szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

czwartek, 30 maja 2019

czasami..






  niekiedy :

..w źrenicach oczu duszy
zakurzony oddech tęczy

obrazy oblepione pajęczyną
mkną w mroku rydwany cieni

w czarnym płaszczu nocy
tańczą pomruki i szepty

chłód przeszywa zakamarki
ubywa mnie w sukni czasu..

 *  *  *

 zazwyczaj :
               
..wstawiam łatki w dziurawe marzenia
zasnuwam szczelnie zasłonką uczuć

oplatam balsamem muśnięć
niekończącej się wyobraźni

w czarnym atramencie nocy
zapalam płomyki oddechu szczęścia

zszywam rozszarpane sny
wplatając tęczowe uśmiechy

tańczę boso z gwiazami
zapraszając chwile nieznane

rozpościeram skrzydła magii
unosząc się między dniem i nocą..




28 komentarzy:

  1. Oczywiście jak zwykle zauroczony Twoimi wspaniałymi wierszami
    zapraszam ponownie do mnie
    gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ..dziękuję Rysiu za Twoje miłe słowa (tym bardziej, że sam tworzysz piękną poezję)..
    oczywiście z wielką przyjemnością zajrzę na Twój blog..

    - pozdrawiam Cię najseredczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz tak, że ja w swojej wyobraźni widzę Cię normalnie, jak wróżkę. Potrafisz tak pięknie dobrać do siebie słowa, że aż zastanawiam się, czy Ty na pewno tą wróżką nie jesteś. Wiersz mnie oczarował, ma w sobie coś, dzięki czemu mogę go nazwać jednym z ulubionych. Masz w sobie magię, musisz mieć, bo przelewasz ją w swoje wiersze perfekcyjnie. Moim zdaniem tworzysz Magię. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dzięki bardzo Agniesiu za takie piękne słowa, aż zaniemówiłam czytając tyle nazbyt łaskawych .. przyznam Ci się, że jako dziecko zawsze marzyłam o tym i bardzo chciałam być wróżką, mieć czarodziejską różdżkę i móc robić dobre rzeczy ..

      - pozdrawiam najpiekniej moja niezwykła Istoto :)

      Usuń
  4. Ładny, tak lekko napisane, a porusza ważne kwestie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziękuję Sabino, za Twoje miłe słowa :)

      - pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. "tańczę boso z gwiazdami
    zapraszając chwile nieznane"

    Wyobraziłam... taki taniec (!)

    OdpowiedzUsuń
  6. .. taki taniec z gwiazdami w świetle księżyca jest cudowny, magiczny..

    - pozdrawiam ciepło powiewem nocy Ninel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także chętnie zatanczyłabym z gwiazdami:):) Pięknie docierasz do marzeń...

      Usuń
    2. .. dziękuję za urocze słowa .. tak sobie myślę, a może dobrze byłoby się wybrać kiedyś? ;)

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    3. myślę,że wystarczy chcieć i wierzyć:):

      Usuń
    4. .. z pewnością wystarczy chcieć + odrobina fantazji i wyobraźnia działa .. przyznam się, że dość często 'fruwam do gwiazd' i pląsam sobie w magicznej poświacie księżyca ..

      Usuń
    5. musi to być magiczny taniec...

      Usuń
    6. .. jest w tym coś magicznego, bo daje mi ogromną radość i szczęśliwość ;)

      Usuń
  7. Zwiewnie, lekko, delikatnie jak skrzydła motyla...taki Twój język poetycki Mgiełko.
    Tu się człowiek robi lepszy, wrażliwszy i ogrzewa serce. Dziękuję Ci Mgiełko:-)♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. cieszę się ogromnie Dag i dziękuję za Twoje piękne słowa, które są balsamem na moją duszę.. nasze życie jest zbyt krótkie, więc trzeba cieszyć się każdą chwilą, cieszyć drobiazgami i doceniać to co mamy.. wciąż szukam piękna we wszystkim i próbuję dostrzec je wszędzie..
      - dziękuję, że jesteś A. ❤❤

      Usuń
  8. zapraszaj wszystkie możliwe chwile. niech przycupną, opowiedzą, pomruczą. coś-cokolwiek nim odejdą. powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. .. czasem bywa tak, że nieproszone przychodzą, przysiądą na troszkę i pomilczą, ale te są nieliczne .. najczęściej słucham co szepczą i opowiadają .. niekiedy pytają i.. rozmawiammy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak chcę
    Rozpościerać skrzydła magii między nocą a dniem
    A ja śpię
    Jaki ja śpioch się zrobiłam to nie do wiary
    Ładnie napisane😍😍🤩

    OdpowiedzUsuń
  11. .. dziekuję pięknie za miłe słowa .. ja kiedyś wiecej buszowałam nocą .. ostatnio jestem za bardzo zmęczona po pracy i potrafie zasnąć przed północą ;p
    .. a może u Ciebie się odmieni? kto wie ? no cóż, różnie się przydarza ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sen to taka odskocznia od realności, ucieczka w narkotyk zapomnienia...
      Smutek śpi długo... Póki nie obudzi go życie...

      Usuń
    2. .. niestety 'ucieczki' są jedynie 'fatamorganą oazy spokoju', prawda jest smutna, potwornie bolesna, przerażająca ..

      Usuń
  12. Uwielbiam te wiersze, od razu człowiek ma wrażenie jakby był w innej krainie. Uwielbiam je czytać i marzyć.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. .. dziękuję bardzo Klaro za Twoje śliczne słowa .. to dla mnie wielka radość,
    że tak pięknie odbierasz i podoba się Tobia to co piszę ;)

    - pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy i odkryłam świat przecudny zapisany w strofkach:)
    Masz bardzo ciekawe, głębokie spojrzenie na świat:)
    I ta miła dla oka szata graficzna:)
    Pozdrawiam słonecznie:)
    http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. .. witam w moich skromnych progach .. dziękuję bardzo za piękne słowa ..

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne rzeczy tworzysz. Lubię takie czytać. Trzeba umieć operować poezją. Brawo.

      Usuń
    2. .. piszę to co czuję .. staram się zazwyczaj aby było pozytywnie ..
      dziękuję bardzo za Twoje słowa jest mi niezmiernie miło ..

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)