szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

sobota, 4 marca 2023

(nie)realne ..

 




.. niekiedy zamykam oczy

czuję niezwykłość odczuć 

niebiański ciepły powiew

dziwnie mnie przyciąga

 

odkrywam genialność zakątków

meandryczne nurty istnienia

przekraczam dziewiczy horyzont 

tajników fenomenu duszy


przenoszę się w głębię tajemnic

docieram do magicznego źródła

astralnych nieznanych snów  

i smakuję zmysłami doznania 


te niezwykłe i (nie)realne ..




40 komentarzy:

  1. Masz niezwykłe zdolności...
    Moje uznanie...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko, dziękuję za miłe słowa ♥ .. Ja tylko sobie tak piszę o tym co mi w duszy gra ..

      - pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło ♥

      Usuń
  2. Kochana!
    Jak zawsze Twoje strofki dają do myślenia, skłaniają do refleksji, dlatego lubię u Ciebie przebywać🤗
    Dziękuję, że stworzyłaś taki przytulny kącik dla gościa, który po trudzie dnia codziennie, pragnie usiąść, odpocząć, zadumać się💖🙂
    Przesyłam moc serdeczności 🌷😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Morgano ♥
      ..ogromnie dziękuję za urocze słowa .. jest mi niezmiernie przyjemnie i cieszę się bardzo, że zaglądasz do mnie i lubisz TU być, to jest dla mnie wielka radość ♥

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, ogrom zdrówka Ci życzę i moc uroczych chwil ! 🍀💙💛

      Usuń
  3. Jak zwykle ilustracje dobrałaś niesamowite.
    Zamknąć oczy i widzieć takie cuda? Tylka Ty tak potrafisz...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JoAsiu Kochana ♥,
      dziękuję bardzo za piękne słowa, jak zawsze dodajesz mi sił i chęci do pisania 💝

      - pozdrawiam cieplutko i życzę Ci Kochana moc cudowności 💙

      Usuń
  4. Zazdroszczę takiego talentu :) pieknie napisane.( Obserwuję 🥰)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneris, dziękuję za miły komentarz ♥
      cieszę się bardzo, że zaglądasz do mnie :)

      - pozdrawiam serdecznie i ciepło ♥

      Usuń
  5. Pięknie ♥
    Niekiedy mam wrażenie, jakbyś pisała o doznaniach podczas medytacji. Jestem ciekawa, jak interpretują to inni czytający :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ♥, cieszę się, że tak odbierasz moje pisanie, bo myślę, iż jest to taki mój własny rodzaj medytacji ;)
      a piszę zawsze o tym co myślę i czuję :)
      .. dziękuję uroczy komentarz, miło, że jesteś ! ♥

      - pozdrawiam najcieplej ♥

      Usuń
  6. Aż po przeczytaniu musiałam na chwilę zamknąć oczy, by to wszystko poczuć. Przepiękny wiersz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuje za śliczne słowa .. dziękuję, że zaglądasz ❤️
      .. jak dobrze mieć takie wspaniałe głębokie wyobrażenia ;)

      - ściskam mocno :*

      Usuń
  7. I na tym polega życie Aneczko-sinusoida. Uniesienia, euforia, upadki, radości i smutki. Realne i nierealne wrażenia. Meandry myślenia, tajemnice, nieodkryty fenomen duszy... Życie, jego barwy i emocje... Pięknie piszesz o życiu, jego barwach i emocjach...
    Na dodatek ilustrujesz cudnie :)
    Ściskam najcieplej, Pola :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko ♥, tak właśnie jest, bo nasze życie jest Cudem, jest tajemnicą, jest fenomenem .. jak kolorowy kalejdoskop mieni się kolorami i blaskami .. ;)
      .. pięknie, jak zawsze, napisałaś, bo Ty wiesz jak jest Kochana ❤️

      - cudowności moc Grażynko, ściskam Cię mocno :*

      Usuń
  8. Zamykam oczy i wczuwam się w te stany, patrzę Twoimi oczyma...Cudnie ❤🧡💛💚💙💜💗Dziękuję Mgiełko💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Dag ❤ , dziękuję za śliczne słowa .. uwielbiam do Ciebie zaglądać i cieszyć oczy i nasączać duszę pięknem, którym się dzielisz, dziękuję, że jesteś 💛

      - moc serdeczności ślę , życzę Ci Kochana zdrówka i cudowności 🍀💙💖

      Usuń
  9. Mam wrażenie, że jesteś wróżką, która uczy innych życia. :) Tak się czuję przy malowaniu, właśnie tak i to uczucie jest do opisania możliwe tylko chyba Tobie. Naprawdę trafiasz w dusze, rozumiesz dusze i swymi wierszami okazujesz to wybitnie!!!! Właśnie Cię przytulam, wierząc, że zrobiłam to naprawdę. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniesiu 💛, jesteś niezwykła w swojej wrażliwości, w tym co piszesz i czujesz, jesteś wyjątkowa !
      .. dziękuję bardzo, za piękne słowa, dziękuję, że jesteś Kochana !!! ♥ .. ogromnie się cieszę, że spotkałam Cię na swojej drodze ! 💛
      .. dziękuję bardzo za Twoje ciepło, za przytulanie i odwzajemniam całym sercem ❤

      - tulę mocno, samych cudowności Ci życzę 🍀💙💖

      Usuń
  10. Myślę jednak, że nierealne dla Ciebie nie istnieje. Przynajmniej w dziedzinie czarowania nas słowem. Przytulam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko ♥
      piszę tylko to co czuję i cieszę się ogromnie, że trafiam przekazami do Wspaniałych Osób, które
      Tu zaglądają .. jesteś niezwykłą, wrażliwą i wspaniałą Dziewczyną, dziękuję, że jesteś ! ♥

      - przytulam Cię najserdeczniej i najcieplej ♥

      Usuń
  11. Pięknie piszesz...

    Ja przymykam oczy i czuję gorycz i złość na siebie


    Ściskam Kochana💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trawko Kochana 💛, nie złość się na siebie, to nic nie rozwiąże i nie cofnie .. (...) Nie trać energii na wyrzuty sumienia, poczucie, że robisz źle itd. Jesteśmy świadomymi swych czynów dorosłymi i to, co robimy za zamkniętymi drzwiami, jest wyłącznie naszą sprawą. Musisz uwolnić umysł i słuchać swego ciała.Autor: E L James
      - przytulam mocno i życzę Ci zdrówka i spokoju 💛

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Kochana ♥ dziękuję Ci że zaglądasz i za miłe słowa :)

      - pozdrawiam najcieplej, życzę Ci uroczych chwil i cudowności ♥

      Usuń
  13. Biorąc pod uwagę, że ostatnio Neptun szaleje, to te tajemnicze astralne sny są bardzo na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię Karo ♥ .. nasze życie jest niezwykłe i odkrywanie tego jest cudowne 💛

      - pozdrawiam serdecznie i ciepło, uroczych chwil ♥

      Usuń
  14. o tak. każdemu jego własny zakamarek, genialny zakątek, bo czemużby nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. oczywiście, każdy jest niesamowicie ciekawy na swój sposób :)
      .. miło Cię widzieć i czytać ;)

      - pozdrawiam serdecznie, pięknego weekendu ! :)

      Usuń
  15. Twoje wiersze są bardzo kojące i dające do myślenia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kingo ♥
    bardzo dziękuję za urocze słowa, ogromnie mi miło :)

    - pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam czytać Twoją poezję! Masz niesamowitą zdolność ujmowania w słowa tego, co wydawało się jest nie do opisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. ogromnie cieszy mnie, że Ci się podoba to moje pisanie :* .. staram się tylko przelewać na papier swoje odczucia, wyrażam to co czuję .. dziękuję bardzo bardzo za piękne słowa 💛

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, moc uroczych chwil 💛

      Usuń
  18. Dla oddechu wraz z Tobą udałam się w podróż duszy po meandrach i w krainę fantazji, gdzie wszystko możliwe. Te moje ciężko stąpające nogi po matce Ziemi czasami potrzebują poszybować do gwiazd. Aniu samych cudowności i tego czego najbardziej pragniesz. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratiano Droga ♥ , jestem zaszczycona, że zechciałaś odbyć ze mną wspólną podróż tam gdzie możemy sobie tak po prostu pofruwać, albo poleżeć w mięciutkich obłokach czy nawet posiedzieć w blasku gwiazd ;) .. od dość dawna nie czuję się najlepiej dlatego uwielbiam 'takie podróże' i te małe (krótkie) i te duże (dłuższe) ;)
      ..dziękuję za wspaniały komentarz, za piękne życzenia ♥

      - ściskam mocno i życzę Ci ogrom zdrówka i cudownych chwil ! 🍀💖💙

      Usuń
  19. Ja z kubeczkiem herbatki z miodem i cytryną przychodzę potrzebuje posiedzieć chwileczkę
    💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach jak bardzo się cieszę Trawko Kochana, że wpadłaś do mnie .. rozsiądź się wygodnie i zostań nie na chwileczkę ale na dłużej 😊

      - przytulam mocno ❤️💛💙

      Usuń
  20. Witam serdecznie ♡
    Cudowna twórczość, jak zawsze rozpieszczasz nas słowem. Zamykam oczy i wyobrażam sobie, te wszystkie dziwne nierealne rzeczy i siebie wśród nich. Bardzo lubię twoją magiczną twórczość, można z niej czerpać wiele emocji, doznań, inspiracji... każde słowo przez ciebie napisane zdaje się mieć własną duszę! Pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Klaudio ♥
      dziękuję z całego serca za tak cudowne słowa .. przepięknie piszesz Kochana, jesteś wspaniałą i wrażliwą
      Dziewczyną.. Twoje komentarze są niezwykłe, ciepłe i życzliwe.. dziękuję, że jesteś ! ♥

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, moc cudowności na każdy dzień ♥

      Usuń
  21. Aniu ❤️

    Jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich zdolności tworzenia niezwykłych poezji ❤️ Pięknie wyszło, czytając ten wiersz czułam się bardzo wyjątkowo, czuję tutaj magię prosto z Twojego serduszka❤️ Uwielbiam Cię czytać ❤️

    Ściskam Cię serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwettko ❤️
      jesteś takim cudownym Dobrym Duszkiem ❤️ .. Ja uwielbiam do Ciebie zaglądać i Cię czytać ! ❤️
      u Ciebie Kochana zawsze znajduję takie dobre i pozytywne nastawienie.. jesteś Iwettko wyjątkowa,
      dziękuję za Twoje Istnienie ! ❤️

      - przytulam mocno ❤️ :*

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)