szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

sobota, 12 marca 2022

rzęźbię nicość ..




 

.. nie potrafię myśleć
nie umiem mówić płakać
wyrażać swoich uczuć
nie zwykłam narzekać
bezwiednie odbijam się echem ..

*
.. chcę zrobić krok lecz nie mam siły
czuję się niczym w gęstej mazi
albo jak w zwolnionym filmie
wszystko ciągnące się lepkie
w czasie którego nie ma? ..

**

.. zastygłam niczym posąg
opleciona niemocą ściśnięta
czuję klejący bezwład na sobie
dusza i zmysły są jakby w kokonie
słyszę pomruki niepewności jutra ..

***
- mozolnie z akrybią
 rzeźbię nicość ..




32 komentarze:

  1. Aniu człowiek jest niewyobrażalnie silny, tak jak i kruchy i byle podmuch może go ugiąć, aż do ziemi, rzucając na kolana. Ale gdy wichura ucichnie, podnosi się z kolan, by dalej iść przed siebie do przodu, po kolejne słońce, po kolejną wiosnę i kolejny kwiat. Moc uścisków i serdeczności <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratiano, dziękuję bardzo za wspaniałe słowa pełne otuchy i wsparcia ❤️
      .. zawsze myślałam, że jestem silna, ale zbyt dużo choróbsk i zmartwień powaliło mnie fizycznie i psychicznie .. jakkolwiek to brzmi mogę napisać, iż czuję się jak manekin? .. na razie próbuję się 'czołgać', może za jakiś czas uda się wstać i zrobić krok? .. marzę o tym ;)

      - ściskam Cię najserdeczniej Kochana, ogrom zdrówka życzę i cudowności ♥

      Usuń

      Usuń
  2. Choć wiersz przejmujący niezwykle, wierzę, że to nie nicość wyrzeźbisz w efekcie, a wręcz wzmocnisz swój świat, tak inny i tak delikatny - dla Ciebie jednak schronienie od wszelkiego zła i bólu.
    Dobrych dni, AnSo i spokojnych nocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JoAsiu bardzo dziękuje za cudowny komentarz! .. za Twoje dobre myśli Kochana, pokrzepienie i balsam nadziei 💝
      .. na ten czas ciężko mi cokolwiek czynić, ale mam nadzieję, że nabiorę sił
      i może będzie lepiej ;)

      - pozdrawiam najserdeczniej, moc pięknych chwil ! 💖

      Usuń
  3. Tylko wybitni twórcy potrafią tak pięknie jak Ty - wyrzeżbić nicość...:-)
    Moje uznanie AnSo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Stokrotko, dziękuje najpiękniej za tak przecudne słowa! .. jestem jedynie zwyczajną Osobą piszącą w wierszach to co czuję ♥

    - pozdrawiam najcieplej Kochana, ogrom zdrówka życzę i uroczych chwil ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Kochana, cudowna twórczość. Zwala na kolana. Przejmujące słowa.
    Czasem wszystko trzyma nas w miejscu. Materialne i niematerialne czynniki sklejają się i ciągną za nami chcąc unieruchomić. Jednak my ludzie jesteśmy silni. Nawet jeżeli zdąży nam się stanąć w miejscu to nie na długo. Krok za krokiem, krok za krokiem - do lepszego jutra. I w tym czasie można odszukać pozytywy. Silne emocje, które wpływają na naszą osobowość, charakter.
    Kochana, twoje wiersze są po prostu niesamowite !
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Klaudio, dziękuję bardzo za niesamowity i cudowny komentarz! ❤️ .. nawet leżąc nie wolno się poddać, choć wszystko wydawałoby się niemal beznadziejne .. niech zawsze się tli maleńka iskierka nadziei! <3 .. kiedy półtora roku temu obudziłam się po narkozie (po operacji usunięciu guza z serca) bałam się, że nie przeżyję, nie dam rady, ale udało się! .. jestem wdzięczna za każdy dzień, każda chwilę mojego istnienia! .. mam protezy zastawek, stymulator serca ale żyję!
    .. zawsze we wszystkim szukam dobra, piękna, pozytywnych rzeczy .. ostatnio jednak sploty chorób i przykrych wydarzeń nałożyły się na siebie powalając mnie brutalnie ..
    jeszcze jestem słaba, ale staram się odzyskać siły by poczuć się lepiej ! ..

    - pozdrawiam serdecznie i ciepło Kochana, życzę Ci moc pięknych chwil każdego dnia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przejmująca wizja ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. .. witaj Kingo ♥
    .. wiersz 'rzeźbię nicość' to są moje odczucia, dokładnie właśnie tak się czuję jak napisałam .. 'utknęłam w bezsile' przez choroby, ale nie poddaję się, bo pragnę odzyskać siły i czuć się w miarę dobrze! ..

    - pozdrawiam ciepło, życzę Ci dobrych dni ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Duży sily Ci życzę i żeby wszystko poukładało się jak najlepiej. Oczywiście życzę też dużo zdrowia, bo jest bardzo cenne.
    Wiersz bardzo szczery i podziwiam Cie ,ze umiesz opisywać swoje emocje i uczucia w tak piękny sposób.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaro, dziękuję najpiękniej za Twoje śliczne słowa i życzenia! ❤
      .. niczego nie pragnę tak bardzo tylko poczuć się lepiej i mam nadzieję, że tak będzie! .. najgorsza jest niemoc i bezsilność ale mocno wierzę, że w końcu będzie lepiej :)

      - pozdrawiam najcieplej Kochana, życzę Wam ogrom dobrych dni i moc pięknych chwil! ♥♥♥

      Usuń
  10. Dosadnie i z wielką wrażliwością opisałaś w wierszu swoje emocje. A włąściwie je wyszeptałaś, wypłakałaś... I dobrze, bo to takie przesilenie być może... I niech będzie! A teraz zbieraj siły do nowych projektów, do marzeń choćby najskromniejszych, do wiosny, do słońca, do życia... Odrzuć smutek i lęki... Będzie dobrze, uwierz w to!
    Aneczko, napisałaś piękny wiersz! Już sam tytuł powalił mnie na kolana, a potem, gdy wczytałam się w treść, w każde słowo, ich splot, odkryłam niezwykły obraz uczuć i emocji... Tylko Ty potrafisz opisywać je tak pięknie! Buziaczki i uściski mocne ślę- Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko miła dziękuję Ci za piękny komentarz, za każde piękne słowo, wsparcia, pokrzepienie i otuchy! ❤
      .. wzruszyły mnie Twoje słowa, które sprawiły mi ogromną przyjemność ♥

      - ściskam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę moc dobrych dni i ogrom uroczych chwil :****

      Usuń
  11. Mgiełko, czas to wspaniały lekarz, on sprawi, że wróci radość i zdrówko. Już teraz będzie tylko lepiej. Przeczytałam Twoje słowa i ..często we śnie mam takie odczucia, taka bezsiła (którą pamiętam z realu). Opisałaś to tak poetycznie, teraz już może być tylko przebudzenie. Pozdrawiam, przytulam i życzę szybciutkiego powrotu do zdrówka ❣💕🌼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, czas zazwyczaj sprawia, że możemy poczuć się lepiej.. bardzo Ci dziękuję za ciepłe słowa, dobre myśli, które koją ❤ .. staram się wyjść z tego stanu apatii fizycznej i psychicznej, ale nie jest to łatwe, mam jednak nadzieję, że w końcu się uda ❣❣❣

      - moc zdrówka życzę i cudowności ♥

      Usuń
  12. Nieodmiennie od lat zadzwia mnie, że człowiek potrafi tyle znieść. I czasem mimo, że ktoś szczupły, kruchy, subtelny itp ma w sobie tyle woli walki, siły... NIESAMOWITE

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję najpiękniej za śliczny komentarz, wzruszyłam się ogromnie ❤
      .. rzeczywiście niekiedy bywają takie sytuacje, że wydaje się nam, iż nie damy już rady, ale jednak udaje się przezwyciężyć choroby, ból i trudne dni ❣


      - pozdrawiam najcieplej, życzę moc cudowności ♥

      Usuń
  13. Cześć Aniu! :)

    Jak ja się cieszę, że dziś do Ciebie zawitałam. Brakowało tu Ciebie...

    Piękny wiersz. Niesamowite jak wiele człowiek potrafi znieść. Ktoś kiedyś mówił, że człowiek zniesie wszystko tylko nie jajko :D

    Naprawdę piękny i czarujący wiersz ❤️

    Pozdrawiam Cię dobry Duszku ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam Cię Iwettko ♥
      .. ogromnie się cieszę i dziękuję Ci cudowna Istotko z całego serca za każde Twoje słowo ❤️
      .. ponoć człowiek może znieść naprawdę niewyobrażalnie dużo ..

      - pozdrawiam cieplutko, ogrom cudowności :**

      Usuń
  14. Niemoc i bezsilność rzeczywiście zamienia nas w kamienne posągi. Życzę Ci dużo siły i zdrowia, by rozbić tą skorupę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, bardzo Ci dziękuję, że zaglądasz do mnie i dziękuję bardzo za wspaniałe słowa otuchy, pokrzepienia i dobre myśli ❤️

    - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej, ogrom dobrych dni ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. No i zatopiłam się w tej Twojej nicości. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Karolinko, dziękuję bardzo, że zaglądasz, czytasz i zostawiasz miłe słowa ❤️

    - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej, ogrom zdrówka Ci życzę Kochana i dobrych dni! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Doceniam szczerość przekazu! Wrażliwość ujęta w słowach, to wielka sztuka, szczególnie kiedy doskwiera ból i niepewność jutra...
    Mam nadzieję, że przyjdzie czas ulgi, wytchnienia i spokoju, którego z całego serca ci życzę! 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. ciężko cokolwiek pisać gdy ból dominuje, a siły w ogóle brak .. mimo wszystko potrzebowałam wyrzucić z siebie ten ciężar .. wiem, że źle jest tkwić zbyt długo
      w takim stanie, ale wszystko ma swój czas .. cały czas próbuję 'wyczołgać się'
      z marazmu, ciężko pokonać bezsilność, ale pragnę tego i wierzę, że choć w części się uda!
      .. ogromnie dziękuję Artbook'u za docenienie i za tak piękne życzenia!

      - pozdrawiam najserdeczniej!

      Usuń
  19. Skojarzyło mi się to z takim uczuciem, z którym się po części borykam. Takiego bezsensu, gdzie ciężko jest zrobić cokolwiek, bo wszystko jest takie bez sensu, że nie ma się siły na nic. Ciężkie odczucia, takiego zmęczenia materiałem, ale trzeba to pokonać i brnąć dalej!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ogromnie Ci dziękuję za wspaniałe słowa ❤️ .. chyba najgorsza jest bezsilność, a zwłaszcza kiedy chorujesz i nie masz siły, a ból zaślepia wszystko, bo ciało i duszę .. u mnie to sploty kilku chorób pozbawił mnie siły .. jest we wrześniu 2021 minął rok od mojej operacji usunięcia guza z serca, mam protezy zastawek i stymulator serca .. pomału sobie wróciłabym pewnie do jakiejś stabilizacji zdrowotnej , ale doszła jeszcze astma i przechodziłam w lutym koronawirusa .. i.. zostałam 'powalona na ziemię' .. mimo wszystko próbuję się podnosić i iść dalej!

      - pozdrawiam serdecznie i ciepło, życzę dobrych dni ♥

      Usuń
  20. Niespodziewanie przyszły naprawdę paskudne czasy :( Ale będzie lepiej!
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sol, dziękuje Ci ogromnie za komentarz ♥ .. masz rację, bo czasy mamy niestety paskudne! .. a do tego wszystkiego szwankuje mi zdrowie, więc czuję się okropnie .. jednak wierze, że w końcu poczuję się silniejsza i będzie lepiej!

      - pozdrawiam cieplutko i ściskam najserdeczniej :*

      Usuń
  21. Kochana
    Dziękuję za te szczere strofki- poniekąd je rozumiem🤗🧡
    Sercem jestem z Tobą i życzę zdrówka, spokoju pogody ducha oraz uśmiechu🍀💚🌼🌞😀☕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ♥
      .. dziękuję z całego serca za ciepłe i serdeczne słowa, za piękne życzenia, które podtrzymują na duchu - ogromnie mi miło i bardzo się cieszę! 💝

      - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej, ogrom zdrówka życzę i moc dobrych dni
      i uroczych chwil 💜💙💛💚

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)