szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

niedziela, 23 lutego 2020

unikatowa przestrzeń..









.. tkam soczysty kobierzec
o zapachu różanych płatków
z szumem zielonych drzew
finezyjne pieszczoty wsnuwam
w szepty lśniących gwiazd
 pomruki księżyca oplatam 
 muśnięciem oddechu nocy
układam empiryczne dotyki 
w witraże pięknych kształtów  
otulam nutą jedwabnej magii 
przewlekając zmysłowość
z  płatkami błogich uczuć   
i ..tworzę unikatową przestrzeń ..

- snu czy jawy ?






46 komentarzy:

  1. Achhh... zatopiłam się w tę Twą "unikatową przestrzeń" i smakuję ją jak najsmaczniejszą chwilę... "przewlekając zmysłowość z płatkami błogich uczuć" Cudnie mi! Nie mogę przestać... Milutkiego dnia AnSo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. czytając Twoje słowa, prozpłynęłam się w błogiej radości .. dziękuję bardzo za Twoja cudownie niezykłą wrażliwość 💙
      .. cieszę się ogromnie i dziękuję, że jesteś Polu ❣️ 💜 :*

      - pozdrawiam najcieplej i życzę uroczego dnia ♥♥ :*

      Usuń
  2. Zamykam oczy i roztapiam się w unikatowej przestrzeni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. i tylko zamknąć oczęta i poczuć cudne doznania, pięknie ;) .. dziekuję za urocze słowa ;)

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    3. ..dziekuję pieknie i z przyjemnoscią odwazjemniam pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Chyba snu, o tej jakże ponurej porze roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. może rzeczywiście snu ? .. fantazja potrafi wyczarować cuda .. miło Cię widzieć Radku :)

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Kochana
    Twoje strofki, jak zawsze piękne, subtelne, miłe dla odbiorcy🤗🧡🌷
    Pozdrawiam serdecznie na nowy tydzień, jak najbardziej udany 🌤️🍵🍰😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję bardzo Morgano za Twoje, jak zawsze, ciepłe i serdeczne słowa 💚😊
      .. przyda mi się bardzo taki udany tydzień, ostatnio chorowałam i nie czuję się jeszcze zbyt dobrze ..

      - pozdrawiam cieplutko i życzę zdrówka na każdy nadchodzący dzień i moc cudownych chwil ❣️💙


      Usuń
    2. Serdeczności zostawiam na miły nowy tydzień:)
      Dziękuję kochana za odwiedziny na moim blogu, życzliwość i miłe słowa:)
      Dziś odwiedził mnie Wnusio z rodzicami, byłam przeszczęśliwa:):):)

      Usuń
    3. ..dziekuję Kochana za Twoje piękne życzenia 💙
      ..bardzo się cieszę, że Wnusio daje Ci taką cudowną radości i szczęście ♥♥

      - pozdrawiam najserdeczniej i niech każdy dzień przynosi Ci jak najwiecej pięknych chwil radości ❣️❤❣️

      Usuń
  5. Płatki błogich uczuć i ten kobierzec z różanych płatków hmmm zatopiłam się w zadumie, już to widzę oczyma wyobraźni. Piękny klimat :). Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. .. witam Cię w moich skromnych progach.. dziękuję bardzo za Twoje piękne słowa :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :). Bardzo mi miło 😘

      Usuń
    2. .. mnie również jest bardzo miło, że do mnie zaglądasz i jesteś 💚😊 .. z wielką przyjemnoscią będę odwiedzała Twój blog ;)

      - pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Masz talent i na pewno ogromną wrażliwość dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..witam serdecznie, dziękuje za odwiedziny i miłe słowa :)

      - pozdrawiam pięknie :)

      Usuń
  8. Czuć wiosnę w twoim wierszu Kochana. Aż się człowiek chce zachłysnąć tymi opisami przyrody. Wyczekujemy pierwszych kwiatów na drzewach. A tu posępny wietrzny luty, którego tak nie lubię. Cudny wiersz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. jeszcze troszkę Kasiu i zawita do nas prawdziwa Wiosna ;) .. jak na tę porę roku i tak jest bardzo nietypowa pogoda
      i w/g mnie jest za ciepło ..
      .. wczoraj u mnie w Warszawie strasznie wiało i padało, było bardzo nieprzyjemnie .. bardzo nie lubię takiego silnego, huraganowego wiatru i jeszcze jakby tego było mało to padał deszcz a trzeba wyjść z domu do pracy ;)

      .. dziękuję Kasiu za Twoje śliczne słowa i pozdrawiam Cię najserdeczniej :)

      Usuń
  9. Ale wiosennie u Ciebie się zrobiło, uwielbiam Twoją twórczość i za to, że przenoszę sie w świat wybraźni i choć na chwilę mogę pochodzić po zielonej trawie w słońcu i zachwycać się cudownymi kwiatami oraz delikatnym wietrzykiem :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. jest mi bardzo miło i ogromnie się cieszę, że poczułaś piękno wiosennej natury Klaro :)
      ..dziekuje bardzo za Twoje śliczne słowa ;)

      - pozdrawiam ciepło i serdecznie :)

      Usuń
  10. A może...snu na jawie, Mgiełko? Wszak wiosna coraz bliżej, a wraz z nią zieleń drzew i woń płatków, z których będziesz mogła tkać soczyste kobierce:-)
    Przytulam Cię mocno, Aniu i pozdrawiam bardzo serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ..oczywiście, może to być sen na jawie Amasjo ;) ..pogoda jest zupełnie wiosenna, a powinno o tej porze przymrozić z opadami śniegu ;p
    ..tęskno mi za śniegniem ale niestety wpływu na to nie mam :D
    ..natura jest magicznie boska, dlatego jest tak cudowna i wpływa kojąco na nasze zmysły ;)

    - ściskam serdecznie i pozdrawiam najcieplej Anetko :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Roztopiłam sie w blasku księżyca
    Jego mrok ukoił drzące zmysły
    Uleciały rozkosze nocy
    By porankiem zbudzić wspomnienia
    Pojawił sie rogal
    Zaprosił do zabawy
    Na niewidzialnych nitkach
    Rozchuśtane emocje.

    Znowu złapałaś za czułe nitki w mojej głowie . Dziękuje za to
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. ..cieszę się bardzo Julio, że zaglądasz i choć na chwilke odrywasz się od codzienności 😊 .. dziękuję za Twój piękny komentarz
    wierszem ❣️💙

    - pozdrawiam najcieplej i ściskam najserdeczniej ♥♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja tu nosem czuję wiosnę
    Zakochałaś się, jak nic się zakochałaś❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. .. tak, kocham piękno natury, to dozgonna miłość ♥♥ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymczasem u mnie naturalnie pada. Deszcz maluje trawę na zielono i jabłka na czerwono...

      Usuń
    2. ..uwielbiam deszcz, a szczególnie taki ciepły wiosenny i letni 😊 💙 :*

      Usuń
    3. Spacery w deszcz są niepowtarzalne. Czekam na tęczę. Dzisiaj i słońce i deszcz, jak w życiu

      Usuń
    4. .. zgadzam się z Tobą w zupełności, są niepowtarzalne i cudowne .. tęcza jest boska niezwyła ;)

      Usuń
  16. Obie przestrzenie wydają się równie ciekawe ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. .. oczywiście, to zależy co kto lubi .. również zależy od nastroju danego dnia, czy chwili .. staram się zawsze szukać piękna we wszystkim ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty Kochana dobrze wiesz ze mi tu dobrze przyjdę ukoję nerwy uspokoję serce i dziś pytam czy to sen czy jawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. cieszę się ogromnie Kochana, że choćby na chwilę odnajdujesz TU spokój i odpoczynek 💙

      - życzę Ci dużo zdrowia Trawko, przytulam mocno i niech każdy dzień wypełniaja Ci piękne chwile ♥♥ :* :*

      Usuń
  19. Bywa, że sen staje się jawą:-) Życzę, by wszystkie piękne i dobre sny jawą się stały. Wiersz delikatny i cieplutki jak płatki kwiatów w ciepły wiosenny dzień.
    Cieplutko pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. .. zgadzam się, iż sen jawą się staje ^^ .. dziękuję pięknie za cudowne życznia, chciałabym bardzo aby się spełniły 😊 💙
    .. dziękuję bardzo za Twoje śliczne słowa :)

    -pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej ❣️ ♥♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeniosłam się w tę błogą przestrzeń... zostałam muśnięta i czuje się jak w raju... ^_^

    OdpowiedzUsuń
  22. .. jest mi bardzo miło i cieszę się bardzo, że dobrze się poczułaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kocham malować księżyc i tego typu naturę :) więc to z księżycem naprawde super :) inne też ale księzyc ja lubie

    OdpowiedzUsuń
  24. .. nie dziwię się wcale, ponieważ uwielbiam księżyc ;) .. cudne są noce, pełne tajemnic z magicznym blaskiem księżyca :)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O jak miło by było poleżeć na takim kobiercu o zapachu kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  26. .. tak, masz rację Kasiu .. bo cudownie jest odpoczywać pośród przyrody i natury :)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy na jawie czy we śnie przestrzeń ta najcudowniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. .. dziękuję pięknie i ogromnie się cieszę, że tak uważasz :)

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)