szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝑷𝒐𝒆𝒛𝒋𝒂 𝒕𝒐 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒂̨𝒄𝒆 𝒄𝒊𝒆𝒏́ 𝒅𝒐 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒂' - 𝑪𝒂𝒓𝒍 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒃𝒖𝒓𝒈❤️

środa, 6 marca 2019

muśnięcia ..








.. w pąkach boskich róż
zakiełkowały marzenia
zanurzam się w uczuciach
sączę oddechy smaku

przędę mgielne obrazy
w miękkich obłokach pragnień
słyszę ciche pomruki nocy
czuję muśnięcia pyłu tajemnic

cudowna woń wpełza pod skórę
dociera w każdy zmysł
aksamitny podmuch bezkresu
unosi w nieznaną dal

* * * * 
.. czy słyszysz te szepty?
poczuj ciepły miękki dotyk
błogości o niezwykłym zapachu
cudownej magii choć ulotnej ..


28 komentarzy:

  1. Czytając, poczułam wiosnę, zapach kwiatów, ciepły wiaterek i zobaczyłam piękne błękitne niebo.
    Piękne słowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. .. dziękuję bardzo Klaro za Twoje śliczne słowa :)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apropos zapachów
    Cały czas czuję dzisiaj zapach palonej kawy i pączki🤩
    Szept miękkiego dotyku to jak zspowiedž wiosny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..lubię zapach kawy i pączki też fajnie pachną ;)
      ..wiosna już zawitała, więc stąd te szepty miekkich dotyków i wkrótce tęczowych kolorów :D

      Usuń
    2. U mnie ciepło,cchociaż chmurnie,zanosi się na deszcz
      Bez deszczu nie ma wiosny

      Usuń
    3. .. to fakt, bez deszczu nie ma wiosny ;) .. wczoraj niemal całutki dzień padało, a dzisiaj pochmurno i jest na plusie 8 stopni :D

      Usuń
    4. A ja zachwycam się porankami..
      Jest tak cudnie
      Słońce kładzie się pod takim kątem, jakby chciało ogrzać całą ziemię

      Usuń
    5. ..jest coś magicznego we wschodach słońca, są niesamowicie piękne..

      Usuń
    6. Szczególnie teraz wczesną wiosną, słońce wypycha najpiękniejsze chmury.
      Dziś nagrywałam ptaki.
      Człowiekowi tylko żyć się chce


      Usuń
    7. ..wszystko się budzi do życia, jest kolorowo i słońce daje życiodajną energię :)

      Usuń
    8. Rzecz w tej magicznej
      Szkoda, że wiosna trwa tak krótko

      Usuń
    9. ..tak, człowiek nie zdąży się dobrze poczuć w feerii wiosny, a tu nagle konsternacja - lato zawitało ;p

      Usuń
    10. A ja nie przepadam za upałami
      Jak tylko kończy się maj jest mi przykro
      Pocieszają mnie byliny w czerwcu

      Usuń
    11. ..lubię ciepełko, lecz nie przepadam za upalnymi dniami.. a maj jest taki cudownie boski ;)

      Usuń
    12. Maj kocham maj
      W maju się rodziłam😄😃🤩
      Piszę zupełnie inaczej niż
      Ty
      Pewnie dlatego się zatrzymałam przy Twoich wierszach bo są subtelne i delikatna
      Zdaje się że jesteś bardzo młoda
      Moje są takie jakby rockowe
      To jeden z nich chociaż nie wszystkie takie są

      Autorstwa własnego

      Zakupiłam na pchlim targu miłość
      Była używana,
      Z pożółkłą przeszłością na posrebrzanej obroży
      Z wygrawerowaną wirtualną dawką kosmicznej obietnicy
      Z niepodzielnym ułamkiem
      Z nieparzystym mianownikiem
      Z licznikiem ułożonym w uśmiech Pajaca
      Z sercem i strzałą wydzierganą na ramieniu
      plastikowego Predator, marzącego o przyszłości Barby Blachary
      Zakupiłam na pchlim targu miłość
      Zszarzała po pierwszym praniu
      Pękła w kroku
      Zakupiłam na pchlim targu miłość
      Infantylną podróbkę emocji...

      Usuń
    13. ..wiersz jest niezwykły, podoba mi się Twój sposób/styl pisania ;)
      ..szczery uśmiech pojawił się na mojej twarzy, kiedy przeczytałam słowo 'bardzo młoda',
      mój boże toż to było milion lat przed naszą erą ;)
      a tak na poważnie to już 'trochę' lat mam na swoim koncie, wybacz ale nie zdradzę tego na blogu, gdyż nie lubię pisać o sobie :)

      Usuń
    14. Piszesz młodym bardzo szczerym stylem
      Mnie mój wiek nie przeraża nigdy nie pokusiłabym się o cofanie licznika bo to co mam
      Zawdzięczam licznikowi😁

      Usuń
    15. ..mnie również absolutnie wiek nie przeraża, to nie chodzi o cofanie licznika, lecz po prostu tak mam już od bardzo dawna ;)
      ..blog jest wyrażaniem moich uczuć i odczuć w poezji i tego się trzymam (a zaczęłam pisanie na Onecie w 2006 r.)

      - pozdrawiam i życzę dobrej nocki :)

      Usuń
  4. Mgiełko! Cudowna magia natury sprawia, że czuję wiosnę każdą komórką ciała... a wiosna daje nadzieję na spełnienie pragnień:-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie Aniu z delikatnością budzącej się wiosny:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. .. dziękuje kochana Amasjo za Twoje piękne słowa .. wiosna wpływa tak cudownie odświeżajaco
    i radośnie aż chce się żyć ;)

    - pozdrawiam Cię Anetko świeżym powiewem zieleni i ciepłym promykiem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wiosna przyniosła niespodziewaną niespodziankę i choć jestem w szoku to i tak mam uśmiech od ucha do ucha
    Pięknie to wszystko opisałaś zaczytałam się odciełam na chwile od problemów
    Dziękuje
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. .. ciesze się bardzo z Twojej niespodziewanej niespodzianki, bo to naprawdę jest cudownie
    niezwykłe ..
    .. dziękuje za śliczne słowa i ogromnie jest mi miło :)

    - pozdrawiam bardzo ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jakie odczucia będziesz miała wiosną. Wtedy wszystkie zmysły są atakowane niemal jednocześnie rożnymi sytuacjami, bodźcami. :)

    Wyniki mam prawidłowe, kontrola za rok kolejna.

    Też mam nieco książek, jednak wolę już wypożyczać w bibliotece niż kupować. Za to z płyt jeszcze się nie ,,wyleczyłem". :D Chyba każdy lubi muzykę, bo to także świetny przekaźnik emocji, odczuć itp.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. myślę, że to będą niesamowite doznania, wiosną przyroda budzi się ze snu, promienie słońca dają ogromą energię do istnienia..
      .. to świetna wiadomość, że wynik jest dobry!
      .. nie potrafię sobie wyobrazić życia bez muzyki, która wywoluje niewyobrażalnie piękne odczucia..

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. dziękuję najpiękniej za te odczucia, które wywołują Twoje zaczarowane słowa. Przepięknie!!!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. .. cudownie Cię widzieć ..dziekuję bardzo za Twoje piękne słowa :) <3

    - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo intrygujący opis uczuć.
    Pozdrawiam! 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. ..dziękuję za piękne słowa..

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)