szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝓟𝓸𝓮𝔃𝓳𝓪 𝓽𝓸 𝓮𝓬𝓱𝓸 𝓹𝓻𝓸𝓼𝔃𝓪̨𝓬𝓮 𝓬𝓲𝓮𝓷́ 𝓭𝓸 𝓽𝓪𝓷́𝓬𝓪' - 𝓒𝓪𝓻𝓵 𝓢𝓪𝓷𝓭𝓫𝓾𝓻𝓰 ' ❤️

sobota, 27 lutego 2021

szepty weny ..

 



.. bywają niesforne

trochę zmierzwione

zmysłowe i nie 

szepty mojej weny

misterne osobliwe

 niczym biały welon 

dziewiczych pragnień

budzą świt emocji

w zaułkach duszy

boskim zapachem róż

migoczą cieniem

tańczą w ciemności 

zagubione w czasoprzestrzeni

słowa niezwyczajne 

w swojej zwyczajności

mruczą swoją mantrę

oddechem Istnienia..




40 komentarzy:

  1. .. dzięki wielkie za urocze słowa ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało kto potrafi tak celnie ubrać w słowa proces rodzenia się wiersza w głowie twórcy.
    Gratuluję najszczerzej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam serdecznie , dziękuję bardzo za tak miły komentarz:) .. uwielbiam 'pląsanie' ze słowami, to taki wspaniały relaks dający mi ogromną radość :) .. staram się pisać swoje odczucia, wyrażając je w miarę 'minimalistycznie', bywam niezdecydowana, więc poprawiam i poprawiam, czasem po kilka razy :)

      - pozdrawiam ciepło, życzę uroczej niedzieli :)

      Usuń
  3. Bosski!
    Anso! Nie można już piękniej zapisać wierszem czegoś tak ulotnego, tak niezwykłego- weny twórczej!
    Sączę Twoje słowa, myśli, najpiękniejszy przekaz i jestem pod ogromnym wrażeniem! Najsubtelniejsza i najpiekniejsza poezja! Dla mnie jak najsłodszy deser do porannej kawy. Iście Anielski!
    Zatopiona w błogości aury wiersza, rozpływam się...
    Sączę każde słowo, każdą myśł Twoją i przekaz najcudniejszy...
    Ściskam i życzę miłej niedzieli AnSo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. Polu Kochana, Ty jak nikt inny, potrafisz tak cudnie napisać, że czuję się zaszczycona Twoją łaskawością <3
      .. Twoje nazbyt piękne 'głaski' sprawiaja, że ogromnie się wzruszam .. a swoją drogą, to chyba powinnam uważać abym nie stała się próżna, bo rozpiera mnie duma i 'rosnę aż do nieba', głowę zanurzamjąc w chmurach :))))))
      .. a tak na poważnie, to dziekuje po stokroć za Twoją niezwykła interpretacje ;)

      - ściskam mocno, uroczej niedzieli ;*

      Usuń
  4. Przepraszam za nielogiczny nieco komentarz( powtórki), bowiem zniknął mi po zapisaniu :) Potem odtwarzałam, okazało się, że pomyłowo się wylogowałam :) Oczywiście nie pamiętałam hasła :) :) No i cała procedura odzyskiwania... A teraz co stwierdzam? Że jakiś dziwny komentarz jednak jest. :) :) Usuń w myślach, po prostu, przedostanie zdanie i jakoś przejdzie :)
    Wiersz cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. nie przepraszaj Polu Droga, bo chaos czy nielogika też jest fantastyczna, bo naturalna i prawdziwa ^^ :)
      .. kiedyś u Ciebie na blogu pisałam komentarz i .. poszedł sobie w .. przestrzeń .. ponieważ wcześniej miewałam coś takiego kilka razy, dlatego staram się pisać w notatniku i później przenoszę go na blog ;)

      - cudowności moc ślę! :)

      Usuń
  5. Acha, zapomiałabym... w komentarzu, który zniknął napisałam jeszcze, że pięknie dobrałaś fotpgrafie do treści wiersza... Wysublimowane, nastrojowe, efemeryczne, pełne pięknego przekazu...
    Zachwycam się kolejny raz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. jeśli chodzi o fotki to inna zabawa, która również uwielbiam .. jeśli nie mam swoich zdjęć, to szukam w necie
      i wówczas robię kolaże .. zajmuje mi to nieraz naprawdę dużo czasu, ale fotografie muszą odzwierciedlać moje wyobrażenia choćby częściowo ;)
      .. Polu kolejny raz ogromnie dziękuję za Twoją jakże niezwykła interpretacje mojego pisania,
      a Ja wciaż będę to mówiła, że uwielbiam czytać Twoje posty i Twoją poezję <3

      - życzę Ci Kochana moc najpiekniejszych chwil :)

      Usuń
    2. Byłam tu znów, napić się ambrozji płynącej z Twoich słów... przed snem...
      Dobrej nocy!

      Usuń
    3. .. sama też zaglądam i czytam z zachwytem Twoje 'perełki' <3 .. napisałam o tym w 'nijako' i wciaż powtarzam,
      jesteś moją inspiracją .. dziękuję, że jesteś :*

      - dobrej, spokojnej nocy Polu!

      Usuń
  6. Przepiękny wiersz! Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno będę do Ciebie zaglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. witam Cię najserdeczniej, jest mi bardzo miło Cie gościć w moich skromnych progach :)
      .. dziękuję za urocze słowa :)

      - pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny wiersz. Dawno mnie nie było, ale staram się powoli nadrabiać zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  8. .. ogromnie się cieszę, że zajrzałaś :) ..dziekuje za urocze słowa :)

    - pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesforne bywają także myśli :D

    OdpowiedzUsuń
  10. .. oczywiście Ervisho, wena to myśli .. dziękuję bardzo, że zaglądasz 💝 ;)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze będę zagladać <3

      Myśli robią psikusy ;)

      Usuń
  11. .. dziękuję bardzo Kochana, ogromnie się cieszę, jest mi naprawdę miło ❤

    - dobrej nocy życze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ze Tobie miło <3
      Jak się czujesz? <3

      Usuń
    2. .. dziekuję, zcecydowanie jest dużo lepiej (3 marca minie pół roku od operacji), ale wciąż jeszcze jestem osłabiona ;)

      Usuń
    3. Powolutku... potrzeba czasu <3

      Usuń
    4. .. tak wiem, ale jestem niecierpliwa ^^

      Usuń
  12. Jak pięknie ujęte myśli ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. .. miło, że zagladasz, dziękuję za miłe słowa 💝

    - uroczego tygodnia 💝

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie napisane. Mam poczucie, że zostałam cudnie obrabowana, bo jesteś! Początek...aż wstyd pisać, ale napiszę...na początku myślałam, że będzie o włosach' bywają niesforne
    trochę zmierzwione

    zmysłowe i nie'. Hahaha jestem walnięta. ;D Oczywiście przeczytałam tytuł, ale o tak myślałam sobie...ooo...to będzie o włosach??? hahaha 

    Twoje myśli czyta się naprawdę miło, czyta się je sercem i choćbym czasami nie do końca wiedziała, czy rozumiem, to jakoś tak mi lepiej na duszy, jakoś tak działają na mnie Twoje słowa. <3 :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. .. Kochana Agnieszko myślę, iż odebrałaś mój wiersz, jak najbardziej prawidłowo, bo pierwsze skojarzenia może być o włosach niesfornych i zmierzwionych ;))
    .. dziękuję pięknie za kapitalny komentarz .. ogromnie się cieszę i jest mi szalenie miło, kiedy czytam Twoją interpretacje mojego pisania <3 .. jesteś wrażliwą, fantastyczną i wspaniałą Istotką! <3

    - ściskam Cię mocno i życzę cudownych chwil każdego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Chłonę, delektuję się i 'nasączam'. Mgiełko, czy publikowałaś gdzieś swoja poezję? Bo jest naprawdę cudna w swej inności, delikatności, zmysłowości i tak rozgrzewa, jak najjaśniejszy promień wiosny. Przytulam, zdrówka życzę Baaaaaaardzo Duuużo i uśmiechu 🌴🍃🌺

    OdpowiedzUsuń
  17. .. dziękuję bardzo za Twoje urocze słowa Kochana Dag <3 .. nie, nie publikowałam, nawet o tym nie myślałam ..
    tak tylko sobie piszę co czuję i myślę ;)
    .. jest mi ogromnie miło i przyjemnie, że się Tobie podoba <3

    - przytulam najserdeczniej, śle moc cudownie pozytywnej energii, życzę Ci ogrom zdrówka, radości i pieknych chwil na każdy dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  18. "Wena" w tym tekście podpowiedziała jak oddać myśli, słowa i uczucia, które czasami trudno wyrazić. Na szczęście ten wyjątkowy "szept" potrafi nadać kierunek naszym wewnętrznym zmaganiom i zapisać to co jest dla nas ważne 🙂 Bardzo ciekawy tytuł i inspirująca treść! Pozdrawiam 🖐️

    OdpowiedzUsuń
  19. .. myślę, iż 'poryw twórczy' bywa niezwykły i jedyny w swoim rodzaju .. dziękuję bardzo za Twój osobliwy komentarz :)
    .. inspiracje czerpiemy zewsząd i to jest piękne, a najbardziej fantastyczna jest ta wyjątkowość, ponieważ każdy z nas jest inny :)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana
    Piękny wiersz oraz zdjęcia💝😀
    słowa niezwyczajne
    W swojej zwyczajności- Jesteś niezwykła💖🤗🌸
    Moc serdeczności przesyłam wraz z uśmiechem 😄🌼

    OdpowiedzUsuń
  21. .. Morgano Kochana, rozpieszczasz mnie swoimi słowami.. dziękuje Ci najpiękniej za Twój przemiły komentarz <3

    - moc zdrówka Ci życzę i jak najwiecej wspaniałych chwil <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dreszcze, piękne słowa <3 ach ta wena i jej niesforne szepty. Chociaż ostatnio to mnie zaskoczyła, bo zamiast szeptać zaczęła krzyczeć i spadła na mnie lawina pomysłów. Ciekawe uczucie ale przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. .. piszesz fantastycznie Kochana, bardzo lubię do Ciebie zaglądać .. jesteś zdolna i wrażliwa <3
    .. dziekuję za świetny komentarz ;)

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest poezja wysokich lotow, z najwyzszej polki tkana najdelikatniejszymi nicmi... Wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  25. .. jesteś Kasiu zbyt łaskawa w ocenie mojego pisania.. dziękuje pięknie, że zagladasz i za śliczne słowa <3

    - ściskam mocno i serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Za każdym razem gdy czyta Twoje dzieła robi mi się ciepło na sercu i cieszę się, że są jeszcze takie wrażliwe na piękno i rządne poezji osoby jak Ty Anso :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknych chwil :*

    OdpowiedzUsuń
  27. .. dziękuję pięknie za uroczy komentarz Iwetto :)
    .. myślę, że Ty również jesteś wrażliwą Osobą, jesteś niezwykła, bo potrafisz dostrzegać piękno <3

    - ściskam najserdeczniej, życzę moc uroczych chwil :*

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)