szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

niedziela, 21 maja 2023

wiosenna magia..



..usiadłam pomiędzy gałązkami

poczułam błogi powiew marzeń


w pąkach i zielonych listkach

lśni rosa tęczowymi kroplami..


..wiosna to magiczna pora

cudownie piękna i zwiewna

 

czaruje uwodząc kolorami

rodzą się motyle z kwiatami..


..rześką świeżością tchnąca

zapachem serce rozgrzewa

 

niepowtarzalnie urokliwa

uśmiech dookoła rozsiewa..


..powinnam ocknąć się 'ze snu'

poczuć cudowną boskość życia


'odrodzić się' i rozkwitnąć    

jak na drzewach kwiecie..


 

26 komentarzy:

  1. Kochana
    Cudne określenie "błogi powiew marzeń"😊🌼🦋
    Twoja poezja zawsze rozczula moje serce🧡🤗
    Niektóre strofki skłaniają do refleksji, inne wzbudzają uśmiech na twarzy.
    Lubię wizyty na Twoim blogu, jest mi tutaj dobrze📖😀
    Pozdrawiam Cię cieplutko, życząc tylko słonecznych i radosnych kolejnych wiosennych dni🌞🌷💚☕🍰😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ♥
    Twoje komentarze zawsze są takie przemiłe i Twoje ciepłe słowa sprawiają mi ogromna radość.. dziękuję Ci z całego serca za piękne słowa.. bardzo się cieszę, że lubisz do mnie zaglądać - dziękuję, że jesteś ! ♥
    Ja bardzo lubię być u Ciebie Kochana i czytać Twoje wspaniałe, ciekawe i mądre posty ♥

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, nieustająco życzę ogrom zdrówka, dobrych dni i uroczych chwil ! ♥🍀🍀♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocknij się ze snu i poczuj boskość wiosny, tych wszystkich zapachów i kolorów, o których tak pięknie piszesz.
    Jeśli odrodzisz się kwieciem lub motylem, na pewno będzie to cudowna przemiana, warta wszystkich wiosen życia:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. JoAsiu ♥ ależ przepiękny komentarz ! .. dziękuję Ci bardzo za urocze słowa i uśmiech, który rozświetli mi nadchodzącą noc .. wyobraziłam sobie to jak jestem pachnącym kwiatem a także cudownym motylem.. ach tak pofruwać sobie ^^ ♥

    - moc cudowności Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Hello Dear ♥
      thank you for your lovely words :)

      - kind regards ! ♥

      Usuń
  6. Jaki pozytywny, wiosenny wiersz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. witam Cię Kingo ♥
    ..dziękuję za miłe słowa ;) .. myślę, że wiosna działa na nas korzystnie :)

    - pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło, uroczych chwil ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wiersz, Twoich słów tak mi było potrzeba Kochana. Wiosna jest piękna, najpiękniejszą, ostatnio słońce tak przyjemnie świeci, a wszystko dookoła kwitnie. A jednak moja znajoma depresja ciągle się u mnie pojawia i nie pozwala w pełni nasycić się tymi zapachami i odczuciami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ♥, wiem jak to jest, bo 'ona' wciąż lubi składać mi wizyty.. jest taka pozornie miła lecz zwodzi.. są dni, że jestem, ale mnie nie ma.. są też przebłyski .. kiedy uśmiech słońca złoci chwile i wydaje się, że już jest normalnie, ale 'ona' wciąż wraca, włazi sobie z buciorami nieproszona i rozsiada się wygodnie w fotelu..
      ..dziękuję Ci bardzo Kochanie za przecudne słowa, dziękuję, że zaglądasz, cudownie, że jesteś ! ❤️

      - cudowności i uroczych chwil 🍀💙💚
      przytulam mocno :*

      Usuń
  9. Właśnie tak wiosna na nas działa! Wzbogaca wzrok, słuch, węch, dotyk i pobudza umysł do tworzenia i zapisywania wrażeń, które aż się proszą, aby oddać je w poetycki sposób 😉 Ja to ci powiem, że najlepsze w tym wszystkim jest to, że co roku wiosna nam się nie nudzi, chociaż wiem co za chwilę się stanie. Zawsze czekamy na nią z utęsknieniem i działa na nas ożywczo i 'rodzimy się na nowo' 😉 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artbook'u dziękuję za ciekawy komentarz, świetne spostrzeżenia, gdyż wiemy, że pory roku następują po sobie i niby wszystko dzieje się 'jak zawsze', jesteśmy świadomi, bo coś ma nastąpić, ale jednak za każdym razem jest to cudownie niezwykły spektakl i.. każdy jest inny tak jak np. zachody czy wschody słońca :)
      ..wiosna jest takim wspaniałym fantastycznym przebudzeniem z zimowego snu.. natura budzi się do życia .. my także celebrujemy wyjątkowość wiosny i to jest cudowne, takie 'odrodzenie się na nowo'!

      - pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Wiosna jest piękna... to fakt. Nie tylko wybudza ze snu zwierzęta i roślinność, ale także nas ludzi. Bo czy nie mamy wiosną więcej siły? więcej energii? więcej radości? Czy odradzamy się po zimie jak te pąki na drzewach? Czy nie rozkwitamy się na nowo zakochując we wszystkim co nas otacza? Ta pora roku to magia. Twój wiersz zachwyca. Znów się rozmarzyłam, tym razem myśląc o pięknej wiośnie, którą mam za oknem :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię Klaudio ♥
      .. dziękuję bardzo za cudowny komentarz, jak zawsze czytam z ogromną przyjemnością :)
      ..wiosną rozbudzamy się po zimowym śnie ^^
      rozkwitamy, jak pąki kwiatów w zgodzie z boską naturą nabierając sił dzięki cudownej energii, która nas pobudza do życia :) ♥

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej,
      moc uroczych chwil ♥

      Usuń
  11. Przepięknie to ujęłaś! To prawda- wiosną dzieje się prawdziwa magia :) Uwielbiam tą porę roku, tylko żałuję że tak szybko przemija.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ♥
      dziękuję Ci bardzo za uroczy komentarz ♥
      ..wiosna to niezwykła pora, wszystko tak pięknie rozkwita ..
      natura jest bosko cudowna i wiosną budzi się do życia ^^

      - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej,
      moc cudowności życzę ! ♥

      Usuń
  12. Cudowna wiosna bije z twojej stronki. Taka piękna soczysta wiosna Kochana. Brawoooo. Tak miło się czyta twoją poezję Anso. Przytulam.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasieńko Kochana ♥
    dziękuję najpiękniej, że zaglądasz do mnie, dziękuję za Twoje śliczne słowa, za cudowne ciepełko i uznanie ♥

    - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej, przytulam mocno ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. witam Cię serdecznie, dziękuję za miłe słowa :)

      - pozdrawiam ciepło, uroczych chwil ! ♥

      Usuń
  15. Och, Aniu, dziękuję Ci za ta "wiosenną magię", którą przedstawiłaś w tym wierszu. Jest on tak autentyczny, że po prostu da się nią w nim wyczuć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko ♥
      ja Tobie bardzo dziękuje za przepiękne słowa, ogromnie się cieszę Kochana, że tak wspaniale czujesz przekaz, jesteś cudownie wrażliwa ♥

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, moc zdrówka i uroczych chwil.. ściskam mocno ♥

      Usuń
  16. Wszystko potrafisz tak pięknie ubrać w słowa, że mi samej aż słów zabrakło z wrażenia ... jak zwykle z resztą, gdy tu jestem ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ♥,
      miło mi bardzo, że zaglądasz i zostawiasz zawsze urocze komentarze, dziękuję bardzo.. pisząc staram się oddawać w wierszach swoje odczucia i myśli :)

      - pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i cieplutko ♥

      Usuń
  17. Uwielbiam tutaj zaglądać i zatracać się w pięknie Twoich wierszy. Od razu mi cieplej na sercu, poprawiasz mi humor Aniu ❤️ Dziękuję Ci Czarodziejko ❤️

    Pięknie wyszło, wiosna to urocza pora roku, ale powolutku zbliżany się do lata :)

    Buziaki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Iwettko ❤️, ogromnie się cieszę, że zajrzałaś.. dziękuję bardzo za cudowne słowa.. sprawiłaś mi wielką radość ❤️..
    ..każda pora roku jest niezwykła i jedyna w swoim rodzaju :)
    ..niedługo zawita do nas lato, kolorowe słoneczne i piękne..

    - pozdrawiam Cię Kochana najcieplej ❤️
    życzę zdrówka i cudowności moc ❤️
    ściskam mocno, buziaki ❤️

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)