊

      - pozdrawiam cieplutko, cudownych dni 🍀🌞🌹💛💚

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. witam serdecznie🧡

      dziękuję za miłe słowa 😉

      - pozdrawiam ciepło, życzę dobrych dni i pięknych chwil
      🌞🍀🦋🌸💚😊

      Usuń
  12. Piękny sposób na stan ukojenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko 🧡
      dziękuję za urocze słowa 🥰

      - pozdrawiam cieplutko, życzę Ci pięknych dni i cudownych chwil
      😘🤗💚🍀🌞💛

      Usuń
  13. Piękne i romantyczne. Kojarzy mi się z czymś, co można przeczytać ukochanej osobie, która maluje nasze uczucia i rozbudza pragnienia :).
    Pozdrawiam w te czerwcowe zawirowania, burze ze słońcem przeplatane, jak to w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Sani 💗

      cudne masz skojarzenia, dziękuję bardzo za niezwykły komentarz,
      za każde Twoje piękne słowo - cudnie!

      - ściskam mocno, uroczych chwil każdego dnia 🤗😘🌹🌞🌻🦋🍀💚

      Usuń
  14. To prawda- trzeba mieć marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Kingo🧡

      miło mi bardzo, że zajrzałaś, dziękuję za komentarz 😊

      - pozdrawiam bardzo ciepło i serdecznie, życzę pięknych chwil
      🍀💚🦋🌸🌞💛

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. witam Pati💗

      cieszę się bardzo, że pamiętasz o mnie .. dziękuję za miłe słowa 😊

      - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej, cudowności moc każdego dnia 🤗😘💚🌹🍀🌞💛

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)