szmaragdowe krople

szmaragdowe krople
❤️ '𝓟𝓸𝓮𝔃𝓳𝓪 𝓽𝓸 𝓮𝓬𝓱𝓸 𝓹𝓻𝓸𝓼𝔃𝓪̨𝓬𝓮 𝓬𝓲𝓮𝓷́ 𝓭𝓸 𝓽𝓪𝓷́𝓬𝓪' - 𝓒𝓪𝓻𝓵 𝓢𝓪𝓷𝓭𝓫𝓾𝓻𝓰 ' ❤️

niedziela, 17 sierpnia 2014

wciąż..




..skrywam się przed ohydą świata
i.. wciąż poszukuję piękna we wszystkim

w pejzażach odczuć
w kroplach rosy
w szepcie mgiełki

wkładam suknię z pyłu księżyca
i splatam wianek z dzikich róż

w pejzażach odczuć
w kroplach rosy
w szepcie mgiełki

przenikam barwy promyków tęczy
smakuję skrzydlate muśnięcia chwil

w pejzażach odczuć
w kroplach rosy
w szepcie mgiełki ..



24 komentarze:

  1. No jak można tak pisać? No jak? Sięgasz do najgłębszych pokładów ludzkiej duszy ,delikatnie wydobywasz ukryte ,nie krytykujesz ,nie osądzasz ,prowadzisz przez dawno zapomniany świat uczuc ich barw i odcieni.Takie to wszystko kruche ,ulotne ,subtelne.Tylko kobieta tak potrafi.
    Pozdrawiam .Nie chcę pisać jako gośc ,mój blog ,jeszcze świeżutki to blog liiviia interia.pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Liiviio :)
      ..dziękuję za odwiedziny i prześliczne słowa..każdy człowiek ma swoje własne uczucia
      i każdy może to samo odczuwać inaczej..
      ..dość trudno żyć we współczesnym świecie osobom wrażliwym..a moje pisanie to pewien rodzaj ucieczki od wielkomiejskiego zgiełku, a przede wszystkim od dziwnych panujących trendów..

      - pozdrawiam najserdeczniej..:)

      Usuń
  2. Jesteś piękna... w tej sukni z księżyca, jesteś piękna w okryciu swej wrażliwości, w cieple swych słów i odczuć. Ale największe piękno dodaje Ci spojrzenie nie oczami a duszą... Dalszego odkrywania wrażliwości w sobie życzę!
    Dodając u mnie komentarz, pozwoliłaś mi zagościć u siebie. Uściski! Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anitko :)

      ..ogromnie się cieszę z Twojej wizyty i dziękuję bardzo za niezwykłe słowa..:)
      ..piękno jest w Nas, tylko trzeba chcieć je dostrzegać..;p

      - pozdrawiam najcieplej i życzę moc wspaniałych tęczowych odczuć i pięknych chwil.. :)

      Usuń
  3. czy Tam, czy Tu - jesteś jak nie z tej Ziemi. niesamowita i tajemnicza, intrygująca. wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..dziękuję bardzo A. za Twoje słowa, jestem tylko taką zwyczajną Kobietą, która z przyjemnością nasącza tęczowymi barwami swój każdy zmysł i pragnie się tym dzielić z innymi..:)

      - pozdrawiam ciepło i ściskam najserdeczniej..:);**

      Usuń
  4. Przez ten mój okropny stan, dopiero teraz tutaj dotarłam... wybacz moje opóźnienie, Mgiełko...:(
    Ja również się skrywam... a przez większość czasu chciałabym się ukryć przed tym światem na dobre...
    Ściskam Cię bardzo mocno :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..ważne, iż zaglądasz Urocza Istotko - cudownie, że jesteś ! ^^

      - pozdrawiam Cię najcieplej i ściskam najmocniej.. :);****

      Usuń
  5. Dobrze, że jesteś.
    jak zwykle piękne słowa i grafika
    ja jednak pozostanę w Interii... nie miałem i nie mam żadnych problemów... może mnie lubi ?
    nie piszę dużo, jest już noc, nie czuję się najlepiej... cóż wiek !
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ..a Ja Tobie dziękuję bardzo Rysiu, że jesteś, zaglądasz i zostawiasz tak przemiłe słowa..

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Mgiełko!!!
    Jak dobrze wiesz, że od kiedy trafiłam na Twój blog jestem oczarowana Twoją twórczością. Potrafisz jak mało kto wydobyć z wnętrza to co jest najpiękniejsze w nim, najbardziej skrywane. Każdy z nas ma gorsze dni i pragnie uciec przed otaczającym go światem. TY robisz to w sposób zupełnie odmienny, tak wyjątkowy i piękny. Przekazujesz nam Twoje piękne i czarujesz otaczającą Cię przestrzeń
    To co robisz jest piękne!!!! :*'
    Krupcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..dziękuję pięknie Droga Madziu za tyle prześlicznych słów..;)
      ..jestem zaszczycona, że znam tak wspaniałą Istotke, tak cudowną i niezwykłą !
      ..podziwiam Cię i zachwycam się wszystkim co robisz, a przede wszystkim dziękuje, że jesteś..:):**

      - pozdrawiam najserdeczniej i najcieplej..:);*

      Usuń
  8. Zasmuciła mnie wiadomość o śmierci Mamy
    To jest wielkie przeżycie, szczególne
    ze śmiercią spotykamy się bez przerwy, bo taki jest układ natury
    ale są chwile trudne, znam to z własnego doświadczenia
    No cóż... współczuję Ci, bo znam trochę Twoje problemy
    pozdrawiam bardzo ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..dziękuję bardzo Rysiu za Twoje słowa i również pozdrawiam ciepło..

      Usuń
  9. nareszcie trafiłam do Ciebie, Mgiełko:))) pięknie się tu urządziłaś. jest ciepło i przytulnie. i Twoja poezja chwytająca za serce. a ten wiersz jest jak pieśń:)))
    pozdrawiam Cię serdecznie i życzę coraz dłuższych chwil szczęścia i rozsmakowania się w nich, Mgiełko:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. ..wspaniale Cię widzieć Anetko ^^.. dziękuję bardzo za cudowne słowa i niezwykłe życzenia.. :)

      - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej..:):*

      Usuń
  10. Poszukiwania mogą nas zaprowadzić w rejony wcześniej nie poznane. Można odszukać także coś w nas samych o czym nie mieliśmy pojęcia do tej pory. Piękny utwór, jak zawsze zresztą u Ciebie zacna Mgiełko.

    Czyli jesień powoli otula nasz kraj. Dobrze wiedzieć, że zaglądasz do mnie, tow sumie jak ja do Ciebie.Też nie zawsze mam dzień kiedy komentarze wychodzą sensowne.

    Dziękuję pięknie, ważny jest wypoczynek taki po prostu nawet. Pogoda nie musi być do tego idealna.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..słusznie, zawsze gdzieś można zawędrować w niezwykłe miejsca..;p
      ..tak lato ma się ku końcowi i wkrótce zawita do nas pani jesień.. taka kolej pór roku..;)
      ..dziękuję bardzo, że mnie odwiedzasz i piszesz ciekawe spostrzeżenia na wiele tematów.. ;)

      - pozdrawiam Cię bardzo serdecznie..:)

      Usuń
  11. Zachwycają mnie Twoje wiersze.
    Zwróciłam na nie uwagę na blog.pl - o ile dobrze pamiętam, miałaś wyłączone komentowanie (?) Czyta się je z taką lekkością w środku, choć przy rozbudzonej wyobraźni...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. dziekuję bardzo Ninel, za tak piekne słowa od Ciebie, która sama pisze niezwykle piękne wiersze :)

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. byl czas ze chowalam sie i ja ale pamietaj nie zatrac sie w tym bo to niszczy

    przytulam i na kawke i ptasie mleczko zapraszam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. wspaniale to napisałaś Trawko, trzeba umieć wyczuć na ile jest to możliwe aby nie zaprzepaścić siebie ..

      - ściskam mocno i skorzystam z ogromną przyjemnością aby napić się z Tobą kawusi ;)

      Usuń
  13. Nie tylko znajdujesz piękno we wszystkim ale także je tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ..Kochana Sady, dziękuję za Twoje śliczne słowa .. ja tylko piszę sobie to co czuję :)

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

..dziękuję serdecznie za odwiedziny i zapraszam ponownie ..:)