szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

niedziela, 5 czerwca 2022

skrzydlate szepty ..






..rozpuszczają się musujące myśli

kształty skąpane w mlecznej mgle

ocierają się skrzydlatym szeptem

odbijają cieniem w lustrze wody


upajam się cudowną ciszą

oddechami błogiego spokoju

utożsamiam się z boską naturą 

rozkoszując jej fenomenem  


podmuchem piękna maluję duszę

napełniam każdy zakamarek

odurzam się jak oparami opium 

  jakże cudowne są takie chwile..




28 komentarzy:

  1. Musujące myśli i podmuch piękna dziś mnie urzekły.
    Odurzenie Twoimi strofami nie pozwala wracać do rzeczywistości...

    OdpowiedzUsuń
  2. JoAsiu, jesteś niesamowita,Twój komentarz jest cudowny !
    .. bardzo Ci dziękuję za śliczne słowa .. jestem szczęśliwa, gdy moje pisanie się podoba 💗 .. uwielbiam czytać Twoje interpretacje ❣

    - pozdrawiam słoneczkiem, życzę uroczych chwil 💜💙💛💚


    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana!
    Cudne te Twoje "skrzydlate szepty"-rozmarzyłam się...🧡🤗🦋
    Pięknie móc gościć w Twoich, zawsze gościnnych, przyjaznych blogowych progach-dziękuję za to, że Jesteś😊🍀🌼
    Pozdrowionka cieplutkie przesyłam🌞😃🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam Cię Bożenko ze śpiewem ptaków, które słyszę za oknem (mam dookoła parki ) .. ogromnie mnie to cieszy, że mnie odwiedzasz, dobrze się TU czujesz i zawsze zostawiasz miłe i ciepłe słowa .. dziękuję bardzo za Twoją obecność ❤️

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, ściskam mocno,
      życzę ogrom zdrówka i uroczych chwil ! 💜💙💛💚

      Usuń
  4. ach można się roztopić w takich lirycznych słowach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..bardzo Ci dziękuję Kathy za śliczne słowa .. cieszę się bardzo i dziękuję, że zajrzałaś ❤️
      ..znalazłam w spamie Twój komentarz, na szczęście dało się przywrócić go na blogu ;)

      - pozdrawiam ciepło i serdecznie, pięknych chwil życzę ❤️

      Usuń
    2. z tymi komentarzami teraz to jest masakra;/

      Usuń
    3. .. zgadzam się z Tobą, to znikanie komentarzy jest okropne.. mam tylko nadzieję, że blogspot nie zamknie platformy z blogami ..

      - pozdrawiam najserdeczniej, ogrom zdrówka życzę i cudowności 💚

      Usuń
  5. Uwielbiam zaglądać do Ciebie przed snem - koisz tymi słowami i otulasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..cudownie jest czytać Twoje słowa, dają mi wielka radość, dodają mi skrzydeł, dziękuję bardzo .. miło mi bardzo, że zaglądasz ❤
      ..uwielbiam pomagać innym, jestem mega szczęśliwa kiedy mogę dawać dobro, spokój i uśmiech ! 💚

      - pozdrawiam ciepło i serdecznie, życzę pięknych chwil każdego dnia 💚

      Usuń
  6. Czytając ten wiersz czuję się, jakbym była w lesie. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. .. witaj Magda ❤️
    .. piękne jest Twoje skojarzenie z lasem :) .. uwielbiam czytać interpretacje, są takie niezwykłe, ciekawe i różnorodne, po prostu cudne ! ;)
    .. dziękuję bardzo, ze zaglądasz :)

    - pozdrawiam cieplutko, życzę Ci moc uroczych chwil 💚

    OdpowiedzUsuń
  8. Musujące myśli - dla mnie to jak upojenie szczęściem (takim szampanem dla duszy), albo dziecięcą radością (wtedy to zdecydowanie ViboVit)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. bo czasem myśli 'musują' w głowie ;) .. świetnie określiłaś ten stan upojeniem szczęścia, radością .. miło, że zajrzałaś, dziękuję za przyjemny wpis 💚

      - pozdrawiam uśmiechem i ślę beztroskie 'bąbelki szczęśliwości' 💚

      Usuń
  9. Lekkość Twojej poezji, plastyczność zawsze robi na mnie ogromne wrażenie. Czuję się trochę jakbym przenosiła się do innego świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. cieszę się bardzo Kochana z tak pięknego odbioru mojego pisania.. to dla mnie ogromna przyjemność, kiedy czytam fantastyczną interpretację, dziękuję najpiękniej ❤️

      - pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło, życzę moc cudownych chwil ❤️

      Usuń
  10. I niech ten stan trwa i trwa... Odurzona jestem szeptem Twoich niezwykłych słów Aneczko :) Przepiękny wiersz! Ściskam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, jestem, jak zawsze, zachwycona Twoimi cudownymi słowami,
      dzięki stokrotne ! 💗
      .. chciałabym bardzo, aby takie stany upojenia pięknem były częstsze i trwały jak najdłużej 💚

      - życzę moc uroczych chwil, ściskam mocno :*

      Usuń
  11. Upajaj się tymi chwilami Mgiełko, zbieraj energię lata, na jesienne dni, wtedy będzie bardzo potrzebna. Pięknem Twoje myśli zakwitają, jak maki czerwone... Cieplutkie pozdrawiam. 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daglezjo, dziękuję najpiękniej za śliczny komentarz .. za piękno słów, ciepełko
      i przemiłe życzenia, jak zawsze, od wielu, wielu lat .. dziękuję, że JESTEŚ! ❤️

      - pozdrawiam gorąco, dobrych dni i cudownych chwil moc! 🍀🌼💛

      Usuń
  12. Piękna Aniu Twoja chwila wytchnienia. Aniu jak najwięcej chwil, gdy wszystko będzie malowane pięknem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratiano Droga, jakże jest wspaniale kiedy jest mamy dobre samopoczucie..
    dziękuję Ci najpiękniej za każde słowo 💗
    ..zawsze staram się malować pięknem i dobrem.. czasem udaje mi się zamalować ból, smutek, łzy, marazm.. i o to właśnie chodzi aby nie pozostawać zbyt długo w cierpieniu i smutku ..

    - życzę Ci ogrom zdrówka, uroczych chwil , ściskam mocno i najcieplej Kochana :*
    💜💙💛💚

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu ❤️
    Kochany duszku ❤️ Twoje słowa dają ukojenie. A niestety teraz tak bardzo mi go potrzeba, dziękuję, że jesteś i koisz moje skołatane nerwy. Jesteś niesamowita ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwettko Kochana, przeogromnie się cieszę, że mogę moim pisaniem ukoić Twoją Duszyczkę 💗 ..przytulam Cię najmocniej i najcieplej Urocza Istotko ❤️

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej, ściskam mocno :**
      życzę dobrych dni i cudownych chwil ❤️💜💙💛💚

      Usuń
  15. I właśnie taki błogi spokój czuję, kiedy czytam Twoje wspaniałe wiersze. Niezwykle wrażliwa z Ciebie dusza, Aniu.

    Ściskam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, jestem bardzo szczęśliwa, że czujesz błogi spokój, bo to jest moje pragnienie przekazać w wierszach co czuję, co widzę i dzielić się tym pięknem cudownego spokoju ❤️

      - pozdrawiam cieplutko i życzę Ci uroczych chwil ❤️

      Usuń
  16. Cześć!
    Znowu widzę temat przygody i aż pięknie było móc się na chwilę przenieść, do takiego innego świata. Świata spokoju i ciszy. Kurcze sama uwielbiam chłonąć ten spokój i energię z przyrody. Zawsze mnie to bardzo napędza i motywuję, więc i też chętnie tam odpoczywam. Czasem wystarczy tylko popatrzeć na piękny widok za oknem i od razu człowiek czuję się dużo lepiej!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na najnowszy post!

    OdpowiedzUsuń
  17. .. witam Cię serdecznie! 💚
    ..dziękuję za wspaniały komentarz! .. jestem mega uradowana, że uwielbiasz sączyć taki błogi spokój i cudowną energię z przyrody.. doskonale wiemy o tym, że natura jest niesamowita i cudnie jest się z nią utożsamiać :)

    - pozdrawiam serdecznie i ciepło, ogrom cudowności życzę każdego dnia 💚

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)