szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

wtorek, 13 kwietnia 2021

nieziemskie muśniecia ..

 




.. mierzi mnie 'ohyda' świata

jestem zmęczona zgiełkiem miasta

przytłumione myśli

rozmazane obrazy

na peryferiach świadomości

       

 *  *

..przez uchylone okno

zakradł się oddech magii

srebrzysty pył gwiazd

musnął moją duszę 

nieziemską pieszczotą


sączą się pomruki nocy

maczane w zaklęciach

miękkie fosforyzujące

księżyc rozpuszcza się

w dłoniach i na moim ciele..


- odpływam ..


.. ale wrócę  ;)


46 komentarzy:

  1. Najważniejsza NADZIEJA, a to znaczy, że można od nowa inaczej, lepiej.
    Wiersz wzrusza, napawa optymizmem 🌞💞. Cieplutko pozdrawiam i posyłam naręcze promieni wiosny 🌺 🌸 🌼 🌻 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Dag, jutro rano jadę do sanatorium na miesiąc i powinnam sie cieszyć ;) .. minęło pół roku od usunięcia mi guza z serca, czuję się lepiej, nie boli już tak potwornie, ale wciąż jestem słaba.. po dzisiejszym badaniu stymulatora serca mam wizytę za rok, więc wszystko jest na dobrej drodze ku lepszemu i mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej :) .. dziękuję, że jesteś <3

      - pozdrawiam najcieplej i ściskam najserdeczniej życzę Ci zdrówka i samych dobrych dni <3

      Usuń
    2. Kochana, niech pobyt w sanatorium będzie dla Ciebie odpoczynkiem od wszystkiego co złe, niepotrzebne i obowiązkowe. Uśmiechaj się, a serduszko to doceni i będzie pukać równiutko. Życzę wszystkiego tego, czego Ty pragniesz 🤗🌺 🌸 🌼 🌻 🌞 💐

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej 😉
      ..dziękuję najpiękniej za tyle ciepłych słów, dziękuję,że jesteś ❤️
      - ściskam najserdeczniej i życzę cudownych chwil radości i moc zdrowia❣️🍀💖

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. .. wrócę <3

      - pozdrawiam ciepło, życzę pięknych chwil moc na każdy dzień i zdrówka :)

      Usuń
  3. Niech ten gwieździsty pył unosi Cię w cudownych przestworzach magicznych myśli, marzeń i pragnień! Niech Twe zmysły doznają pieszczot nieziemskich, a dusza dobra wszelakiego!
    Kochana AnSo! Piękny wiersz! Pobudzający wyobraźnię, urzekający pięknem metafor... Jak ja to kocham!
    Przytulam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu Kochana, dziękuję za cudowne słowa, są niebiańsko kojące <3 .. mam nadzieję, że wrócę w lepszej formie zdrowotnej ;)
      .. miesiąc szybko minie i znów będę TU z Wami! <3

      - ściskam Cię najserdeczniej Polu i życzę cudownych chwil moc :*

      Usuń
    2. Zdrowiej nam, regeneruj siły, wypoczywaj i uśmiechaj się Kochana AnSo!

      Usuń
    3. .. dziekuję Polu Kochana za Twoje urocze słowa, będę baaardzo tęskniła! :*

      Usuń
  4. Kochana Anso! Jak dobrze, że masz taki świat fantazji, który pozwala Ci oderwać się od ziemi i zapomnieć o jego przytłaczającej sile. Ja już tez jestem po corocznym badaniu stymulatora w ubiegłym miesiącu. Tez wszystko gra, jak w zegarku. Starczy jeszcze na 6-7 lat. Następne badacie za rok. @ lata temu wyjechałam prywatnie do domu wypoczynkowego na turnus zdrowotny razem z mężem. Niestety tamtejszy lekarz bał się zlecić mi jakiekolwiek zabiegi, oprócz spacerów i popijanie wód zdrojowych:)
    Odpoczywaj i nabieraj sił. Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Tereso, dziekuję najpiekniej za przemiłe słowa i tyle różnych ciekawostek <3 .. mam ogromną nadzieję, że będzie już tylko lepiej i wrócę zdrowsza ;)

      - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej, życzę ogrom zdrówka i samych dobrych dni :)

      OdpowiedzUsuń

      Usuń
  5. Twoje strofy przypominają w klimatem poezje Haliny Poświatowskiej, co nie dziwi, gdy czytam w komentarzach o twoich problemach z sercem.
    Oby wrażliwość na piękno, umiłowanie magii uczuć i pobyt w sanatorium poprawiły zdrowie i nastrój:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JoAsiu Kochana, dziękuje bardzo za tyle cudownych i ciepłych słów (gdzie tam moje pisanie w podobnym klimacie do jakże znakomitej poetki Haliny Poświatowskiej) .. najpięknie dziękuję za życzenia <3

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej, życzę dużo zdrowia i moc pięknych chwil każdego dnia :)

      Usuń
  6. Kochana
    Mam nadzieję, że to Twoje "odpływam", to tylko na chwilkę, w dobre i spokojne miejsce-ku odpoczynkowi od "ohydnego świata"?😉
    Pozdrawiam cieplutko z dobrymi myślami o Tobie i uśmiechem serdecznym🌷💖😀☕🍩🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję za piekne życzenie i miłe słowa ❤️ .. mam nadzieję, że czas spędzony w sanatorium będzie przyjemny.. okolica jest cudowna, dookoła las, fantastycznie być blisko natury 🍀😍😉

      - ściskam najserdeczniej, życzę ogrom zdrowia i samych słonecznych dni ❤️😘

      Usuń
    2. Pięknie, słonecznie pozdrawiam i życzę odpoczynku od codzienności oraz powrotu do dobrej formy fizycznej🌞💛🌸😊🌳🌲

      Usuń
    3. .. Kochana Bożenko, dziekuje z całego serca za śliczne słowa ❣️ ❤️ .. wróciłam wczoraj ze szpitala-sanatorum, czuję się trochę lepiej fizycznie, lecz zdaje sobie sprawę, że mam mnóstwo ograniczeń, ponieważ nic już nie będzie takie same, wszystko jest inaczej po operacji i trzeba się z tym pogodzić, zaczynając na nowo :)
      .. mimo wielu problemów, nie tylko zdrowotnych, staram sie nie poddawać, ale jest mi bardzo ciężko ..

      - ściskam Cię mocno, życzę Ci ogrom zdrówka i pięknych chwil❣️

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. .. dziękuję za urocze słowa 😊
      - pozdrawiam ciepło 😊

      Usuń
  8. Zmęczenie w końcu minie...i pojawi się słońce, nadzieja, radość......
    Posyłam dobre myśli...niech Ci towarzyszą w każdej chwili.
    Zdrowia! Ściskam mocno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. wszystko przemija, więc mam nadzieję, że nastaną te przyjemniejsze dni pełne radości i bez bólu 😉
      .. dziękuję za życzenia i wspaniałe słowa pocieszenia ❤️
      - pozdrawiam cieplutko,ściskam najserdeczniej i życzę ogrom radości każdego dnia! 😘

      Usuń
  9. Bardzo cenię twoje wiersze, bo skłaniają do głębszych refleksji.
    Może nie wszystkie uczucia i odczucia jestem w stanie wyrazić słowami, ale zachęcasz mnie do zatrzymania się i dostrzegania czegoś więcej. Pierwsza strofa, to myśli, które są mi bliskie.
    Kolejne także interesujące. Warto czasami odpłynąć. Wbrew pozorom to bardzo ważny momenty w naszym życiu...
    Pozdrawiam!😊

    OdpowiedzUsuń
  10. .. dziękuję bardzo Artbooku za Twój niezwykły komentarz .. przyjemnie się czyta, że Ktoś rozumie, czy myśli podobnie .. cieszę się, że moje pisanie może przywołać refleksje i dostrzeganie pewnej głębi istoty życia ..

    - pozdrawiam serdecznie! 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że uwielbiam wychodzić nocą. Choćby na moment, żeby zajść do paczkomatu czy wyrzucić śmieci. Powietrze zupełnie inaczej pachnie nocą. I ponieważ o takiej porze nie ma poza mną żywego ducha, można też wyjść bez maseczki i faktycznie odetchnąć pełną piersią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. noce są cudowne, są pełne ciszy i spokoju
      .. uwielbiam noce te księżycowe pełne gwiazd, wówczas marzę, myślę i piszę ..
      .. dziękuję za odwiedziny i miły komentarz
      - pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. Mnie też czasem męczy ten świat. Tylko nocą można odpocząć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. tak uwielbiam noce bo odpoczywam, marzę i lubię pracować nocą w ciszy ❤️

      - pozdrawiam ciepło:*

      Usuń
  13. Światło zawsze przebija najmroczniejsze momenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. wspaniałe słowa, dziękuję Kingo .. światło rozjaśnia mrok i daje cudowną nadzieję ❤️

      - pozdrawiam ciepło❣️

      Usuń
  14. Twoje wiersze są pełne uroku i magnetyzują jak ten srebrzysty pył :) Za każdym razem mam taką samą przyjemność czytania :) Wróć do nas jak najszybciej! Życzę Ci dużo zdrowia. Mam nadzieję, że pobyt w sanatorium będzie udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. jest mi ogromnie miło,dziękuję bardzo za tak niezwykłe słowa i życzenia💖

      - pozdrawiam najserdeczniej😊

      Usuń
  15. Cieszę się, że muzycznie coś znajdziesz dla siebie.

    Tak, to na pewno szansa jest pewnego rodzaju. Ale strach jednak jest przy tym pewien. Poza tym dziś sytuacja z Babcią się skomplikowała, więcej w notce.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. pozostaje mieć nadzieję,że wszystko u Was ułoży się pozytywnie i tego życzę z całego serca ..
      .. teraz jestem w sanatorium i chciałabym aby pobyt przyniósł mi poprawę zdrowia ..

      - pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Piękne... dziękuje za wzruszenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję pięknie Ervisho za pamięć i za Twoje cudowne słowa 💖

      - pozdrawiam cieplutko❣️

      Usuń
  17. Przepiekny wiersz, madry zyciowy. Uwielbiam tu przyjsc i przeczytac twoja poezje. Magia po prostu. Pozdrawiam serdecznie. Mam nadzieje ze wszystko u Ciebie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. Kasiu Kochana, wzruszyły mnie Twoje słowa, cieszę się ogromnie, że wpadasz do mnie .. a Ja uwielbiam czytać Ciebie❣️

      .. jestem w sanatorium na rehabilitacji po operacji usunięcia guza z serca, mam nadzieję, że wrócę w lepszej formie 😉

      - ściskam Cię mocno :*



      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. .. dziękuję najpiekniej i odwzajemiam ❣️

      Usuń
  19. CZY słońce zaświeciło? W myślach? W sercu?
    Uściski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. staram się, aby po mimo wszystko, zawsze świeciło słońce w sercu i myślach ❤️

      - ściskam Cię najserdeczniej❣️

      Usuń
  20. Tęskniłam za Twoja poezja bo dawno mnie nie było. Jak zawsze potrafisz rozbudzić u mnie wyobraźnię i czytając przenoszę się do innej krainy.
    Kochana wszystkiego dobrego, w pierwszym komentarzu przeczytałam, że pojechałaś do sanatorium więc mam nadzieję, że pobyt mija ci dobrze i rehabilitacja Ci pomoże. Trzymaj się cieplutko ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. Kochana Klaro, dziękuję za cudowne słowa ❣️ ❤️ .. zawsze się staram z całego serca, (bez wzgledu na wszystko) nasączać pięknem i dobrem, dostrzegając we wszystkim piękno i dobro 🍀💖

      - ściskam mocno i życzę Ci jak najwięcej cudownych chwil ❣️ ❤️

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)