szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

środa, 27 lipca 2022

szepty z głębi..

 



                                                                              
~ * ~

..czasami są intrygujące 

niekiedy bywają tajemne

szepty z głębi imaginacji

płynące nieboskłonem


zagubione w czasoprzestrzeni

migoczą w ciszy nagich cieni

myśli błąkające się po omacku

pośród niesłyszalnych marzeń

 

fascynacja cudami świata

boskie tajemnice istnienia

olśnienie niezwykłością 

przypomina chwilami mandorle..

.



26 komentarzy:

  1. Ciekawy, a zarazem bardzo tajemniczy wiersz. Musiałam sprawdzić, czym jest mandorla :). Pozdrawiam i uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..niezwykłość życia, piękno i tajemnice istnienia są fascynujące! ..każdy z nas jest inny i to jest cudowne.. czasami jest mi ciężko i źle, ale zawsze usilnie staram się szukać pozytywnego myślenia..
      ..dziękuję bardzo za przyjemne słowa 💚

      - pozdrawiam cieplutko, ściskam :*

      Usuń
  2. "szepty z głębi imaginacji" czyż można 'to" piękniej nazwać? Jak dla mnie, najpiękniej nazwałaś źródło poezji... dusza, duchowość, wyobraźnia, wrażliwość, czasem fantazja- to one składają się na dar poetyckiego zapisywania myśli. Ty potrafisz to robić po mistrzowsku Aneczko. Ściskam gorąco zauroczona kolejnym pięknym poematem :***
    P.S. Cytat również przecudowny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko 💚
      jesteś takim cudownym Balsamem, na każde zło ^^

      ..dziękuję za piękny komentarz, za każde dobre słowo, które sprawia mi
      ogromną radość i daje siłę do dalszego przelewania swoich myśli w wierszach ;)

      - ogrom cudowności Kochana, ściskam mocno :*

      Usuń
  3. Fascynacja cudami świata karmi nasz mózg i duszę, ogrzewa serce...
    Twoje serce dobrze to czuje i stąd te szepty imaginacji, stad niegasnące natchnienie i wodospad pięknych słów:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JoAsiu, przepięknie to ujęłaś, gdyż fascynacja Stworzenia jest cudowna, niesamowita i wieczna ! ♥️
      ..dziękuję najpiękniej Kochana za takie prześliczne wzruszające słowa 💗

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej , życzę moc uroczych chwil ! ♥️

      Usuń
  4. I co ja biedny żuczek mam napisać

    Posiedzę popłaczę może da mi to ukojenie


    Uściski 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trawko Kochana ♥️
      to może posiedzimy razem, nawet w milczeniu? ♥️

      - przytulam najmocniej, ściskam :*

      Usuń
  5. Łzy same płyną nie potrafię się ogarnąć wiem że jestem matką kwoka jestem tego świadoma rozpadam się na kawałki 😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. jeśli Cię choć troszkę to pocieszy, to nie tylko Ty jesteś nadopiekuńczą Mamcią..
      .. wierz mi Trawko, że problemy dzieci spędzają mi sen z powiek :)

      - pozdrawiam najcieplej 💙 💚 💛 💜

      Usuń
  6. Twoje wiersze mają w sobie coś pozytywnego, niosą nadzieję, dają wytchnienie- dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ♥️
      ogromnie się cieszę i jestem szczęśliwa, że moje pisanie daje dobrą aurę
      i pozytywną energię .. dziękuję bardzo za urocze słowa ♥️

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej 💚

      Usuń
  7. Podoba mi się ten tekst. :)

    Jak dla mnie taka książka nie powinna powstać. Potrzebna jest jak rybie ręcznik. Nie wnosi zupełnie nic, a do tego udaje coś czym nie jest.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. .. bardzo mi miło, że podoba Ci się moje pisanie .. dziękuję za komentarz :)

    .. a jeśli chodzi o książkę to dzięki Twojej rekomendacji nie sięgnę po nią ;)

    - pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest Twoja twórczość, słowa niezwykłe i pisane prosto z serca. Masz cudowny dar i bardzo lekkie pióro, można się relaksować czytając Twoja poezje i marzyć :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. .. wspaniale Cię widzieć i czytać Klaro 💚
    .. dziękuję bardzo za cudowne słowa, które zachęcają mnie do pisania.. ogromnie się cieszę, że moje wiersze dają miłe odprężenie i są odskocznią od codzienności 💚 :)

    - najserdeczniej Cię pozdrawiam, życzę zdrówka i pięknych chwil każdego dnia 💚

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudów świata jest tak wiele. Cudem jestem ja, jesteś Ty, jest natura, są nimi zwierzęta, są nimi ludzie. Cudem jest samo życie, samo to, że jesteśmy jest cudem :)

    Piękny wiersz Aniu ❤️

    Ściskam Cię najserdeczniej, życzę uroczego sierpniowego wieczorku ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwettko, tak właśnie jest jak napisałaś i zawsze to mówię :
    jesteśmy Cudami świata, bo życie jest Cudem! ❤️

    ..dziękuję bardzo za piękny komentarz Wspaniała i Urocza Istotko,
    dziękuję Kochana, że jesteś ❤️

    - ściskam Cię mocno i życzę moc pięknych chwil 💙💚💛💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ❤️❤️❤️

      Uściski i buziaki przesyłam ❤️

      Usuń
    2. przytulam mocno :* ❤️💙💚💛💜

      Usuń
  13. Aniu jak z każdym wierszem, tak i z tym zabierasz nas w krainę marzeń, gdzie wszystko nabiera innego wymiaru. Ubierasz rzeczywistość w słowa piękna i nadziei i malujesz kolorami z palety pasteli. Moc uścisków i serdecznie pozdrowienia z wakacji ode mnie w ten upalny czas. Cytat wyjątkowo w punkt. 💖💖💖🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko 💗
      .. dziękuję najpiękniej za pochylenie się nad moim wierszem, za cudowny
      komentarz, za każde dobre i piękne słowo .. jestem Ci ogromnie wdzięczna, bo
      rozumiesz ..ostatnio mam ciężki czas, który muszę przetrwać, więc robię wszystko by nie tkwić w matni.. dziękuję, że JESTEŚ ! ❤

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę Ci dobrego wypoczynku

      Kochana, moc cudowności .. ściskam mocno :* 💗 💗 💗 🌸 🌺 🌷

      Usuń
  14. Aniu Kochana, i co ja narzekam na swoje dolegliwości, kiedy Ty potrafisz w swoim położeniu zdrowotnym widzieć świat okiem poety, umiesz być wdzięczną Stwórcy za to piękno, które nie zawsze jest zauwazane i doceniane przez innych. Potrafisz poruszyć swoja poezją chyba każdego, nawet niezdolnych do wyrażania swoich uczuć slowem pisanym. Masz trwale miejsce w moim sercu, Kochana Aniu. Zyczę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu Droga memu sercu 💗
      .. życie jest CUDEM i my jesteśmy Cudami ! :)
      .. staram się zawsze szukać piękna i dostrzegać piękno stworzenia..
      dziękować Stwórcy(z pokorą) i być wdzięczna za wszystko !
      .. potrafię doceniać to co mam i potrafię cieszyć się z małych rzeczy 💗
      .. dziękuję bardzo Kochana Tereniu za cudowny komentarz ❤️

      - pozdrawiam Cię najcieplej i najserdeczniej, zawsze i niezmiennie życzę ogrom zdrówka i z ogromną przyjemnością piszę te słowa :
      .. na zawsze pozostaniesz w moim sercu
      i dziękuję, że JESTEŚ! ❤️💙💚💛💜

      Usuń
  15. Bardzo piękna i oryginalna poezja. Poezje trzeba czuć w głębi siebie.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję Ci bardzo za pamięć i odwiedziny, za urocze słowa ♥️

      - pozdrawiam najcieplej, ściskam mocno ♥️

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)