szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

środa, 29 grudnia 2021

spacer mroźną nocą..

 



.. płaszcz nocy zakrył niebo

ostre powietrze muska zimnem

w oparach mroźnych oddechów

czujesz dotyki chłodu na skórze


spacerując ulegasz bajkowej magii

mienią się białe kryształki

chłoniesz wzrokiem iskrzące cuda

 boskich arcydzieł natury


wszystko otulone białym puchem

pod butami skrzypią marzenia 

oddechem wilgotnych myśli

zostawiają odciśnięte ślady..



42 komentarze:

  1. Chyba się nie gniewasz AnSo że poszłam z Tobą na ten nocny spacer???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko, jest mi ogromnie miło i cieszę się, że zechciałaś mi towarzyszyć i wybrałaś się ze mną, dziękuję Ci bardzo <3
      ..a zdjęcia, z soplami na drzewie, pstryknięte na Wilczej przy Mokotowskiej i w Parku Ujazdowskim ;)

      - pozdrawiam cieplutko i serdecznie :)

      Usuń
  2. Mieliśmy prawdziwie zimowe święta, pięknie to 'opowiedziałaś'. Biel uspokaja, wycisza, ale nie usypia, o nie. Serdeczności zostawiam, Najlepszego życzę. Przytulam 💝💝💝

    OdpowiedzUsuń
  3. .. uwielbiam zimę! .. zgadzam się z Tobą w zupełności, biel uspokaja i koi niczym balsam <3
    .. dziękuję najpiękniej za śliczne słowa :)

    - przytulam mocno, życzę moc cudowności ❤💜💙💛

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki spacer z Tobą to jak myszkowanie po sklepie z klejnotami, tu się błyszczy, tam skrzy, a marzenia ścielą nam drogę pod stopami:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. JoAsiu, Twój komentarz jest niesamowity i fantastyczny.. dziękuję najpiękniej, bardzo podoba mi się, porównanie sopli wiszących na drzewie do błyszczących klejnotów 💙

    - zdrówka moc, serdeczności i pięknych chwil każdego dnia! ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wybrałabym się na taki zimowy spacer i choć u mnie śniegu nie ma, to dzięki Tobie mogłam w wyobraźni zachwycać się cudownym białym puchem i poczuć mroz na policzkach.
    Cudowna jest ta Twoja poezja.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wspaniałego i Szczęśliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. cieszę się ogromnie Klarko, że masz ochotę na spacer!
      .. uwielbiam zimę taką bielusieńką, śnieżną z mrozem tak ok -10 ;p
      .. dziękuję bardzo ze urocze słowa i życzenia ❤

      - pozdrawiam najcieplej i Tobie życzę w Nowym Roku 2022 moc zdrówka
      i cudowności, oczywiście dla Maciusia i Twojego mężczyzny 💝

      Usuń
  7. To prawda, że zimą każda oszroniona gałązka jest jak małe arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dokładnie tak, bo to jest niezwykłe piękno .. mam wrażenie jakbym była w fantastycznym Imperium Szklanej Krainy ;)
      .. uwielbiam zimę kiedy jest śnieg i kilkustopniowy mróz :)

      - pozdrawiam cieplutko! 💝

      Usuń
  8. Nie wiem jak Ty to robisz, że w tak piękny sposób opisujesz otaczający świat, ba w bardzo magiczny wręcz sposób to robisz. Czyta się Twoje dzieła z ogromną przyjemnością :*

    Aniu zdrówka na Nowy Rok Ci życzę, radości, uśmiechu, weny twórczej, miłości, ciepła i dużo słonka :*

    Ściskam Cię serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwettko, ogromnie się cieszę, uwielbiam Twoje komentarze, są takie cieplutkie, pozytywne, serdeczne .. dziękuję bardzo, za piękne życzenia, jesteś Kochana! ❤️

      Iwettko z całego serca życzę Ci w Nowym Roku 2022 dużo zdrówka, radości, miłości i szczęścia, moc cudowności Kochana! :* ❤💜💙💛

      - ściskam najserdeczniej :*

      Usuń
  9. Pięknie nazwałaś swój Blog Aniu. Pejzaże odczuć. Każdy wiersz to klejnot na mapie Twoich pejzaży. I ten to kolejny klejnot. Zwyczajny spacer zamieniłaś w podróż do krainy Baśni, gdzie wszystko lśni, a śnieg zamienił się w gwiezdny pył, który calutki krajobraz ubrał w lśniącą suknię. Uściski zostawiam i pięknego dnia Aniu, radości i szczęśliwych chwil ✨✨✨💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratiano, piszesz pięknie, czytam Cię zawsze z ogromną przyjemnością, jakbym czytała wspaniałą książkę 💖
      ..ogromnie lubię Twoje niezwykłe komentarze, posty i wiersze!
      .. dziękuję za śliczne życzenia 💝
      .. z całego serca życzę Ci Kochana dobrych dni,
      niech ten Nowy Rok 2022 obfituje w zdrówko, radość, uśmiech i miłość, pomyślność i szczęśliwe chwile ❤💜💙💛

      Usuń
  10. Zaczęło się tak mrocznie, mroźnie aż przeszły ciarki po plecach ale znów zabrałaś mnie do magicznej baśniowej krainy :).
    Te sople lodu i spadający nocą śnieg czasem piękniejsze niż wszystkie bożonarodzeniowe świecidełka. Choć i te uwielbiam podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. .. też tak uważam, bo te sople zwisające z drzewa, na tle starego zabytkowego domu, są jak biżuteria Pani Zimy .. a ten stary dom naprawdę robi niesamowite wrażenie, trochę jak z filmu grozy ;)
    .. dziękuję Ci bardzo za fantastyczny komentarz!!! 💝

    - pozdrawiam cieplutko, ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze za oknem mam przyjemną biel śniegu. Pytanie na jak długo. Mam nadzieję na powrót tego opadu. :)

    Dzięki za życzenia. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. niestety przyszło ocieplenie, ale myślę, że jeszcze będziemy mieli bielutko i spadnie śnieg ;)

      - pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
    2. Sytuacja za oknem nie za ciekawa. Ale szansa na śnieg jest chyba.

      Mam nadzieję, że wszystko się pozytywnie rozwinie u mnie.

      Dzięki za życzenia.

      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. ..szansa jest zawsze.. oby ten rok był dobry i pozytywniejszy..
      życzę Ci aby się wszystko poukładało jak najlepiej!

      - pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
    4. Coś czuję, że jeszcze trochę zima z nami pobędzie, taka biała, bo kalendarzowa nie zamierza znikać. :)

      Mam ulubione programy w TV, poza tym czasem oglądam z nagrywarki filmy, bo na komercyjnych stacjach liczba reklam wykańcza, a tak można je przewinąć.

      Też mam nadzieję, że Twój Nowy Rok będzie lepszy od poprzedniego. Nie ma innej opcji w sumie.

      Pozdrawiam!

      Usuń
    5. .. i troszkę mrozu jest i piękna biel.. a ja właśnie wróciłam dzisiaj
      z kilkudniowego wyjazdu.. tam gdzie byłam, to naprawdę niemal dziewicze dzikie tereny.. jestem zachwycona, bo taki całkowity reset jest bardzo wskazany i powiedziałabym nawet konieczny :)

      - pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  13. Z Toba to mozna wedrowac wirtualnie i lirycznie Anso. Cudowny wiersz po prostu. Az czuc ten chlod nocy Kochana przez slowa. Pozdrawiam Cie najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko Kochana, dziękuję za piękne słowa! .. to ja zawsze z Tobą wędruję po górach i oglądam cudowne miejsca.. jestem Ci niezmiernie wdzięczna i dziękuję bardzo, że mogę podziwiać piękno, które uwieczniasz na fotkach! 💖

      - pozdrawiam cieplutko, ściskam mocno :*

      Usuń
  14. Już Kochana Aniu, po cudzie... śnieg stopniał, ale znając Ciebie i w takim pejzażu znajdziesz inspiracje do pięknych poetycznych opisów. To się nazywa " cieszyć się pięknem życia.
    Kochanie, bądź nadal w nadchodzącym roku tak subtelną osobą , która pokazuje światu tę magiczna stronę życia, mimo chwil trudnych, które maja prawo występować, ale i przemijać.
    Zdrowia... zdrowia... i zdrowia :)
    Do Siego Roku, Kochana Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Tereniu, dziękuję Ci najpiękniej za cudowny komentarz, za każde słowo! 💖 .. wzruszyłam się bardzo, aż mi się oczy zaszkliły 💝
      .. oczywiście odwzajemniam życzenia :)
      .. życzę Ci Kochana przede wszystkim ZDROWIA, radości, uśmiechu, miłości
      i szczęścia !!!

      Tereniu Moja Droga - Do Siego Roku! ❤💜💙💛

      Usuń
  15. Byłam na takim spacerze

    Dziś w deszczu chodziłam szukając spokoju

    Uściski Kochana💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. tak, Trawko Kochana, trzeba odpoczywać i nasączać się spokojem a przy okazji podziwiać piękno natury ❤

      - przytulam mocno ❤💜💙💛

      Usuń
  16. Lód i śnieg dodają trochę światu magii. Może dlatego tak tęsknimy za białymi, iskrzącymi zimami.

    OdpowiedzUsuń
  17. ..tak, bo jakże cudowny jest magiczny bielusieńki i mięciutki śnieg
    i urokliwe kształty lodowe boskiej natury.. zimą jest pięknie, więc zachłannie podziwiam te cuda! 💖

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż poczułam to lodowate powietrze na plecach. Cudownie się z Tobą spaceruje po kolejnych słowach Twojego wiersza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko ogromnie Ci dziękuję za śliczne słowa ❤
      ..cieszę się bardzo, że podobał się spacer mroźną nocą 💖

      - pozdrawiam ciepło i serdecznie, moc cudowności Kochana! 💜💙💛

      Usuń
  19. Uroczy spacer :). Już mi brakuje bieli śniegu wokół, ale zima jeszcze się nie skończyła.

    OdpowiedzUsuń
  20. .. witam Cię serdecznie! 💖
    .. dziękuję bardzo za przemiłe słowa! .. myślę, że jeszcze zima nas rozpieści bielą ;)

    - pozdrawiam ciepło, życzę uroczych dni! 💝

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozkosznie wychwalasz piękno zimowej, bajecznej natury. Oby te śnieżne, "skrzypiące marzenia", które masz w sercu, zrealizowały się Tobie i Twoim bliskim w Nowym 2o22 Roku!
    Dużo zdrowia i pomyślności na każdy dzień!
    Kolejne arcydzieło poetyckiej wrażliwości stworzyłaś Aneczko! Gratuluję! Pozostająca pod ogromnym wrażeniem, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  22. .. niech się spełni każde życzenie Grażynko Droga również Tobie i Twoim Bliskim, niech się spełnią marzenia Wszystkim w Nowym Roku 2022! ❤
    .. dziękuję Ci najpiękniej za Twoje cudowne słowa, wzruszyłam się ogromnie, rozpromieniła mnie radość i pójdę spać 'cała w skowronkach', a we śnie pofrunę do gwiazd! 💝💖
    .. niezmiennie i wciąż Grażynko Kochana życzę Ci CUDOWNOŚCI moc w Nowym Roku 2022! ❤💜💙💛

    - pozdrawiam najcieplej, ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wykreowana rzeczywistość❤

    OdpowiedzUsuń
  24. .. witam Cię Kingo 💝 :)
    .. dziękuję za miłe słowa :)

    - pozdrawiam ciepło! 💖

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie oddałaś magię mroźnego krajoobrazu nocy :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Niekończących się inspiracji, zdrówka, pomyślności i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję najpiękniej za śliczny komentarz i cudowne życzenia! ❤
      .. z całego serca życzę Ci w Nowym Roku moc zdrówka, radości i uśmiechu,
      cudowności każdego dnia Tobie i Twoim Bliskim! 💖

      Usuń
  26. Kochana
    Przysiadłam na ławeczce u Ciebie na chwilkę i się rozmarzyłam.
    Lubię spacery, te zimowe także😊⛄❄
    Uległam bajkowej magii...jak piszesz🤗
    Serdeczności zostawiam moc, z zasypanej śniegiem mojej malowniczej Alwerni💖😀

    OdpowiedzUsuń
  27. ..Kochana ❤
    .. cieszę się ogromnie, że zechciałaś posiedzieć na mojej ławeczce :)
    .. wspaniale, że lubisz spacery, dziękuję Ci za Twoje towarzystwo!
    .. jest mi bardzo mi miło czytać tak urocze słowa! ⛄❄💖

    - pozdrawiam gorąco, życzę Ci Bożenko ogrom zdrówka i pięknych chwil każdego dnia 💜💙💛

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)